Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää ja suututtaa: Juhannus pilalla!

Vierailija
17.06.2015 |

Ollaan lähdössä miehen ja tuttavapariskunnan kanssa mun äidin ja isin mökille. Ollaan suunniteltu kaikki mun ystävättären kanssa valmiiksi: lohikeittoa torstai-illaksi, grillattavat aattoillaksi, kampasimpukat ja sisäfilee juhannuspäiväksi, viinit ja tuontioluet, jälkkärit ja drinkit. Ajateltiin tehdä hoitoja ja vaan nautiskella kun miehet kalastaa ja lyö golf-palloja tiiauspaikalta järveen. Ihana juhannus tulossa! Ja nyt mun veli ilmoittaa että tulee sinne avovaimonsa kanssa. Ja mä en kestä sitä avokkia! Soitin äidille mutta eivät voi kuulemma kieltää tulemasta. Mä olen itkenyt koko päivän ja mies on vaan et the more the merrier. Et ihan kiva kun veli tulee. Ja niillä on mukana makkaraa ja Lidlin grillilihoja eli kaasugrilliä eivät kyllä käytä ja sotke! Apua miten mä kerron kaverpariskunnalle!

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli ja avokki vaikuttavat wt-urpoilta, ja ap vaikuttaa hienohelmaurpolta. Tästä sais hyvän komediasarjan. Pokka pitää?

Vierailija
42/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:48"]Veljesi kuulostaa vittumaiselta juopolta. Itse peruisin koko reissun, sillä ei todellakaan huvittaisi katsella kännipäissään örveltäviä juoppoja kun itse ei sellaista harrasta. Koittakaa keksiä joku nopea varasuunnitelma, mihin voisitte mennä mökin sijaan.
[/quote]
Minne me voitaisiin mennä? Mä en keksi mitään! Ruoat ja juomatkin on jo osittain hankittu. Mun on ihan pakko nyt tekstata kaverpariskunnalle ja kysyä niiltä. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, vaikka toisaalta onhan sillä veljelläkin oikeus siihen mökkiin. Mutta ymmärrän hyvin, koska oma veljeni on myös kova ottamaan alkoholia ja alkaa aina isotella ja uhitella silloin kaikille. Se on rasittavaa. Ja itse en mieheni kanssa alkoholia juurikaan käytä ja meidän silmiin sellanen örveltäminen on lapsellista ja typerää. Nautimme paljon enemmän perheen kanssa vietetystä, rauhallisesti ajasta ja hyvästä ruoasta. 

Tsemppiä ap! Ehkä itse sinuna en lähtisi pilaamaan juhannusta ja "tappelamaan" asiasta ja pahoittamaan omaa mieltäni sinne mökille. Voisiko teidän kavereilla, sillä toisella pariskunnalla olla joku hyvä vaihtoehtoinen idea? :)

- U 

Vierailija
44/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:48"]Veljesi kuulostaa vittumaiselta juopolta. Itse peruisin koko reissun, sillä ei todellakaan huvittaisi katsella kännipäissään örveltäviä juoppoja kun itse ei sellaista harrasta. Koittakaa keksiä joku nopea varasuunnitelma, mihin voisitte mennä mökin sijaan.
[/quote]
Minne me voitaisiin mennä? Mä en keksi mitään! Ruoat ja juomatkin on jo osittain hankittu. Mun on ihan pakko nyt tekstata kaverpariskunnalle ja kysyä niiltä. Aloittaja
[/quote]

Ruoat ja juomat mukaan ja piknikille, katso vaikka netistä jos löytyisi siellä päin missä olettekaan niin jonkunlaisia grillauspaikkoja.. tai sitten ihan johonkin hotelliin/kylpylään jos löytyy huoneita ja haluaa laittaa rahaa. Tosin tällöin hankitut ruoat menevät vähän hukkaan ellei majoituspaikan läheltä löyty grillausmahdollisuuksia.

Vierailija
45/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän outoa, että joku tuppautuu väkisin mukaan. Tosin äitille ja isille tuo ei kuulu sopia kuka sinne mökille saa tulla. Jos mökillä vuoroin vietetään aikaa, pitäisi toisten rauhaa osata kunnioittaa ja olla menemättä, jos ei ole kutsuttu.

Vierailija
46/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahahahaahahahaahahaha :D Kuka AIKUINEN käyttää isästään sanaa ISI???!!

Vierailija
47/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:53"]Sanot veljelle että ei käy, nyt on sinun vuorosi olla mökillä.
[/quote]
Olen sanonut mutta ei auta. Vetoaa siihen, että äiti on luvannut. Ja äiti itkee ettei voinut kieltää kun veli niin kauniisti pyysi. Sanoin edelleen veljelle että emme halua heitä mukaan ja veli laittoi äidin soittamaan vielä minulle, että veljen ja avokin täytyy saada tulla. Homman juoni on se että veljellä oli pari viikkoa lomaa kesäkuun alussa jotka kännäsi kavereiden kanssa. Nyt rahat on loppu ja avokki pahana ja jollsin täytyy muikkia lepytellä. Tulevat sitten siipeilemään mökille lonkerokorin ja makkarapaketin kanssa. Mä olen nyt 10 vuotta kattonut tätä ja enää ei jaksaisi. Aloittaja

Vierailija
48/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:53"]Sanot veljelle että ei käy, nyt on sinun vuorosi olla mökillä. [/quote] Olen sanonut mutta ei auta. Vetoaa siihen, että äiti on luvannut. Ja äiti itkee ettei voinut kieltää kun veli niin kauniisti pyysi. Sanoin edelleen veljelle että emme halua heitä mukaan ja veli laittoi äidin soittamaan vielä minulle, että veljen ja avokin täytyy saada tulla. Homman juoni on se että veljellä oli pari viikkoa lomaa kesäkuun alussa jotka kännäsi kavereiden kanssa. Nyt rahat on loppu ja avokki pahana ja jollsin täytyy muikkia lepytellä. Tulevat sitten siipeilemään mökille lonkerokorin ja makkarapaketin kanssa. Mä olen nyt 10 vuotta kattonut tätä ja enää ei jaksaisi. Aloittaja

[/quote]

No ette tietenkään mene sinne. Olkoot veli ja vaimonsa siellä keskenään, syökööt vaikka varpuja ja juokoot lähdevettä jos rahat on loppu.

