Miksi lestadiolaisilla on paljon lapsia?
Kommentit (22)
Koska kaikki lapset otetaan vastaan eikä ehkäisyä käytetä. Oletko nukkunut ussantunnilla?
Koska ihmiset ovat kuolemassa sukupuuttoon.
Toisin kuin muut apinalajit.
Mää tiedän kanssa yhden perheen. Emäntä ollut raskaana 5 vuotta putkeen. Yhden kun työntää ulos, niin uutta tulemaan saman tien. Sori, itse en pystyis tommoseen.
Miten joku voi olla noin pihalla asioista?
(Ovat kovia nu$$imaan. 😁) Miehet myös normaalipainoisia ilman päihdeongelmia, ja naiset hyvinsäilyneitä raskauksista huolimatta, koska meikit eivät ole rasittaneet ihoa. Lisäksi etenkin naiset pitävät huolen itsestään liikkumalla aktiivisesti. Ei ole siis ihme, että kumppaniaan haluaa, kun ylipainoa ei ole pilaamassa haluttavuutta.
Koska vaimon kuuluu antaa pesää silloin kun mies sitä vaatii. Ja ehkäisy on kielletty.
Uskikset nyt vain ovat hieman vajaita. Mutta sellaista se on.
Naiset on kiimaisempia ilman kemiallista ehkäisyä
Ei jumankauta näitä idioottimaisia kysymyksiä! No mietipä kuule ihan itse, mistä mahtaisi johtua. Ilmeisesti liikaa vaadittu kahdella aivosolullasi.
Ovat ottaneet selvää kuinka lapsia tehdään.
Itse asiassa, ehkäisemättömyys ja antamispakko tulevat siitä, että lahko pelkää kutistumista ja haluaa varmistaa että käy päinvastoin. Siis muitakin syitä voi olla, mutta tuo on ihan tietoistakin politiikkaa.
Usein oon miettiny, että miten voi laueta reikään, josta on synnytetty yli viisi mukeloa pihalle. Ei se voi tuntua enää miltään. Veikkaankin, että lestamies vetää händyyn ja juuri kun on lasti tulossa, niin äkkiä survasee heppinsä sinne väljään ämpäriin.
Koska siellä harrastetaan väkisinmakaamista.
Täällä on paljon näitä isoja perheitä. Lapsia 10-20.
Koska he himoitsevat seksiä ja siinä sivussa tulee kupeiden hedelmät.
Vierailija kirjoitti:
Eivät monestikaan käytä ehkäisyä, sillä uskovat ettei Jumalan luomistyöhön saa puuttua ja jokainen lapsi on lahja Jumalalta.
Niin villejä lapsia että kyllä ne on itse stanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät monestikaan käytä ehkäisyä, sillä uskovat ettei Jumalan luomistyöhön saa puuttua ja jokainen lapsi on lahja Jumalalta.
Niin villejä lapsia että kyllä ne on itse stanalta.
Tuska, ahdistus, epätoivo ja synti. Sekä siemensyöksy, ehkä myös joku tauti.