Vain raha hyvä
Päihteiden käyttäjän auttaminen on vaikeaa. Ei vierailuja ei ruokakassi ei vaatteet ei matkakortti ei hammaslääkäri ei lääkäri sanoo hän. Nämä on yhtä tyhjän kanssa. Anna pelkkää rahaa! Hän ei halua muuta kuin rahaa. Terveys mennyt hampaat lähtee iho mustelmilla ja painaa 48 kg ennen 90 kg. Mitä tekisit? Ei halua edes nähdä
Kommentit (10)
Paljon on jo näitä Eetu kuoli 23v. Pia kuoli 27v. Isto menehtyi 33v ja Teemu 18v. Mihin kuolleet?
Tämmöistä ei voi itseään syyttää. Hän on uhri.
Miksi hän on uhri. Samasta kodista lähtenyt kunnollisia ihmisiä joilla on työ perhe jne.
Ehkä perhe on kohdellut huonosti. Hän ei ehkä ole kiinnostunut ollut porvaristvoista ura perhe vaan olisi ollut taiteellinen luova. Nyt luovuus nytkähti väärään.
Yritä vielä. Pyydä kotiisi. Helli. Ruokia.
ANNA KUOLLA KAIKESSA RAUHASSA, SITÄHÄN TUO TUNTUU HALUAVAN
Rahan antaminen päihteiden käyttäjälle ei ole auttamista vaan mahdollistamista. Tässä ohjeita: https://ehyt.fi/paihde-peli-info/tukea-eri-elamantilanteisiin/oletko-hu…
Vierailija kirjoitti:
Yritä vielä. Pyydä kotiisi. Helli. Ruokia.
En pyytäisi pohjalla olevaa narkkia kotiini, en edes omaa lasta. Ei tuossa rakkaus tai helliminen riitä, toinen vain tuhoaisi mun kodin ja todennäköisesti varastaisi kaiken rahan arvoisen.
Hän on sairas. Yhteiskunta ei auta. Asunto ruoka virikkeet puuttuu. Ei hän voi itse mitään. Miten itse olette vaikuttaneet