Talomme lähti tulvien mukaan
Mietin miten saa arjen pyörimään tässä tilanteessa. Mihin tulee postit ja miten löytää kodin töiden jälkeen.
Kommentit (14)
Tämä postaus taisi tulla sieltä venäjältä. Siellä pato sortui ja talot oikeasti läksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle ois käynyt noin, en olisi vauva palstalla roikkumassa. Eli, enpä usko,
Vene jäi rantaan, nyt seilaamme talolla kohti Ruotsia.
Aloitus ei nyt oikein taida ottaa tuulta alleen.
Nooan arkissa olisit ollut turvassa tai olisit rakentanut kauemmaksi joka vuotisista tulvista kärsivästä joesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle ois käynyt noin, en olisi vauva palstalla roikkumassa. Eli, enpä usko,
Vene jäi rantaan, nyt seilaamme talolla kohti Ruotsia.
Tuohan on ihan winwin tilanne.
Kiitos, että ilmoitit ajoissa, ehdimme katsoa jonkun pykälän, ettemme ole asiassa korvausvelvollisia.
ps koittakaa elää pyhällä hengellä
T Vakuutusyhtiön väki
Veikkaanpa että vakuutusyhtiö sanoo että oli ennalta arvattavissa oleva tapaus, ei korvausta.
Toivottavasti otatte sen huomioon, ettei teidän talonne täytä merellä/järvillä liikkuvien aluksien edellytyksiä ja vaatimuksia, joten voitte saada sakkoja.
Vierailija kirjoitti: Toivottavasti otatte sen huomioon, ettei teidän talonne täytä merellä/järvillä liikkuvien aluksien edellytyksiä ja vaatimuksia, joten voitte saada sakkoja.
Tyhjennettiin mehupulloja kelluntaliiveiksi.
Vierailija kirjoitti:
Huono
Onhan se huono homma.