Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata laittaa mitään tilapäivityksiä. Kohta joku tuttu laittaa kuitenkin päivityksen perään, että "kattokaas mitä kaikkea ME ollaan

Vierailija
14.07.2025 |

tehty loman aikana".

Just laitoin lapsen Leo's leikkimaareissusta kivan päivityksen, niin eiköhän hetken päästä toinenkin tuttu laittanut päivityksen, missä hänen lapsensa viilettää veneen kannella ja mikäs muu ranteessa näkyi kuin Leo's leikkimaan ranneke. 

Eipä kannata omista loman iloista mainostaa, kun aina jollakin toisella menee paremmin ja on kivempaa. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
2/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään ketään. Mutta mua kyllä ärsyttää tällaiset "leveilijät". Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan jos haluat jakaa teidän kivoja kokemuksia.Niiltä jotka heti pistää "paremmaksi" puuttuu kyky ilahtua muiden asioista.

Vierailija
4/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa lapsena kiva tietää omien ja muiden vanhempien käyvän keskenään digitaalista miekkailua paremmuudesta oman hauskanpitoni kautta. 

Vierailija
5/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lomailu tai muut mukavat asiat ole minusta mikään kilpailunaihe. Minun ystäväpiirini Whatsapp-ryhmässä kaikki laittavat kuvia lomistaan ja minusta on mukavaa tietää, mitä muut puuhaavat. Enkä minä ole tuntenut kateutta, jos joku on Karibialla ja minä vain Karkkilassa.

Vierailija
6/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo mikään kilpailu ole. Itse laitan someen Ihan sitä mitä haluan ja mikä tuntuu sopivalta, en määritä mitä laitan muiden ihmisten postailujen perusteella.

Vierailija
7/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harmittaa kaikki mitä muut tekee, niin kannattaa olla pois somesta, ja muuttaa erakoksi.

Vierailija
8/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö somen tarkoitus just ole jakaa asioita?

Ei kai toisten tarvitse jättää julkaisematta sen takia että sinä julkaisit jotain.

Vierailija
9/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaaaa hitto teidän mammojen elämä on surkeaa. 

Vierailija
10/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut aikuiset ovat niin epävarmoja ja epäkypsiä että ihan oikeasti "kilpailevat" muiden naisten kanssa tuolla tavalla. Egon pönkitystä. "Minä olen parempi", "meillä on parempaa", "olet alapuolellamme". Saa hetkeksi tuntea itsensä paremmaksi. Onhan se säälittävää.

Vierailija
11/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai toisten tarvitse jättää julkaisematta sen takia että sinä julkaisit jotain.

Tämä.

Vierailija
12/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan siihen toisen kuvaan käydä kommentoimassa vain jotain kivaa, eikä samalla tuoda esille mitä itse. Sitten jos toinen haluaa katsoa mitä kuvia toisella, niin kommentoi taas sinne. Silloin ei tule kilpailuasetelmaa.

Vierailija
13/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan siihen toisen kuvaan käydä kommentoimassa vain jotain kivaa, eikä samalla tuoda esille mitä itse. Sitten jos toinen haluaa katsoa mitä kuvia toisella, niin kommentoi taas sinne. Silloin ei tule kilpailuasetelmaa.

Oliko tuossa aloituksessa kuvatussa tilanteessa kilpailuasetelma?

Vierailija
14/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saattaa aistia ihan oikein jos tässä tapauksessa kyse on ollut tuollaisesta "No meilläpä on vielä hienompaa"-tyylisestä epäystävällisestä kilpailusta. Tätä jotkut harrastavat, usko tai älä. Mutta hankala tästä on sanoa koska reaktio on yleensä juuri sinun kommenttisi kaltainen. Silloin kannattaa vaan karsia somekavereita siellä somessa ja/tai tosielämässäkin.

Vierailija
15/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta itse leveilit Leos leikkimaalla. Lisäksi eihän tuo ole kuin sinun omasta ajatusmaailmasta kiinni, sinä koet että tässä nyt toinen nokittaa leos leikkimaalla JA veneellä. 

Vierailija
16/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi widdu että olet outo. Sinä saat laittaa kun teillä on ollut kivaa, mutta muut ei saa ? 

Vierailija
17/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta itse leveilit Leos leikkimaalla. Lisäksi eihän tuo ole kuin sinun omasta ajatusmaailmasta kiinni, sinä koet että tässä nyt toinen nokittaa leos leikkimaalla JA veneellä. 

Miksi kaasuvalotat ap:ta? Ei ap millään leveillyt. Ihme tekstiä taas. Taidat olla yksi tällaisista "kilpailija-naisista"

Vierailija
18/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vaan sulla saa olla kivaa? Ei kellään muulla? Miten huono itsetunto pitää ihmisellä olla, että reagoi noin? Itse ainakin tulen iloiseksi kun näen, että kavereilla ja tutuilla on hyvä olla, vaikka itsellä ei just sillä hetkellä niin ruusuisesti menisikään.

Vierailija
19/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pipipää kun näet kaiken negatiivisesti, kertoo kyllä susta kaiken eli itse haluat olla se paras.

Vierailija
20/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaan sulla saa olla kivaa? Ei kellään muulla? Miten huono itsetunto pitää ihmisellä olla, että reagoi noin? Itse ainakin tulen iloiseksi kun näen, että kavereilla ja tutuilla on hyvä olla, vaikka itsellä ei just sillä hetkellä niin ruusuisesti menisikään.

Se huono itsetunto on sillä joka toisen päivityksen nähtyään haluaa "laittaa paremmaksi". Etkö jo usko että on aikuisia jotka harrastavat tällaista tietoista kilpailua ja leveilyä? Siitä on normaalia ärsyyntyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi