Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistettiinko se koulusurmaajaviesti?

Vierailija
04.10.2012 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muilla ei ole lapsia kotona? Parempi laittaa se lapsi kouluun ja katsoa tuleeko sitä verilöylyä?

Vierailija
22/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se päivämäärä oli tuore eikä vuodelta 2003?

Katsoin tästä tietokoneelta, niin 12.10.2003 oli sunnuntai, kun siinä viestissä päivä oli wed eli keskiviikko. Eli pakko olla 03.10.-12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin kyllä tonne nettipoliisille, mietin että pitäiskö oikeesti soittaakin?

Miksi et itse ilmoita?

en paase lapi ulkomailta 112 numeroon.muuten olisin toki jo soittanut enka ymmarra miksei kukaan voi soittaa sinne.

btw kuka sen linkin tanne alunperin postasi?

Vierailija
24/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siinä alkup. ketjussa, että se viesti on jossakin semmoisessa paikassa ettei poliisi pysty jäljittää. Siis jonkun nörtin kehittelemä paikka jossa voi jutella jäämättä kiinni...

Eli Thorlaudan viesti.

Vierailija
25/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muilla ei ole lapsia kotona? Parempi laittaa se lapsi kouluun ja katsoa tuleeko sitä verilöylyä?

joiden lapset menee ajoissa nukkumaan.

Mutta opettajat varmaan eivät hyväksy syyksi jäädä kotiin sitä, että pelkää koulusurmia. Tottakai käärisin lapseni pumpuliin, jos voisin, mutta ehkä se ei olisi hänelle hyväksi.

Vierailija
26/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoa parasta.

Soittakaa nyt joku, hyvä ihme! Mä en sitä voi tehdä, kun ei ole hajuakaan asiasta tämän enempää.

Vierailija
27/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poisti viestin, jossa uhkaava viesti oli.

Vierailija
28/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoa parasta.

Soittakaa nyt joku, hyvä ihme! Mä en sitä voi tehdä, kun ei ole hajuakaan asiasta tämän enempää.

mutta vois ilmoittaa sen linkin osoitteen ja sitten poliisisedat voi tutkia. ja myos etta linkki oli tullut vauvapalstalle.

onko taa alkuperainen linkittaja taalla viela pohtimassa? outoa jos ei ole.

Vierailija
29/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Se kenellä on se tallessa, niin soittakoot.

Vierailija
30/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poisti viestin, jossa uhkaava viesti oli.

vaivaamaan alkuperainen linkittaja ja miksi linkittanyt jollei han ole enempaa kommentoinut ketjuun?

Vierailija
31/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin sen ketjun ylläpidolle, tekstinä:

"Ei asiaton mutta huolestuttava. Pitäisköhän teidän tehdä jotain?" Ajattelin siis, että ylläpito ottaa yhteyttä viranomaisiin. Jospa se on poistettu siksi, että ylläpito on päättänyt toimia ja ajattelee tämän olevan sen luokan juttu ettei jätetä tänne spekuloitavaksi.

Ei mikään automaatti noita poistele, muuten olisi jokainen ketään yhtään ärsyttänyt viesti poistettu.

Vierailija
32/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella se on tallessa oman koneen muistissa, kuka sen linkin on kerran avannut.

Jos täällä moderaatio sitä linkkiä poistelee, niin tulkoon esiin kertomaan MIKSI poistaa linkin. Aikooko moderaatio tehdä linkistä itse poliisille ilmoituksen? Vaiko pelkästään estää muita tekemästä?

Vierailija
33/33 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella se on tallessa oman tietokoneen muistissa (history), kuka sen linkin kerran on avannut.