Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää ja suututtaa: Juhannus pilalla!

Vierailija
17.06.2015 |

Ollaan lähdössä miehen ja tuttavapariskunnan kanssa mun äidin ja isin mökille. Ollaan suunniteltu kaikki mun ystävättären kanssa valmiiksi: lohikeittoa torstai-illaksi, grillattavat aattoillaksi, kampasimpukat ja sisäfilee juhannuspäiväksi, viinit ja tuontioluet, jälkkärit ja drinkit. Ajateltiin tehdä hoitoja ja vaan nautiskella kun miehet kalastaa ja lyö golf-palloja tiiauspaikalta järveen. Ihana juhannus tulossa! Ja nyt mun veli ilmoittaa että tulee sinne avovaimonsa kanssa. Ja mä en kestä sitä avokkia! Soitin äidille mutta eivät voi kuulemma kieltää tulemasta. Mä olen itkenyt koko päivän ja mies on vaan et the more the merrier. Et ihan kiva kun veli tulee. Ja niillä on mukana makkaraa ja Lidlin grillilihoja eli kaasugrilliä eivät kyllä käytä ja sotke! Apua miten mä kerron kaverpariskunnalle!

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaan ryöpätään jauhelihaa!Ja lämmitetään ruokaa hiilloksella.

Vierailija
22/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen turhaa odottaa täältä mitään järkevää neuvoa? Onks tää tilanne siis teistä ok? Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on ok, sinä vaikutat nirppanokalta.

Vierailija
24/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajee mitkä murheet on ihmisellä. Hanki oma mökki niin silloin voit elää juuri sellaista elämää ja niiden ihmisten kanssa joita haluat tavata. Kaikkea ei voi saada. Mitäpä jos olet veljesi mielestä varsinainen kermaperse hienostelija ja tekee tämän ihan tahallaan?

Nyt vain suunnitelmat uusiksi jos veljen seura ei kelpaa ja ilmoita "hyville" ystäville, että otetaankin lennot Roomaan, that's it. Ja taso säilyy.

Vierailija
25/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:56"]

Ollaan lähdössä miehen ja tuttavapariskunnan kanssa mun äidin ja isin mökille. Ollaan suunniteltu kaikki mun ystävättären kanssa valmiiksi: lohikeittoa torstai-illaksi, grillattavat aattoillaksi, kampasimpukat ja sisäfilee juhannuspäiväksi, viinit ja tuontioluet, jälkkärit ja drinkit. Ajateltiin tehdä hoitoja ja vaan nautiskella kun miehet kalastaa ja lyö golf-palloja tiiauspaikalta järveen. Ihana juhannus tulossa! Ja nyt mun veli ilmoittaa että tulee sinne avovaimonsa kanssa. Ja mä en kestä sitä avokkia! Soitin äidille mutta eivät voi kuulemma kieltää tulemasta. Mä olen itkenyt koko päivän ja mies on vaan et the more the merrier. Et ihan kiva kun veli tulee. Ja niillä on mukana makkaraa ja Lidlin grillilihoja eli kaasugrilliä eivät kyllä käytä ja sotke! Apua miten mä kerron kaverpariskunnalle!

[/quote]

No, pienet on sulla murheet. 
[/quote] Näin on. Jos mun murheet olisi tuota tasoa, saattaisin jopa olla onnellinen.

Vierailija
26/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali AP:lle!

Vierailija
27/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessasi peruisin mökille menoni. Ette siis olleet selvästi sopineet vanhempiesi kanssa, että mökki on varattu teille ja vieraillenne juhannuksena.

Vierailija
28/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kamalaa sanoa näin, mutta sulla saattaa olla isompikin murhe. Jos sun miehestä kerran on ihan kiva, että se velikin tulee, niin ehkä sun mieskin oikeasti haluaisi juoda kaljaa ja syödä makkaraa samppanjan ja mansikoiden sijaan! 

Vierailija
29/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne miehet kerää pallot järvestä pois? ne pallothan painuu pohjaan jonnekin keskelle järveä?

asiaan, ymmärrän suuttumuksesi. luulen, että asia on kuitenkin sinun ja veljesi henkilökohtainen kiista ja sinun pitäisi yrittää ratkaista se veljesi kanssa. ei esim komentaa vanhempia kieltämään veljeä tulemasta, on ilmiselvää etteivät vanhemmat halua alkaa tuollaiseen välikappaleiksi.

Vierailija
30/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:54"]
No ne kerää ne pallot veks, haloo??!! Aloittaja
[/quote]

Varmasti! Sukeltamallako hakevat näistä kesälämpöisistä kirkkaista vesistä?

Vierailija
31/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samppanja ja mansikat eivät sovi yhteen. liian kirpeä ja karvas yhdistelmä. ehkä jonkun tosi makean kuoharin kanssa sopisivat. siis jossa sokeripitoisuus jälkiruokaviinin luokkaa ja esim muscat rypäleestä.

ihan vaan vinkkinä teidän ihanalta kuulostavaan juhannukseen :)

Vierailija
32/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:54"] No ne kerää ne pallot veks, haloo??!! Aloittaja [/quote] Varmasti! Sukeltamallako hakevat näistä kesälämpöisistä kirkkaista vesistä?

