Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää ja suututtaa: Juhannus pilalla!

Vierailija
17.06.2015 |

Ollaan lähdössä miehen ja tuttavapariskunnan kanssa mun äidin ja isin mökille. Ollaan suunniteltu kaikki mun ystävättären kanssa valmiiksi: lohikeittoa torstai-illaksi, grillattavat aattoillaksi, kampasimpukat ja sisäfilee juhannuspäiväksi, viinit ja tuontioluet, jälkkärit ja drinkit. Ajateltiin tehdä hoitoja ja vaan nautiskella kun miehet kalastaa ja lyö golf-palloja tiiauspaikalta järveen. Ihana juhannus tulossa! Ja nyt mun veli ilmoittaa että tulee sinne avovaimonsa kanssa. Ja mä en kestä sitä avokkia! Soitin äidille mutta eivät voi kuulemma kieltää tulemasta. Mä olen itkenyt koko päivän ja mies on vaan et the more the merrier. Et ihan kiva kun veli tulee. Ja niillä on mukana makkaraa ja Lidlin grillilihoja eli kaasugrilliä eivät kyllä käytä ja sotke! Apua miten mä kerron kaverpariskunnalle!

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden luulla että olette mökillä. Tulevat sinne ilman eväitä. Hah-hah!

Vierailija
62/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah hahhah haa hahhaa hahhah haa hahhaa hahhah haa hahhaa hahhaa hahhaa-hahhaa-hahhaa-hahhaa-hahhaa-hahhaa-hahhaa-hahhaa-hahhaa-hahhaa haa hahhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:53"]Sanot veljelle että ei käy, nyt on sinun vuorosi olla mökillä.
[/quote]
Olen sanonut mutta ei auta. Vetoaa siihen, että äiti on luvannut. Ja äiti itkee ettei voinut kieltää kun veli niin kauniisti pyysi. Sanoin edelleen veljelle että emme halua heitä mukaan ja veli laittoi äidin soittamaan vielä minulle, että veljen ja avokin täytyy saada tulla. Homman juoni on se että veljellä oli pari viikkoa lomaa kesäkuun alussa jotka kännäsi kavereiden kanssa. Nyt rahat on loppu ja avokki pahana ja jollsin täytyy muikkia lepytellä. Tulevat sitten siipeilemään mökille lonkerokorin ja makkarapaketin kanssa. Mä olen nyt 10 vuotta kattonut tätä ja enää ei jaksaisi. Aloittaja
[/quote] vaikutatte todella vaikeilta ihmisiltä koko perhe. Ja 10 vuotta olet katdellut tätä touhua. No puhu kunnolla sen sun veljes kaa" Hyvää päivää vielä itketätte vanhempianne näin idiootti-asialla. Sääliksi käy sun isi ja äityli

Vierailija
64/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:53"]

Kerro sit mitä veli vastas :D

[/quote]Minä en ilmoittaisi veljelle ollenkaan, ettei olla tulossa .

Vierailija
65/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi ja äityli on aikanaan tenavistaan tuollaiset kasvattaneet. Sitä niittää mitä kylvää. Taitaneet olla juuri näitä minä-minä kakaroita, joiden joka toive ja kiekaisu on toteutettu. Toisesta tuli renttu ja toisesta kermaperse.

Vierailija
66/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Tamperetta sit olette? Voisin tulla vaklaan?

Vierailija
67/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ryyppyporukka on juonut mökiltä kaikki kahvit ja teet...?! Hoh hoijaa. Ei jatkoon.

Vierailija
68/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:29"]

Niin siis ryyppyporukka on juonut mökiltä kaikki kahvit ja teet...?! Hoh hoijaa. Ei jatkoon.

[/quote]

Ja joku on käynyt asiakseen niiden jäljet siivoamassa, muttei ole ostanut lisää kahvia tai teetä. Ok.

Vierailija
69/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan on vikaa myös aloittajan vanhemmissa. Jos vuorot on sovittu etukäteen, niin eihän silloin voi toisen vuorolle antaa lupaa myös toisen mennä. Sehän on todella moukkamaista, vaikka mökin omistaakin. Sitten taas jos vuorot ei pidä, niin miksi niitä sitten tehdään alunperinkään. Nythän ap:kin voi soittaa mökille poliisit, kun veli siellä ryyppää kavereineen, kun "oli nin kauhea meteli ja tuntemattomia tupa täynnä, että luulin, että mökki ryöstetään" ja tietysti korkkarit jalassa ja skumppalasi kädessä kännykällä ottaa kuvaa, että tällainen sotku täällä, kun veli käytti mökkiä, arvatkaa, kuka taas siivoaa. Sen kun tekee muutamia kertoja ja laittelee avokin tutuille, niin jo alkaa posket kuumottaa siinäkin perheessä.

