Miksi luonnonkiharat hiukset ärsyttävät?
Kommentit (54)
Erityisen kamalat puolipitkänä pehkona pojalla/miehellä. Yöks :X
Kiharat hiukset ovat usein upeat ja vallattoman näköiset ja tekevät kantajastaan boheemin näköisen. Minä ainakin tykkään.
Itellä on hölmösti laineikkaat hiukset, eli hiukseni näyttävät siltä kuin olisivat aina epämääräisesti sekaisin, vaikka olisin juuri kammannut. Ennemmin ottaisin kunnon kiharapilven, joka saisi olla kunnolla valtoimenaan.
Sisareni olisi halunnut kiharoita kun oli piikkisuora tukka eikä taipunut mihinkään suuntaan.
voi näyttää tosi kamalalta, jos niitä hoitaa (tai siis jättää hoitamatta), kuin suoria hiuksia. Puhun omasta kokemuksesta. Inhosin kiharoitani pitkälle aikuisuuteen, kunnes tein aiheesta hieman nettitutkimusta ja kokeilujen kautta löysin sopivat tuotteet ja rutiinin. Nyt ne on aivan ihanat ja tosi helpot. Pieni kosteuskaan ei haittaa. Mutta jos hyvin hoidetut kiharat jotain ärsyttävät niin se on silkkaa kateutta! Suorat hiukset ovat tusinatavaraa, varsinkin sellaiset laihat hiirenhännät.
Mulla oli kolmekymppisenä ihanat aaltoilevat kiharat, nyt luonnonkihara on mennyt hötöksi. ERITYISESTI sateisena päivänä menee ihan hötöksi koko pää, kun ennevanhaan kostealla ilmalla hiukset menivät "kasaan" paksuille lainella.
siis lyhkäiset sillai vähän korvan päälle saa mennä voi lääh... Ihan ylisexyt.
että joilla kiharat ovat, niin harvoin osaa käyttää ne kikkurat hyödykseen. Todella harvoin!
Luonnonkihara on kuitenkin parempi (ainakin naisella) kuin piikkisuora.
Luonnonkiharat hiuksethan ovat aivan ihanat ja istuvat päässä yleensä paljon paremmin kuin suorat.
T. Piikkisuorat rautalanganpaksut täysin taipumattomat hiukset
vaan ihannoin. Miksi yleistät , typerys?
t. piikkisuoratukkainen
Sekaisilta ja hoitamattomilta, vaikka hyvin olisikin hoidettu. Pitkät luonnonkiharat sopii lähinnä mt-potilaille, uskiksille ja hipeille. Suorat on 100x paremman näköiset. Ja lapsilla kiharat on muuten ihan hirveitä! En tiedä rumempaa kuin sellainen blondi kikkarapää poika.
Sekaisilta ja hoitamattomilta, vaikka hyvin olisikin hoidettu. Pitkät luonnonkiharat sopii lähinnä mt-potilaille, uskiksille ja hipeille. Suorat on 100x paremman näköiset. Ja lapsilla kiharat on muuten ihan hirveitä! En tiedä rumempaa kuin sellainen blondi kikkarapää poika.
joku jämä-aivoisten foorumi, vai miten täältä saa jatkuvasti lukea aivan käsittämättömän lapsellisia ja typeriä kommentteja:D Herraisä, eihän kukaan AIKUINEN voi edes kiinnittää huomiota tällaisiin asioihin saati että ihan oikein ärsyttää ja sitten vielä raportoi tänne??? Eihän näin tyhmiä ihmisiä ole olemassakaan, eihän???
Ja mulla on kiharat samoin toisella lapsella. Saa kuule oikein ihanan ja sexyn kampauksen kun haluaa, arjessa taidan olla aika pörrö. Mut en mmä nyt tiedä onko se sen rumempaa kuin tavalliset suomalaiset ohuet suorat hiukset. Ehkä vähän erilaisempaa...?
että niitä pitäisi jaksaa hoitaa, jotta näyttäisivät nätiltä eikä puudelilta. Ja suoristamisessakin menee oma aikansa. Harvoin hiukset asettuvat, kuten toivoisi.
sen paremmin kiharat kuin suoratkaan hiukset. Tietysti on mielipiteitä siitä kumpi on kauniimpi, suuntaan ja toiseen, mutta eihän tämä nyt ole laajalti ihmisiä kuohuttava asia.
suorat hiukset ärsyttää, myös tummat ja vaaleat, punaiset ja suorat, taipuisat ja kiharat, ärsyttä myös minun mielestä rumat vaatteet ja kaikki muukin tässä maailmassa joka ei minua miellytä. Ehee
Inhosin kiharoitani pitkälle aikuisuuteen, kunnes tein aiheesta hieman nettitutkimusta ja kokeilujen kautta löysin sopivat tuotteet ja rutiinin. Nyt ne on aivan ihanat ja tosi helpot. Pieni kosteuskaan ei haittaa.
Ei saa tulla kertomaan tuollaista ja sitten jättää kertomatta mitä käyttää!
Mulla on hiuksiin jätettävää hoitoainetta, joka tekee kiharoista helposti käsiteltävät ja silkkiset ja liukkaat (kun muuten on sellaista höttöistä kiharapilveä). Nyt on käytössä Kevin Murphyn Young Again, infused treatment oil.
Musta mun kiharat hiukset on parhaimmillaan kun pesusta on päivä tai pari. Ilmeisesti mulla on sitten ehkä sopimatonta shampoota.
Mutta sori vaan kaikille, en tiennyt, että hiukseni ärsyttää muitakin kuin itseäni (joskus). :D
en oo huomannu muuta, kuin että kiharahiuksisia ärsyttää ne omat kiharat ja niitä suoristetaan sen minkä ehditään. En ole kuullut kenenkään suorahiuksisen ärsyyntyvän muiden kiharoista. Pikemminkin on pyydetty kiharahiuksista joskus jättämään suoristamatta, kun arvellaan, että ne luonnonkiharat olisivat hyvännäköiset.
Luonnonväriset ja kiharat ovat aina parhaita.