Kuinka moni elää stressin/ahdistuksen/pelon alla?
Te jotka ette elä, kertokaa salaisuutenne.
Tajusin nyt 52-vuotiaana, että koko elämä on ollu juokse ja pakene taostelua vaikka oikeasti ei olisi tarvetta.
Miten saada muutettua suunta?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet, en itse pärjää ilman.
Mä en niihin lähde,koska tiedän että voin paöjon tehdä itse asian eteen
"Tajusin nyt 52-vuotiaana, että koko elämä on ollu juokse ja pakene taostelua vaikka oikeasti ei olisi tarvetta."
Jonkin verran nuorempi olen, mutta samat turhat stressin aiheet ja stressaavat ajatukset vaivaa ja kalvaa mieltä. Yleinen turvattomuuden tunne on ikävä kaveri kulkijana rinnalla
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet, en itse pärjää ilman.
Mitä lääkettä sinä syöt?
Sama ongelma. Harkitsen työterveyteen menoa jo. Monta vuotta menny elämästä pilalle.
Mielialalääkkeet, en itse pärjää ilman.