Ja mitä sitä äidin ja isänkään rauhaa kunnioittamaan, jos he eivät kunnioita teidän rauhaanne. Pelmahdatte sinne vaan satunnaisten tuttujenne kanssa ja laitatte kuviot uusiksi, kun vaan muistat "kauniisti pyytää".

Aivan älytön suku ap:lla. Veli ryyppää ja riehuu ja kiusaa siskoaan ihan vanhempien luvalla. Minulta saattaisi palaa käämit noin lapasmaisiin vanhempiin, etten vaivautuisi siellä mökillä enää käymään enkä tasan tarkkaan siivoamaan ja toteaisin kylmästi, että perinnönjaossa voi veli saada sen kakkaisen mökin, kun näin selvästi olette homman pedanneet eikä sitä enää vanhempien kuoleman jälkeen kukaan enää siivoaisi tai kunnostaisi. On nimittäin aivan selvät sävelet tuossa, että poika on arvokkaampi kuin tyttö. Tytön sietää siivota pojan jälkiä ja mukautua pojan oikkuihin, pojan tarvitsee vain vähän pyytää.

Ihan oikeasti, miten joku voi puolulstella tällaisia vanhempia? Klassinen esimerkki törkeästä pojan suosimisesta ja siitä, mihin se on johtanut: alkoholisoituneeseen mammanpoikaan, joka ei osaa siivota edes jälkiään.

T. Lidlin lihoja nuotiolla kärtsäävä ja lonkeroa lipittävä hyvätapainen nainen

Vierailija
70/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:29"]

[/quote]

Ja joku on käynyt asiakseen niiden jäljet siivoamassa, muttei ole ostanut lisää kahvia tai teetä. Ok.
[/quote]
Joo kävin siis siivoamassa viime viikolla juhannusta varten. Sekasotku oli hirveä, sängyt petaamatta, lakanat likaisia ( siis oikeesti mullassa), astiat tiskaamatta pöydillä jne edelleen. Meni koko päivä siivotessä ja ei ollut tarkoitustakaan ajaa kauppaan ostamaan kahvia. Mut kaapit oli siis ihan tyhjät, ei kahvia, teetä, sokeria, eikä edes suolaa. Aattelin että ovat vaan juoneet kahvit ja teet, mutta ehkä veivät mukanaan. En tiedä. Ja ajattelin laittaa veljelle illalla tekstarin ettemme tulekaan mökille. Tavallaan odotan sitä draamaa, mikä seuraa. Ja vielä tiedoksi, etten ole mikään kermaperse, vaan ihan tavallinen nuori nainen, joka muiden lisäksi kuinnioittaa myös itseään. Olen tehnyt paljon töitä sen saavuttamiseksi, mitä mulla nyt on enkä häpeile vähän hemmotella itseäni silloin tällöin. Ja vanhemmat on ihan kunnollista ja ahkeraa väkeä, jotka ovat myös tehneet töitä sen eteen että meillä lapsilla olis hyvä elämä. Aloittaja

Vierailija
71/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:29"]

[/quote]

[/quote]
Joo kävin siis siivoamassa viime viikolla juhannusta varten. Sekasotku oli hirveä, sängyt petaamatta, lakanat likaisia ( siis oikeesti mullassa), astiat tiskaamatta pöydillä jne edelleen. Meni koko päivä siivotessä ja ei ollut tarkoitustakaan ajaa kauppaan ostamaan kahvia. Mut kaapit oli siis ihan tyhjät, ei kahvia, teetä, sokeria, eikä edes suolaa. Aattelin että ovat vaan juoneet kahvit ja teet, mutta ehkä veivät mukanaan. En tiedä. Ja ajattelin laittaa veljelle illalla tekstarin ettemme tulekaan mökille. Tavallaan odotan sitä draamaa, mikä seuraa. Ja vielä tiedoksi, etten ole mikään kermaperse, vaan ihan tavallinen nuori nainen, joka muiden lisäksi kuinnioittaa myös itseään. Olen tehnyt paljon töitä sen saavuttamiseksi, mitä mulla nyt on enkä häpeile vähän hemmotella itseäni silloin tällöin. Ja vanhemmat on ihan kunnollista ja ahkeraa väkeä, jotka ovat myös tehneet töitä sen eteen että meillä lapsilla olis hyvä elämä. Aloittaja
[/quote]
Mitä vikaa lidlin lihois?