Vierailija
49/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:09"]Hahahahahahahaahahahaahahaha :D Kuka AIKUINEN käyttää isästään sanaa ISI???!!
[/quote]

Hahhaahaahaahah. En ole ap, mutta minä 31v nainen kutsun isääni iskäksi tai isiksi! Isä on liian virallinen nimi meidän iskälle :)

Vierailija
50/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin näkevinäni aloittajan veljen tyttiksen just Anton&Antonissa ostamassa karitsaa ja ankeriasta juhannukseksi ja valitti kuinka käly taas rahaa ne halvat kasvohoito-vichynsä mökille, sellainen köyhien kissanrasva kirvelee silmiä kun on tottunut vain lancome exclusiveen.

Vierailija
51/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n veli ja avokki tosiaan on noin rasittavaa porukkaa, ymmärrän hyvin, että ap on harmissaan. En kuitenkaan peruisi juhannussuunnitelmia. Ap:llahan on kuitenkin bestis matkassa, joten eiköhän ne voi yksissä tuumin tehdä avokille selväksi, että seuraa ei kaivata. Siinäpä voi sitten avokki miettiä, kannattiko tunkeutua paikalle kuokkavieraaksi.

Vierailija
52/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika lidlin grillilihois ja makkaras?

Vierailija
53/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa oma mökki?

En järkkäisi tuolle mäkille enää mitään ksoka sovituista vuoroista ei pidetä kiinni

Vierailija
54/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, laitoin kaveripariskunnalle ja miehelleni tekstarit että nyt saattaa olla sellainen tilanne ettei mökkijuhannuksesta tule mitään ja selitin syynkin. Kyselin vaihtoehtoisia suunnitelmia. Pariskunta ehdotti heti, että ollaan heidän luona Tampereella. Asuvat vanhassa omakotitalossa jossa ihana puutarha. Varmaan löytyy myös kivaa tekemistä vaikka jotain konserttia ja piknikkiä. On niin huojentunut olo vaikka oikeestaan mun pitäisi olla vielä vihainen! Mut kosto on suloinen Nyt vaan veljelle vielä viestiä, että mökki on kokonaan teidän! Nautin niin kun ne tajuaa, että buffet, ilmaiset viinat ja ja kasvohoidot on peruttu! Syökööt Lidlin grillilihaa, juokoot lonkeroa ja tehkööt vihtoja. Hah ja mökillä ei ole edes kahvia tai teetä, kun veljen ryyppyseurue joi viimeksi kaikki. :D täytyy vaan pakata uudet vaatteet, jotka sopivat paremmin kaupunkijuhannukseen ja puutarhatunnelmaan. Aloittaja

Vierailija
55/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit mitä veli vastas :D

Vierailija
56/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:52"]Okei, laitoin kaveripariskunnalle ja miehelleni tekstarit että nyt saattaa olla sellainen tilanne ettei mökkijuhannuksesta tule mitään ja selitin syynkin. Kyselin vaihtoehtoisia suunnitelmia. Pariskunta ehdotti heti, että ollaan heidän luona Tampereella. Asuvat vanhassa omakotitalossa jossa ihana puutarha. Varmaan löytyy myös kivaa tekemistä vaikka jotain konserttia ja piknikkiä. On niin huojentunut olo vaikka oikeestaan mun pitäisi olla vielä vihainen! Mut kosto on suloinen Nyt vaan veljelle vielä viestiä, että mökki on kokonaan teidän! Nautin niin kun ne tajuaa, että buffet, ilmaiset viinat ja ja kasvohoidot on peruttu! Syökööt Lidlin grillilihaa, juokoot lonkeroa ja tehkööt vihtoja. Hah ja mökillä ei ole edes kahvia tai teetä, kun veljen ryyppyseurue joi viimeksi kaikki. :D täytyy vaan pakata uudet vaatteet, jotka sopivat paremmin kaupunkijuhannukseen ja puutarhatunnelmaan. Aloittaja
[/quote]
Mikä vika niissä lidlin lihois on? Kysyn jo toistamiseen.

Vierailija
57/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro veljellsei ennen kuin juhannuksena teidä suunnitelmien muuttumsiesta :)

54

Vierailija
58/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ilmoita veljellesi mitään. Kyllä se sille sitten aikanaan selviää.

Vierailija
59/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
60/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hienosti vedetty. ;D

Mutta jos nyt jollakin sattuisi tuollainen kännääjä & siipeilijä olemaan veljenä, niin ei varmaan voi luottaa että pääsee ikinä itse vanhempien mökkiä käyttämään juhlapyhinä. Kannattaa ihan suosiolla vuokrata oma. Eikä kannata koskaan ruveta siivoilemaan kenenkään siipeilijän sotkuja, rupeavat olettamaan että näin tapahtuu aina.