Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kohtia ruksitte vauvantilauslomakkeesta? Tuliko mitä tilasitte?

Vierailija
17.09.2012 |

Siinäpä se kysymys siis. Entä näyttääkö, että lopputulos oli sitä mitä toivoitte? Mä olen nimittäin vähän ymmälläni. Olen ihan varma, että kun pistettiin vauva tilaukseen, niin ei ruksittu siitä vauvantilauslomakkeesta kohtaa "itsepäinen junttura, jolla anopin nenä". Ei ihan varmasti. Ja nyt en sitten oikein tiedä mitä ajatella, kun näyttää että kuitenkin noi ominaisuudet on lapseen liitetty, todennäköisesti jo heti tilauksen vastaanottamisvaiheessa. Niistä kohdista, jotka ruksittiin (varhainen kielellinen, taiteellinen ja akateeminen lahjakkuus) ei näy merkkiäkään.

En usko, että tämä on meidän syy, koska ollaan kuitenkin syötetty lapselle vaan luomua, kannettu häntä eka vuosi hupahupa-intiaanien käsin kutomassa kantoliinassa koko ajan ja imetetty häntä miehen kanssa molemmat.

Miten voin varmistaa, että seuraavan lapsen kohdalla kaikki menee kuten toivottiin?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin sitten kun olin tosi tiukkana ja tarkkana tilausvaiheessa.

Vierailija
102/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta palauttaminen on tehty tosi vaikeaksi, pidettiin sitten tämä, vaikka vikojakin on. Luulee päättävänsä kaikesta ja kohtelee mua kuin palvelijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on jo valmis kunnallispoliitikko nuoresti iästään huolimatta. Siis jos kamalasti mögertää eikä kukaan ymmärrä mitä se sanoo. Teillä kävin munkki, normaalisti tuo ominaisuus maksaa ekstraa eikä ihan vähänkään.

kaikki hyvin. Tosin sen luvatun reimatecin puuttuminen kaivelee vieläkin:(

Vierailija
104/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule halpaa vielä! Odottaa kun tulevat tein-ikään, pitää olla Vuittonin laukkua, Skootteria, meikkejä ja pelejä.... Me tahdottiin vaatimattomia tyttöjä, mutta nää onkin jotain muoti-intoilijoita! Onkohan mennyt tilaukset jotenkin sekaisin? Mä ja mun mies kyllä viidyttäisiin verkkareissa ja farkuissa. Trikoopaita ja cittarin crocsit on ok.

Sääli vaan sitä hienostorouvaa, joka sai sen verkkareissa ja reikäisissä kalsareissa viihtyvän tytön.

Vierailija
105/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi tilattiin tyttö, kaunis pieni prinsessa. Ja jumankauta - tytöllä oli munat jalkovälissä! Niitä sitten ihmeteltiin siinä, kun etukäteiskuvissa ei yhdessäkään ollut näkynyt vilaustakaan. Kyllä me se kotiin tuotiin, kun ei kukaan mitään palautusoikeudesta puhunut enkä kehdannut kysyä, voitasko sille ulokkeelle tehdä jotain samantien.

Toisen tilauksen kohdalla oltiin sitten tosi tarkkoja. Me tilattiin kaks, jotta saataisiin paljon huomiota kaduilla. Se on niiiiiin ihanaa, kun missään ei voi kävellä ilman, että ihmiset haluaa kysellä meidän kaksosista. Parhaat ottavat valokuviakin. Ei ollut ihan halpa tilaus, kun haluttiin identtiset. Niitä harvoin saa niistä "ota 2, maksa 1" -tarjouksista. Silti toimitus tökki, kun paketti olikin valmis toimitettavaksi etuajassa. Ei sellaisesta ollut mitään puhetta! Prinsessat olivat paljon pienempiä kuin sopimuksessa luki ja keltaisia kaiken muun lisäksi. Vaaleat kiharat tulivat jälkitoimituksessa, vasta kaksi vuotta varsinaisen toimituksen jälkeen.

Vierailija
106/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule laatuongelmia myöhemmin.

Vierailija
107/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surkeus! Noi on varmaan made in china. Toivottavasti ei tule laatuongelmia myöhemmin.

tai sitten on toimittajalla tullut paha tilastointivirhe.

Vierailija
108/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksessa vastasimme kohtaan vauva saa olla

- rauhallinen

- tyytyväinen

- hyväuninen

- iloinen

- kaikkiruokainen.

Toisin kävi. Multa onneksi löytyi kopio tilauksesta ja siinähän lukikin vauva EI saa olla. Mä oli sotkenut ne kaksi kohtaa.

Kuopuksen kanssa oltiin tarkempia ja saatiinkin tuollainen - vauva. Otettiin lisäpaketti taapero- ja koululaiskehityksestä, kun ajateltiin, että taaperolla hyvä olla vähän ekstraa tuohon päälle. Ja muuttuihan se sit taaperona ja eskarin paljon, mutta ihan väärään suuntaan. Ja selvisihän se vikakin. Olin taas kämminyt. Olin tehnyt kirjoitusvirheitä, kuten itsenäinen -> itsepäinen, siisti -> saasta.

Vierailija
109/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten on mennyt molemmat tilaukset hyvin, mutta värit ovat olleet heti alusta alkaen vähän haalistuneet. Tilattiin molemmat myös tummilla silmillä, mutta toinen tuli sinisillä. Alkuun vähän mietitytti mutta nyt on jo silmä tottunut. Pikkujuttuja, jotka eivät ole haitanneet onneksi ollenkaan käytännössä.

