Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tunnustaa

Vierailija
17.10.2012 |

Olen huono äiti. Huono ja epäkelpo. 3-vuotias saa meillä olla tietokoneella, kun osaa sitä käyttää, selaa youtubesta piirrettyjä ja on ylen pikkukakkossivuilla, joskus jopa pari tuntia.

Lisäksi hän menee nukkumaan vasta klo 21.

Lisäksi saatan antaa viikolla karkkia. Ja käskeä menemään leikkimään, kun mulla on muuta tekemistä.

Vähänkö olen HUONO. Tämän kun kertois päiväkodissa, niin jo olis sossut ovella. Ainakin meidän päiväkodista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin kyseessä on 6v. joka saa valvoa arkisinkin jopa kymmeneen ja ulkoilee yksin. Muutoin sama homma kuin ap:lla.

Vierailija
2/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodilla ei ole sossuihin mitään valtaa. Pahoittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodilla ei ole sossuihin mitään valtaa. Pahoittelen.

Vierailija
4/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähetän persut ovellesi. Tai jos en löydä yhtään persua, niin edes mormoneja. Elder Soini tms.

Vierailija
5/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähetän persut ovellesi. Tai jos en löydä yhtään persua, niin edes mormoneja. Elder Soini tms.

Kävisinkö minä? Olen nimittäin persu. Voitaisiin sitten ap:n kanssa haukkua toisimme.

Vierailija
6/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, ei sossut enää pelota yhtään, kun aletaan jo persuilla uhkailla. No kerron, asun täällä kotona. Löytyy osote findilla, kun lähettää mun puhelinnumeron ja sen taas saa kun laittaa nimen. Iisi.

Vierailija
7/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saa itse ottaa voileipää, kun en jaksa tehdä niille ruokaa, onhan ne jo koulussa syöneet.

Menevät nukkumaan kun menevät, itsehän joutuvat aamulla heräämään ja olemaan väsyneitä. Syön ote karkkia salaa, lapset saa ehkä kerran viikossa. En koskaan ailitä lasten vaatteita, kun en vaan jaksa. Kun ne oli iltasatuiässä, laitoin sadut soiman cd:Ltä.

Vierailija
8/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuoden aikana olen kolmesti silittänyt joulupöytä liinan.

Silitysrauta on täysin tarpeeton tässä perheessä.

Vierailija
9/9 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisinkö minä? Olen nimittäin persu. Voitaisiin sitten ap:n kanssa haukkua toisimme.

Persu mormoni, pesunkestävä sellainen. Voisin olla erotuomarina tai heitellä väliin keskustelupähkinöitä.