Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puuro on maailman surkein aamupala!

Vierailija
24.09.2012 |

Keitin yhtenä aamuna kaurapuuroa pitkästä aikaa ja taas sai todeta sen, että tunnin päästä oli nälkä, ja kova sellainen.

Minulla toimii paljon paremmin 2 Weetabixia, banaani ja maito, tai sitten teekuppi ja sämpylä päällisineen.

Joten sämpylätaikinaan saa mennä loput hiutaleet, ei meillä syö puuroa lapsetkaan.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaat puuroa samaan kuin Weetabixia, banaania ja maitoa? Toisessahan on isompi annos ruokaa!

Ihan sama jos vetäisit pari vaaleaa leipää sellasenaan tai ne Weetabixit ilman lisukkeita.

Näläntunne kuuluu normaaliin ruokailuun!! Ei hyvä tavaton. Mutta kun ei vaan voi olla paria tuntia syömättä.

Vierailija
82/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai helposti nälkä pian jos vetää pelkän puuron. Sen kanssa proteiinia ja marjoja tms niin kyllä jaksaa. Eihän kukaan syö aamiaisella leipääkään paljaaltaan vaan sillekin kasataan vaikka mitä. Siinä tulee huomaamattaan kaikki tarpeellinen.

Huvittaa jotenkin kun moni tilittää ettei puuro pidä nälkää ja sitten käy lähes poikkeuksetta ilmi että syöneet todellakin pelkän puuron. Jokaisella aterialla myön proteiinia ja kasviksia niin jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari-kolme kuppia mustaa kahvia. Ei ole nälkä ennen puolta päivää. Sitten joku leipä, myöhemmin lounas ja illalla iltapala. Hyvin pärjää näillä.

Vierailija
84/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin yhtenä aamuna kaurapuuroa pitkästä aikaa ja taas sai todeta sen, että tunnin päästä oli nälkä, ja kova sellainen. Minulla toimii paljon paremmin 2 Weetabixia, banaani ja maito, tai sitten teekuppi ja sämpylä päällisineen. Joten sämpylätaikinaan saa mennä loput hiutaleet, ei meillä syö puuroa lapsetkaan.

tulee ennen seuraavaa ruokailua? Olen tosin myös huomannut, että näklän tunnetta kestetään tosi huonosti nykyään, ja se kyllä näkyy katukuvassa.

Vierailija
85/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

tulee ennen seuraavaa ruokailua? Olen tosin myös huomannut, että nälän tunnetta kestetään tosi huonosti nykyään, ja se kyllä näkyy katukuvassa.

Vierailija
86/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni toimii parhaiten se etten syö aamupalaa. Jotenkin vatsa ei herää pelkästä kahvikupillisesta ja niinpä minulla ei ole yhtään nälkä ennen lounasta klo 12.30. Sen sijaan jos menen syömään mitään aamulla, käynnistyy mahan toiminta ja se huutaa ruokaa aamupäivällä vähän väliä.

Ihan sama mulla. En ole koskaan perustanut aamupalasta, aikaisin aamulla ruoka ei edes maistu. Siksi ärsytti nuorena ihan hirveästi, kun kaikki aina paaposti mulle että pitäis syödä, sillä "aamiainen on päivän tärkein ateria". My ass...

Vierailija
87/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

banaani ja maito, tai sitten teekuppi ja sämpylä päällisineen ja kato jos kestäisit kauemmin. :)

Vierailija
88/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuroa aamulla, mutta se syödään voisilmän kanssa. Yleensä pärjään sillä kyllä ihan hyvin. Jos tiedän, että pitää olla kauemmin syömättä, syön jotain muutakin.

Vierailija
89/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuro, maito ja banaani !

Kaikki on täysin out minun ruokavaliostani :)

Vierailija
90/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä syön puuron veteen keitettynä, lisäksi juon kahvia ja syön jonkun hedelmän esim.omena tai mandariini.

Lounasaikaan on kyllä nälkä, mutta siis montako tuntia sen aamupalan sitten kuuluisi pitää nälkää poissa?

Vierailija
91/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitus, että ruuansulatus herää. Se pitää elimistön rullaamassa, ja oman bakteeriflooran tasapainossa. Koneisto käy!