Vierailija
72/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, pidä puolesi! Toivottavasti tulee kiva juhannus kaikesta huolimatta!

Vierailija
73/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä vikaa Lidlin lihoissa? Tyhjiöpakattuja, valmiiksi marinoituja, maistuvat töhnäisiltä ja teollisilta. Varmaan joku lisäaine tai natriumglutamaatti saa sen aikaan. Marinadit paksuja ja tahmeita, ilmeisesti suurustettuja, tahrivat grillin ja palavat herkästi lihan pintaan. Muuten Lidl ok kauppa, mut mää grillimestari tuotteet ei ole. Aloittaja

Vierailija
74/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:39"]Ai mitä vikaa Lidlin lihoissa? Tyhjiöpakattuja, valmiiksi marinoituja, maistuvat töhnäisiltä ja teollisilta. Varmaan joku lisäaine tai natriumglutamaatti saa sen aikaan. Marinadit paksuja ja tahmeita, ilmeisesti suurustettuja, tahrivat grillin ja palavat herkästi lihan pintaan. Muuten Lidl ok kauppa, mut mää grillimestari tuotteet ei ole. Aloittaja
[/quote]
Eikö se oo aivan normaalia, että grillatessa grilli tahriutuu?

Vierailija
75/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oikeasti ole veljeesi tai vanhempiisi asiasta enää missään yhteydessä. Anna veljen vaimoineen mennä mökille ja tehdä siellä mitä haluaa, jos ovat ajatelleet siipeillä teidän eväillä niin ei onnistu.

Vierailija
76/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf ja Lidl, mikä provoileva vastakkainasettelu :D

Vierailija
77/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:57"]Älä oikeasti ole veljeesi tai vanhempiisi asiasta enää missään yhteydessä. Anna veljen vaimoineen mennä mökille ja tehdä siellä mitä haluaa, jos ovat ajatelleet siipeillä teidän eväillä niin ei onnistu.
[/quote]
En tiedä pitäiskö? Kauhean huono omatunto, jos en ilmoita mitään. Veli suuttuu ja syyttää että tein oharit, eikä iskä & äitikään tykkää kun veli on sitten niillekin vihainen. Toisaalta pelkään, että jos ilmoitan veljelle tänään ettemme olekaan tulossa, veli houkuttelee iskän ja äiskän kanssaan sinne mökille ja ostattaa niillä ruoat. Vähän kinkkinen vielä tämä juttu! Aloittaja

Vierailija
78/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotat veljes eukolle terästettyä sidukkaa niin että sammu heti alkuunsa. Ja aina kun päätä nostaa niin viinaa käkättimeen. Veljes varmaan tulee juttuun miesten kanssa.

Vierailija
79/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi?
Tuontiolut?
Golfpallot järveen?

Ei mulla muuta.

Vierailija
80/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:57"]Älä oikeasti ole veljeesi tai vanhempiisi asiasta enää missään yhteydessä. Anna veljen vaimoineen mennä mökille ja tehdä siellä mitä haluaa, jos ovat ajatelleet siipeillä teidän eväillä niin ei onnistu. [/quote] En tiedä pitäiskö? Kauhean huono omatunto, jos en ilmoita mitään. Veli suuttuu ja syyttää että tein oharit, eikä iskä & äitikään tykkää kun veli on sitten niillekin vihainen. Toisaalta pelkään, että jos ilmoitan veljelle tänään ettemme olekaan tulossa, veli houkuttelee iskän ja äiskän kanssaan sinne mökille ja ostattaa niillä ruoat. Vähän kinkkinen vielä tämä juttu! Aloittaja

[/quote]

Siis mitä? Minkä ikäinen veljesi on? Jos hän on mökille aikonut mennä muijansa kanssa teistä välittämättä, niin mitä se hänelle kuuluu jos ette olekaan siellä? Totta kai aikuinen ihminen kustantaa ja hankkii itse omat ruokansa. Ja luulisi hänen olevan tyytyväinen kun saakin mökin omaan käyttöönsä. Ainakin sinä voit viattomasti todeta jos perään kyselevät et "Ai jaa, me ajateltiin että saatte koko mökin käyttöönne kun niin kovasti sinne halusitte.."