Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luonnonkiharat hiukset ärsyttävät?

Vierailija
28.09.2012 |

Suorahiuksisia ainakin, mutta miksi myös muita?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista kiharoistani.

Vierailija
42/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on ruskeat, pitkät luonnonkiharat, ja ne ovat mielestäni upeat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ärsyttää luonnonkiharat? Mitä ihmettä nyt taas. Voi herranen aika tätä palstaa.

Vierailija
44/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnonkihara ja lähinnä ihmiset ovat kateellisia piikkisuorien hiuksiensa kanssa ja myöntävätkin sen ihan suoraan.

Vierailija
46/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2012 klo 02:43"]

Sekaisilta ja hoitamattomilta, vaikka hyvin olisikin hoidettu. Pitkät luonnonkiharat sopii lähinnä mt-potilaille, uskiksille ja hipeille. Suorat on 100x paremman näköiset. Ja lapsilla kiharat on muuten ihan hirveitä! En tiedä rumempaa kuin sellainen blondi kikkarapää poika.

[/quote]

Vittu että osaa olla sairas ihminen tämäkin, ihan käsittämättömiä tyyppejä täällä palstailee. Taidat olla todella kateellinen kusipää, onnea vaan elämääsi, sulla ei taida olla paljon ystäviä.

Vierailija
47/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä ollenkaan, ainakaan omani. Mulla on pisimmiltään vyötärömittainen kerroksittain leikattu kihara tukka. En vaihtaisi sitten millään suoraan, koska suora tukka ei koskaan näytä yhtä paksulta ja runsaalta kuin tällainen kiharapilvi. Joskus olen juhliin tms. suoristanut tukan raudalla, mutta kyllä ainakin mun kulmikkaisiin kasvonpiirteisiin sopii paremmin pehmeämpi kihara. 

Mulla on hyvin yksinkertainen hiusten hoitorutiini. Pesen hiukset oliiviöljysaippualla kun on tarve. Talvisin yleensä noin viikon välein, kesällä 3-4 päivän välein. Jos on joskus kuivantuntuiset latvat tai takku joka ei sovinnolla selviä, laitan vähän arganöljyä jätettäväksi hoidoksi vain kuiviin kohtiin. Lähinnä talvella voi joskus tarvita, yleensä en tarvi mitään hoitoainetta. Kampaan märkänä harvalla kammalla, en harjaa, minusta harjaaminen kuluttaa kauheasti hiusta. Muotoilun suhteen usein rutistelen kevyellä geelillä kiharat selkeämmiksi, ja jos laitan hiuksia päältä kiinnni tai nutturalle, lakkaa vielä päälle.

Vierailija
48/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2012 klo 13:28"]

Vilkkuvat hymysilmät ja pisamia leveän hymyn yllä. :) Ei voi lapsi olla enää ihanampi...

spermaa... siitä voi päätellä mitä ihania ovat...

Voi miten säälittävän kateellinen yritys. Kärsitkö lapsettomuudesta kun olet noin vitun kateellinen toisten suloisista lapsista?

Vierailija
49/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävätkö? Ketä? En ole huomannut.

t. luonnonkiharat jo vuodesta 1970

Vierailija
50/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luonnonkiharat, kihartuivat murrosiässä, sitä ennen olivat olleet taipuisat mutta suorat. En tykännyt tukan muutoksesta yhtään! Mulla on n. puolikkaan vesimelonin kokoinen otsa, ja tykkään pitää jonkinlaista otsista melonimaisuutta pienentämässä ja kiharat hankaloittavat tätä. Muutenkin tukka menee helposti pörröön ja takkuun ja sojottaa aina väärään suuntaan, ärsyttävää.

Muiden hiusten kiharuus tai suoruus ei ärsytä, vain omien. Muilla usein jopa ihailen kiharoita, mutta omani haluan yleensä suoristaa.

Vierailija
51/54 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hulluna kiharatukkaisiin miehiin:P Ihan yllättäen huomasin tämän ominaisuuden itsessäni että viimeiset viisi joihin olen tuntenut vetoa ovat olleet kiharatukkaisia.

Vierailija
52/54 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet yhdistävät luonnonkiharat heti käkkärähiuksiin mutta luonnonkoharoitakin on usean laisia. itselläni on suhteellisen isoja luonninkihroita mutta ei käkkärää. Ne ärsyttävät koska tulevat sillmille ja taipuvat joka suuntaan niin että hiukseni näyttävät latvoista todella pahasti haaroittuvilta. en vain itse pidä niistä ollenkaan ja suoristan siksi luonnonkiharani pois usein.

Vierailija
53/54 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiharat hiukset ja monia se tuntui ärsyttävän/inhottavan ainakin 90-luvulla kun olin nuori, jolloin baarissa sain kuulla mm kommentin "laita tukka kiinni niin voit saada miehen". Kampaajat myös haluavat aina suoristaa hiukseni vaikka suoristaessa siitä tulee useimmiten hamppuinen karvakasa. Ilmeisesti huonokuntoisen näköinen kuontalo on sekin parempi kuin kihara. Yleensä jos keskustellaan hiuksistani (ei kovin suosittu aihe ainakaan mulle) menee jutustelu näin "Onko sulla luonnonkihara?", "Ai, on. Ootko koittanut suoristaa?" "Niin, niitähän on olemassa suoristuspermanenttejakin"

Vierailija
54/54 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan mun luonnonkiharoita, suoristan ne ihan aina kun on kuivuneet suihkun jälkeen. En voi sietää kiharoita itelläni. Olisin valmis jopa leikkaamaan kaljuks ja ostamaan piikkisuoran peruukin. Suoristusrauta on mun paras kaveri mutta on mun hiukset kyllä tosi huonossa kunnossaki sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi