Mitä kohtia ruksitte vauvantilauslomakkeesta? Tuliko mitä tilasitte?
Siinäpä se kysymys siis. Entä näyttääkö, että lopputulos oli sitä mitä toivoitte? Mä olen nimittäin vähän ymmälläni. Olen ihan varma, että kun pistettiin vauva tilaukseen, niin ei ruksittu siitä vauvantilauslomakkeesta kohtaa "itsepäinen junttura, jolla anopin nenä". Ei ihan varmasti. Ja nyt en sitten oikein tiedä mitä ajatella, kun näyttää että kuitenkin noi ominaisuudet on lapseen liitetty, todennäköisesti jo heti tilauksen vastaanottamisvaiheessa. Niistä kohdista, jotka ruksittiin (varhainen kielellinen, taiteellinen ja akateeminen lahjakkuus) ei näy merkkiäkään.
En usko, että tämä on meidän syy, koska ollaan kuitenkin syötetty lapselle vaan luomua, kannettu häntä eka vuosi hupahupa-intiaanien käsin kutomassa kantoliinassa koko ajan ja imetetty häntä miehen kanssa molemmat.
Miten voin varmistaa, että seuraavan lapsen kohdalla kaikki menee kuten toivottiin?
Kommentit (116)
Tietysti silloin valintavaihtoehdot vähän rajalliset. Mutta halvalla ei hyvää saa, ei pidä paikkaansa. Alennushintaan aivan loistava pakkaus :)
No sitten me ei olla osattu. :( Voi että. Ois pitänyt käydä se valmennuskurssi lomakkeen täyttämiseen, mut se tuntui niin kalliilta.
Kiitos ihan tosi, tosi paljon 12 että kerroit tämän asian. Olet hyvä ihminen. Kerron vaimolle.
Mitenkähän se tän nyt ottaa. :-/
4.
tai illa ännät loppu =)
siis ALENNUSmyynistä
Ja kahden kanssa tultiin kotiin. Esikoinenkin totesi, että kyllä yksikin olisi riittänyt ja onpa siskoilla kova ääni. Sellaisia hiljaisia ja kainoja tyttöjä olen toivonut, mutta nämä on kyllä isäänsä tulleet huomionkipeydessä.
näkään munki kirjaimet on alennusmyynnistä =))
tai illa ännät loppu =)
siis ALENNUSmyynistä
NÄKÖJÄÄN
-ISOJA ONNEKS ON VIELÄ JÄLJELLÄ HUH!
eikä auttanut mikään vakuuttelu, että muka oli tullut väärään osoitteeseen. Vaikka molemmat vanhemmat vaaleita ja sinisilmäsiä. Ukkohan sitten otti ja lähti. Että ei tää ihan yhtä helppoa ole kuin Molon haalarin tilaaminen, vaikka mammat luulee niin ja kuolaa blogistien tilausvauvojen perään.
että reimatec pitää olla kun oli vielä talvivauvakin. Paskat sillä mitään pukua ollut! Haluttiin myös, että olisi aatemaailmaltaan kokoomuslainen. Se on pitänyt paikkaansa, kamalasti möngertää mutta kukaan ei ymmärrä mitä se sanoo.
Meille tuli tällaiset vahinkokaksoset, mitään ei tilattu Ja kahden kanssa tultiin kotiin. Esikoinenkin totesi, että kyllä yksikin olisi riittänyt ja onpa siskoilla kova ääni. Sellaisia hiljaisia ja kainoja tyttöjä olen toivonut, mutta nämä on kyllä isäänsä tulleet huomionkipeydessä.
ei vaan uskalla sulle kertoa
12; ei kai? Ootko tosissas? :O No sitten me ei olla osattu. :( Voi että. Ois pitänyt käydä se valmennuskurssi lomakkeen täyttämiseen, mut se tuntui niin kalliilta.
Kiitos ihan tosi, tosi paljon 12 että kerroit tämän asian. Olet hyvä ihminen. Kerron vaimolle.
Mitenkähän se tän nyt ottaa. :-/
4.
-itsekin samassa liemessä ollut
Meillä mies täytti sen. En niin pitänyt sitä tärkeänä. Ensin kaikki oli hyvin. Kun lapsi ei suostunut luopumaan pullosta (vaikka muut ikäisensä luopuivat) vaan tissutteli sitä pitkin iltaa, aloin aavistella jotain. Sit eräänä iltana näin, kuinka lapsi tuijotti sohvalla telkkaria, pullo kourassa ja raapi takapuoltaan, todellisuus iski muhun sillä sekunnilla. Mä kävin katsomassa nettiarkistosta mitä mies oli tilannut, ja se perkele on mennyt ja KLOONANNUT ITSENSÄ ja ihan vaan kettuillakseen laittanut lisätietoihin vielä että lisäksi anopin nenä, silvuplee. Nyyh. Luulin että se ruksaisi sinne että äidin kultamussukka. Minä niin luotin ja pettyä vain sain. :(
koska jäin tänne lukemaan näitä. Ei enää yhtään nukuta kun on nauranut täällä itsekseen...
Älkää IKINÄ antako miehen täyttää sitä lomaketta Meillä mies täytti sen. En niin pitänyt sitä tärkeänä. Ensin kaikki oli hyvin. Kun lapsi ei suostunut luopumaan pullosta (vaikka muut ikäisensä luopuivat) vaan tissutteli sitä pitkin iltaa, aloin aavistella jotain. Sit eräänä iltana näin, kuinka lapsi tuijotti sohvalla telkkaria, pullo kourassa ja raapi takapuoltaan, todellisuus iski muhun sillä sekunnilla. Mä kävin katsomassa nettiarkistosta mitä mies oli tilannut, ja se perkele on mennyt ja KLOONANNUT ITSENSÄ ja ihan vaan kettuillakseen laittanut lisätietoihin vielä että lisäksi anopin nenä, silvuplee. Nyyh. Luulin että se ruksaisi sinne että äidin kultamussukka. Minä niin luotin ja pettyä vain sain. :(
tai sitten tilaat itsesi kloonattuna kolminkertaisena. siinä lehdessä sivulla 15 oli tarjous kolme yhden hinnalla. vielä bonuksena sai äärimmäiset luonteenpiirteet tuplana.
Mä tiedän yhden joka tuli raskaaksi kun netti ei toiminut ja ne sai sitten sellaiset jänskät termarimukit hyvitykseksi, koska netin kuitenkin pitäis olla aika hyvä ehkäisykeino vakiintuneessa parisuhteessa. Että kannatti valittaa. Ihan tosi hyvin pysyy kahvi lämpimänä niissä mukeissa.
Ap vois valittaa kans. Mitä kautta tilasitte?
Lapsesi on jo valmis kunnallispoliitikko nuoresti iästään huolimatta. Siis jos kamalasti mögertää eikä kukaan ymmärrä mitä se sanoo. Teillä kävin munkki, normaalisti tuo ominaisuus maksaa ekstraa eikä ihan vähänkään.
Ilmankos se onkin ollut vähän vaikeana välillä, kun huokailen tätä työmäärää. Onhan noi söpöjä, mutta kyllä mies on aina ollut kauneuden päälle ymmärtävä esteetikko. Mutta tarttiko tuota parasta ruokaa vaativia valita? Pitää olla neidille vaan parasta mahdollista tarjolla viihtyisässä ympäristössä, muuten jää syöminen nirsoillessa liian vähälle.
Meni epäkuntoon vuoden takuun päätyttyä. Nyt on sellainen täystuho talossa, joka on itsekin kolhuilla jatkuvasti. Nyt nukkuu, ehkä mikään ei hajoa seuraavaan 9 tuntiin.
Väestöliitto-nimisestä kaupasta, maksoi vähän normaalia enemmän mutta saatiin paljon hyviä ominaisuuksia eikä vikoja ole vielä ilmennyt. Antoivat kaupan päälle vielä roppakaupalla lisäominaisuuksia (kiltteys, huumorintaju, sosiaalisuus, hellyys, kielellinen lahjakkuus ja äly). Tilauslomakkeeseen ruksittiin vain kohdat lapsi ja mieluiten terve.
Me tilattiin erikoistilauksena Väestöliitto-nimisestä kaupasta, maksoi vähän normaalia enemmän mutta saatiin paljon hyviä ominaisuuksia eikä vikoja ole vielä ilmennyt. Antoivat kaupan päälle vielä roppakaupalla lisäominaisuuksia (kiltteys, huumorintaju, sosiaalisuus, hellyys, kielellinen lahjakkuus ja äly). Tilauslomakkeeseen ruksittiin vain kohdat lapsi ja mieluiten terve.
huijausvirma sanon ma