[/quote]

Et sitten oo kuullu kelluvista palloista? Lappeenrannassa on ihan virallisella golfkentällä vesirange eli pallot lyödään Saimaaseen ja pari kivan kesäduunin saanutta nuorta miestä sitten käyvät iltasella hakemassa ne pallot sieltä kellumasta pois...

Vierailija
33/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:47"]Muuten puuttumatta, mutta "lyö golfpallojatiiauspaikalta järveen"?? Älkää hyvät ihmiset sotkeko silkasta turhudesta luontoa/vesistöjä muovipaskalla! [/quote] No ne kerää ne pallot veks, haloo??!! Aloittaja

[/quote]

Golfpallot eivät kellu vaan painuvat mutapohjaan muutamassa sekunnissa.

Vierailija
34/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:10"]Tilanteessasi peruisin mökille menoni. Ette siis olleet selvästi sopineet vanhempiesi kanssa, että mökki on varattu teille ja vieraillenne juhannuksena.
[/quote]
Tästä on sovittu jo toukokuun alussa sekä veljen että vanhempien kanssa. Veli sai mökin vapuksi, kesäkuun ensimmäisen viikonlopun ja viikon heinäkuussa. Vappuna eivät "viitsineet" lähteä kun oli kylmä ja seuraavalla kerralla mitään ei oltu siivottu. Minä sain pyynnöstäni juhannuksen (mihin kaikki suostuivat, koska mökki on ollut veljellä kaksi edellistä juhannusta) ja viikon elokuun alussa. Nämä siis aikoja, jolloin saadaan pitää mökkiä kokonaan itsellämme ja kutsua omia porukoitamme muiden häiritsemättä. Muina aikoina siellä voi toki myös olla, kun iskä ja äiti ovat paikalla tai mökki on muuten tyhjillään. Mutta silloin se on koko meidän perheen käyttöön eli ollaan siellä yhdessä. Tiedän kertoa, että veli ja avokkinsa ovat siellä melkein joka viikonloppu ihan koko kesän syömässä ja juomassa iskän ja äidin piilkkiin. Minä ja mun mies ei sinne mennä silloin, kun en viittii kattella sitä menoa, En ymmärrä miten isä ja äiti viittii.
Ja sanotaan vielä suoraan, et mun mies ei todellakaan halua juoda kaljaa tai tehdä yhtään mitään mun veljen kanssa. Eivät tule juttuun ja siksi mies meneekin aina pois kun veli tulee känniin ja alkaa isotella ja pomottaa mua. Mä nyt sitten varmaan perun koko juhannuksen kun ei tästä mitään enää tule. Tekstasin veljelle äskön et onks teidän ihan pakko tulla just silloin, niin se vastas että ei ole pakko mutta ihan helvetin hauskaa! Et silleen!

Vierailija
35/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samppanja ja mansikat eivät sovi yhteen. liian kirpeä ja karvas yhdistelmä. ehkä jonkun tosi makean kuoharin kanssa sopisivat. siis jossa sokeripitoisuus jälkiruokaviinin luokkaa ja esim muscat rypäleestä.

ihan vaan vinkkinä teidän ihanalta kuulostavaan juhannukseen :)

[/quote]

Samppanjoita on makeitakin...

Vierailija
36/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:54"] No ne kerää ne pallot veks, haloo??!! Aloittaja [/quote] Varmasti! Sukeltamallako hakevat näistä kesälämpöisistä kirkkaista vesistä?

[/quote]

Et sitten oo kuullu kelluvista palloista? Lappeenrannassa on ihan virallisella golfkentällä vesirange eli pallot lyödään Saimaaseen ja pari kivan kesäduunin saanutta nuorta miestä sitten käyvät iltasella hakemassa ne pallot sieltä kellumasta pois...

[/quote]

Aikamoinen homma käydä soutelemassa niitä palloja pitkin järveä. Paitsi jos tietysti on varaa ostaa hetken hupailuun parisataa palloa, joiden tukkuhinta on euro per pallo, ja soudella ne sitten tukussa päivän päätteeksi.

Vierailija
37/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi kuulostaa vittumaiselta juopolta. Itse peruisin koko reissun, sillä ei todellakaan huvittaisi katsella kännipäissään örveltäviä juoppoja kun itse ei sellaista harrasta. Koittakaa keksiä joku nopea varasuunnitelma, mihin voisitte mennä mökin sijaan.

Vierailija
38/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:29"]

[/quote]

[/quote]

Aikamoinen homma käydä soutelemassa niitä palloja pitkin järveä. Paitsi jos tietysti on varaa ostaa hetken hupailuun parisataa palloa, joiden tukkuhinta on euro per pallo, ja soudella ne sitten tukussa päivän päätteeksi.
[/quote]
No voi itku teitä! Ne kelluvat golfpallot tosiaan maksaa euron kappale sadan pallon pakkauksessa ja me kerätään ne haavilla pois järvestä. Useimmat tosin tulee tuulen mukana rantaan itsestään. Aloittaja

Vierailija
39/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin? Jos vaikka tutkailee tuota aloittajan ruokiin laittamaa summaa, niin eiköhän noilla nyt ole parisataa euroa ylimääräistä laittaa golfpalloihin :-) Tai sitten ne ajattelee, että juhannuksena ei ole mihinkään kiire ja on hyvin aikaa lyödä muutama pallo, käydä vähän soutelemassa ja lyödä taas muutama pallo...

Vierailija
40/173 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot veljelle että ei käy, nyt on sinun vuorosi olla mökillä.