Vierailija
92/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä teille superhyvä aamupala:

vadelmia ja/tai mustikoita, raejuustoa, kaurapuuroa. Nämä kerroksittain lautaselle. On tosi hyvää ja pitää nälän pois 4 h.

Vierailija
93/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenikin ovat syöneet yhdelle elämälle riittävästi sitä.

Hyi.

Vierailija
94/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarkoituskin, että tulee nälkä. Ja tarkoitus, että ruuansulatus herää. Se pitää elimistön rullaamassa, ja oman bakteeriflooran tasapainossa. Koneisto käy!

istumatyötä tekevä konttorityöläinen joka ei saa päivässä paljoa syödä jos ei halua muuttua palloksi, niin ei ole kovin edullista jos jo aamusta alkaa tulla nälkä säännöllisesti ja pitää tunkea ravintoa sisäänsä, vaikkei sitä edes toimintaan kuluta. Minun puolestani vatsa saa jatkaa yöuniaan rauhassa kun minä istun konttorilla, ja herätän sen vasta lounaalla.

Jos taas tekee fyysistä työtä niin todennäköisemmin sille aamusta asti ruoansulatuksen käynnistämiselle on oikeasti käyttöä, samoin ruoasta saadulle lisäenergialle.

Vierailija
95/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyäkseen kylläisenä pitää syödä lisäksi proteiineja, marjoja yms.

Ei - aamupalan tarkoitus ei ole että tulee tunnin kahden jälkeen nälkä. Sen tarkoitus on, että sillä pärjää hyvin nelisen tuntia lounaaseen saakka ilman kammottavaa heikotusta, joka puuron puputtamisesta tulee.

Aika usein nämä jotka syö puuroa on tosi tukevia. Ne kun joutuu puputtamaan lisäksi paljon muutakin..

Vierailija
96/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt aamuisin kuuden maissa kaurapuuroa joko mustikoilla tai sitten seesaminsiemenillä ja pellavansimenillä höystettynä. Lisäksi vielä loraus gefilus-mehukeittoa. 11-12 syön sitten lounaan ja jotain vielä 16.00. Niillä mennnään, illalla en kaipaa enää mitään

Vierailija
97/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyäkseen kylläisenä pitää syödä lisäksi proteiineja, marjoja yms. Ei - aamupalan tarkoitus ei ole että tulee tunnin kahden jälkeen nälkä. Sen tarkoitus on, että sillä pärjää hyvin nelisen tuntia lounaaseen saakka ilman kammottavaa heikotusta, joka puuron puputtamisesta tulee. Aika usein nämä jotka syö puuroa on tosi tukevia. Ne kun joutuu puputtamaan lisäksi paljon muutakin..

kaikki eivät elä niin kuin sinä.

t.55kg ja 170cm elämäniloa aamupuuron kera ;)

Vierailija
98/113 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahkaa ja banskun, nälkä pysyy hyvin poissa lounaaseen saakka.

mulla on myös taloudellinen pointti, aamiainen on erittäin edullinen.

Vierailija
99/113 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

banaani ja maito, tai sitten teekuppi ja sämpylä päällisineen ja kato jos kestäisit kauemmin. :)

jattaisin puuron syomatta. Sampylalla paallysineen parjaa mainiosti.

En tajua tata hypetysta kaurapuurosta, kuinka se on maailman terveellisinta ja pitaa nalan jne. Ja sitten kaykin ilmi, etta sen lisaksi pitaa syoda leipaa lisukkeilla, raejuustoa ja munia, hedelmia ja marjoja ja jugurttia ja lista jatkuu.

Mun mielesta pelkalla munalla parjaa pitkan ajan ja se pitaa nalkaa, samoin leipa lisukkeineen. Pelkka puuro sen sijaan on kuin tyhjaa olisi syonyt.

Ja meilla syodaan puuroa, mutta ei se ansaitse mitaan pokaalia erinomaisuudestaan. Ruokaa siina kuin kaikki muutkin.

Vierailija
100/113 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan syö aamiaisella leipääkään paljaaltaan

Mä syön AINA leivät paljaaltaan. Myös aamuisin. Mitä niiden päälle pitäisi sitten kasata?