Vierailija
110/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsematon tilaus. Saatiinkin irkkutyylinen punapää, iloinen kaveri pisamoilla. Tykkää perunoista ja isän oluttakin Olisi halunnut maistaa jo ihan pienenä! Laitettiin se sitten rivitanssia harrastamaan, tuntuu viihtyvän hyvin noissa tunnelmissa. Muut kaksi on enemmän sellaisia suomiversioita.

Vierailija
111/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa tilattiin ensin yhdestä grouponin vastustamattomasta tarjouksesta ja mitään ei kuulunut. Meilatttiin perään, vaadittiin selvitystä ja kukaan ei vastannut. Lopulta unohdettiin se firma. No sitten tilattiin kallista brandimerkkiä ja yhdessä firman myyjän kanssa täytettiin tilauslomakkeeseen kohta yksi reipas tyttö. Olivat sitten laittaneet kuitenkin pojan kanta-asiakasbonuksena tytön lisäksi. Että sillee, no eipähän tarvinnut maksaa kuin yhdestä.

No se oli kaikista törkeintä, kun varmasti ei mitään oltu tilattu ja silti toimitettiin kai jonain näytekappaleena iso rötkäle poika. Ärsytti, kun oltais ehkä ite haluta päättää ajankohta ja ne rastit.. Aluksi tää vaikuttikin mallikelpoiselta mutta yllättävien ruoka-aineiden hylkimisreaktioiden jälkeen etsin jo palautusosoitetta mutta en sitten löytänyt mistään. Nää ylläri-ilmaisnäytteet on sillai ihan kivojakin, tuo mukavaa vaihtelua arkeen.

Vierailija
112/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä palvelua ollaan saatu, tehtiin tilauksia usein mutta aina jäi paketti matkalle. 10 vuotta yritettiin kaikkia firmoja ja olin jo harkinnut ulkomaalta tilaamista. Sitten kuitenkin eräs laatufirma laittoi meille tulemaan oikean valioyksilön. Tosi hyvännäköinen oli heti kun paketista otti ja on edelleenkin, hyvin on kestänyt kulutusta toistaiseksi. Mutta sisällössä olisi toivomisen varaa, mutt eihän sitä kaikkea meidän budjetilla voinut saada. Tyytyväinen olen ollut jokatapauksessa. Muutamat seuraavat tilaukset tulivat nopeasti mutta vähän mitä sattuu, mutta en ole reklamoinut.

Vierailija
113/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisko miehiäkin samalla tavalla tilattua kuin vauvoja? Entä ottavatko vanhan vaihdossa?

matteja.tai.markkuja@gmail.com

Eivät ota vanhoja vaihdossa, kun edellisen vuoden malleista tai retro-yksilöistä on niin vaikee päästä eroon.

Vierailija
114/116 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani tiesivät jo 60-luvulla, mitä halusivat ja yksinkertaisesti kuittasivat koko lomakkeen siten, että kirjoittivat lisätietoja-kohtaan: "Otamme vastaan vain täydellisen lapsen." Sellaisen he saivatkin eivätkä sen jälkeen enää toista lasta tarvinneetkaan.

Se on vaan tuo vaatimattomuus muka hyve Suomessa...

ja sitten tutustuttiin tulokkaisiin. Täydellisesti meille sopivat ja söpötkin tuli. Olen tosi tyytyväinen. Yksi huono puoli oli kyllä infektioherkkyys, mutta täydellisiähän ei ole.

Vierailija
115/116 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilauksen enkä hoksannu että oli päällä semmonen kampanja että tilaa nyt saat toisen kaupan päälle.

Vierailija
116/116 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tilannut alunperinkään yhtään mitään. Sain vaan ilmotuksen, että tämmönen olis tulossa. Kuulemma olis saanut peruuttaa tilauksen tietyn määräajan sisällä mutta kutkutti niin kovasti tietää et millasta prototyyppiä mulle tarjotaan et päätin sen ottaa vastaan. No, huutoa, paskaa, huutoa ja lisää paskaa. Nykyään on löytynyt jo vähän muitakin äännähdyksiä, kitinä, rutina, rätinä, mut myös nauru, kikatus ja ehkä vähän jotain sanantynkääkin? Ilmeetkin on aika muikeet ja hauskat ja meillekkin tuli sellanen pyöreä päinen velmu! =) Yöksi sen voi laittaa lataukseen, mut jos menee kovin totutun ajan yli niin saattaa on/off nappula alkaa prakaamaan. suosittelen muitakin tarkkailemaan tätä ongelmaa omien kohdalla, kuulin huhua et on yleinen tyyppivika. Mut kyllä sanoisin et on yllätyspaketiks ollut aika priimaa tavaraa. Ainoo miinus on et sotkee aika tavalla eikä se pysy paikallaan! Muuten olen tyytyväinen, enkä suostu vaihtamaan/palauttamaan. Mutta niitä postimyyntimiehiä voisin katsastaa kun ONNEKS sain ihmeen kaupalla palautettua edellisen miehen. Kuulemma ei ollut iha Retro-Matti niin kelpuuttivat vaihdossa. Mitään vaihtoa en kyllä saanut että sen puoleen kyllä toimitus on pahasti tökkinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän