Mitä kohtia ruksitte vauvantilauslomakkeesta? Tuliko mitä tilasitte?
Siinäpä se kysymys siis. Entä näyttääkö, että lopputulos oli sitä mitä toivoitte? Mä olen nimittäin vähän ymmälläni. Olen ihan varma, että kun pistettiin vauva tilaukseen, niin ei ruksittu siitä vauvantilauslomakkeesta kohtaa "itsepäinen junttura, jolla anopin nenä". Ei ihan varmasti. Ja nyt en sitten oikein tiedä mitä ajatella, kun näyttää että kuitenkin noi ominaisuudet on lapseen liitetty, todennäköisesti jo heti tilauksen vastaanottamisvaiheessa. Niistä kohdista, jotka ruksittiin (varhainen kielellinen, taiteellinen ja akateeminen lahjakkuus) ei näy merkkiäkään.
En usko, että tämä on meidän syy, koska ollaan kuitenkin syötetty lapselle vaan luomua, kannettu häntä eka vuosi hupahupa-intiaanien käsin kutomassa kantoliinassa koko ajan ja imetetty häntä miehen kanssa molemmat.
Miten voin varmistaa, että seuraavan lapsen kohdalla kaikki menee kuten toivottiin?
Kommentit (116)
joten älkää mistään halpafirmasta tilatko. Niissä toimitusajat on mitä on, eikä laatu ole ollenkaan varma.
Millaisen takuun te olette ottaneet? Meillä eka tilaus tehtiin jo reilu 15 v sitten, ja ajattelin tuolloin, että 10 v takuu olisi ihan riittävä. Kaikki meni ihan kivasti tonne viime vuoteen saakka, mutta nyt meidän suloisesta iloisesta pellavapäästä on tullut äksy, murahteleva ja finnejäkin on tullut.
Ilmankos meillä on maanantai-kappaleita, kun ei mitään kaavaketta ymmärretty täyttää. Puuttuvat noista mute- ja pause-nappulat eikä edes manuaalia tullut mukana!
Meille tuli myös "buy one, get one free" -tuplat, kun vaan yksi tilattiin. Pitäiskö laittaa kuluttajavirasto asialle? Reklamaation paikka!
täytettyä. :( On liian vaikeaa, jatkuvasti riidellään että millainen ja minkä hintainen ja kumpi maksaa. :(
Oliko muilla kriisiä tässä vauvantilausvaiheessa? Miten ratkesi?
Mielelläni olisin rastittanut sen kohdan, mutta meillä oli nuorina rahasta tiukkaa ja oli pakko ottaa uhmaiällä, murrosiällä ja vuoteenkastelulla (huoh). Mutta muuten on oltu ihan tyytyväisiä. En tiedä tuliko vahingossa mut toi on kyllä tosi söpö, söpömpi kuin kumpikaan meistä.
Toista se oli silloin kun anoppi oli lapsi. Silloin osattiin käyttäytyä ja ei ollut kaikenmaailman tietokoneita. Ulos vaan rikkaruohoja kitkemään viisi vuotiaana.
Ja välillä tuntuu, että kovin on huono kuulo tai sitten on allerginen siivouksellekin.
Ei ymmärrä musta-valkoisuuden päälle
Mitään. Ei me tätä tahdottu
Ei meinaa kuunnella mitä sanon. Mutta tilasin nettikaupasta lisämäkinäosion itselleni. Nyt jaksaa sama levy pyöriä tehostetuin voimin joka päivä. Uskon että pikkuhiljaa saadaan tämäkin vika korjattua.
Luonne on sitten sataprosenttisen prototyyppinen mies, joka kulkee omia polkujaan - ja samalla on hullun takertuva. Oikeasti aika hankala, mutta hemmetin hurmaavakin kyllä. Kovin duuni, mitä olen vastaanottanut.
semmoisen vauvan, jota ei tarvitse hyssytellä sylissä jatkuvasti (siis seisoen), mutta joku oli ilmeisesti sotkenut tilauskaavakkeet - tuli hyssyteltävä, mutta kiinnyin siihen niin paljon (ja addiktoiduin hyssyttelyyn), että en halunnut enää vaihtaakaan.
Seuraavalla kerralla tilaan sellaisen vauvan, joka sitten vähän isompana ei roiku lahkeessa kitisten, kun yritän laittaa ruokaa. Onkohan nää kalliimpia?
Mistä tuo tilauslomake löytyy ja miten saan mieheni osallistumaan sen täyttämiseen? Vai voinko vain täyttää sen mieheltäni salaa?
Mikä malli? Onko Skrika kiva? Hajoileeko ne paljon? Ootteko itse osannu koota?
kuin se oli luvattu toimittaa. Eikä ollut mitään osoitetta, johon olisi voinut osoittaa reklaamation. Pettymys oli valtava :-( Monet tosin ihmettelivät, miksi en ollut valvonut toimitusta paremmin, joten kuluttaja-asiamiehellekään ei voinut valittaa.
Seuraavilla kerroilla olin sitten huolellisempi ja ne toimitukset saatiin perille. Ovat muuten laatuyksilöitä, mutta viimeisellä oli keliakia vaikkei sellaisesta puhuttu tilausoppaassa mitään.
On kyllä ihana, vaikka kokoonpano oli kyllä työlästä. Ihan ok laatua, joskus voi vähän joku paikka repsottaa. Ei nuorella perheellä ole varaa mihinkään Vepsäläisen laatuun. Tykkää erityisesti lihapullista.
joskus niitä on jaettu myös neuvolassa. Tuntuu jotenkin, että ehkä tuo neuvolan kaavake ois luotettavampi, meidän kuponkiuutinen-vauva tuli lopulta paljon kalliimmaksi kun tarjousesitteessä annettiin ymmärtää. Ei sen mukana tullut mitään lisäosia eikä vaatteita, vaikka luulin että tulisi koko setti, mut ei, itse piti nekin sitten ostaa!
Molempien allekirjoitus kyllä tarvitaan, sori. :-/
sieltä voi tulla ihan minkälainen kakara vaan ja mihinkään et voi valittaa tai saada korvauksia. Kyllä noi neuvolan kaavakkeet on luotettavin tapa, vaikka onkin vähän kalliimpi. Mehiläisestä ja muilta yksityisiltä saa kanssa mutta se on vielä kalliimpaa.
Me otettiin opiskeluaikana ihan perusvauva ilman mitään lisäjuttuja, nyt iltatähdeksi on kaavailtu kaikilla herkuilla. Geeneissä pitäs olla taitoluistelu, viulunsoitto ja kiinnostus lääketieteeseen. Saa nyt sit nähdä, tulisko tästä meille se vanhuuden turva.
ja sitten tutustuttiin tulokkaisiin. Täydellisesti meille sopivat ja söpötkin tuli. Olen tosi tyytyväinen. Yksi huono puoli oli kyllä infektioherkkyys, mutta täydellisiähän ei ole.
ei ollut nettitilausmahdollisuutta. Ihan neuvolassa tädin valvovien silmien alla täytin hätäisesti kaavakkeen. Kilttihän siitä tuli, eikä murrosikäkään pahemmin vaivannut. Mutta p-le en ruksannut kohtaa "muuttaa kotoa pois 20-vuotiaana".
Stockalta. Maksaa sikana, tiedän! Mutta sitten tulikin hullut päivät, enkä minä maalta muuttaneena tiennyt, että ne myy vanhojen varastoa. Nyt esikoinen on 12 ja puhuu ranskaa!!!
Hullut päivät on taas tulossa, joten varokaa näitä poistovauvoja. Ne on todella suloisia ja nättejä, meilläkin ihana punainen tukka, mutta ominaisuudet on aina vierailla kielillä.
Kuopuksen kanssa olimmekin jo viisaampia ja täytimme lomakkeen huolellisesti. Siitä huolimatta se kielijutska on tarttunut kuopukseenkin.
Niin että jos mokaatte sen ekan kanssa, niin varautukaa tartuntoihin.
Hauskaa oli tehdessä ja opittiin paljon. Vielä pitää tuunailla, potalle opetellaan tässä juuri. Suosittelen, voi ilmetä kaikkea yllättävää matkan varrella, mutta kyllä kannatti ottaa se tee-se-itse paketti. My husband is so handy!