Mikä on valttisi en ole koskaan - leikissä
Kommentit (71)
- ollut oksennustaudissa
Minä olin pari talvea sitten viisi kertaa.
en ole koskaan ostanut sika-nautajauhelihaa, en ole kieltäytynyt seksistä, en ole myöskään sylkenyt spermaa..
mulla itsellä ei oo koskaan ollut mitään ehkäisymenetelmää käytössä (uskonnollista syytä tms. tähän ei ole. Ja olen 35v.)
katsonut titanicia.
Nähny oon pätkiä mut kokonaan en. Yleensä tällä tulee pojoja:)
Mäkään en ole maistanut koskaan tupakkaa, joten tuolla ei kyllä kaikissa piireissä saa pisteitä.
Mäkään en ole maistanut koskaan tupakkaa, joten tuolla ei kyllä kaikissa piireissä saa pisteitä.
Minäkään en ole juonut koskaan koko kupillista kahvia, enkä pullollista/tuopillista olutta.
en ole koskaan ostanut sika-nautajauhelihaa, en ole kieltäytynyt seksistä, en ole myöskään sylkenyt spermaa..
- tankannut autoa (kortti ja auto ollut jo 25 vuotta)
- ajanut mopoa tai muuta kaksipyöräistä
Aika tavallisia, mutta tulisko tällä pisteitä:
en ole koskaan nauttinut seksistä
Surullisen yleinen piste on en ole koskaan nähnyt sekuntiakaan Big Brotheria.
anaaliseksiä. En ole koskaan ajanut mopolla. En ole koskaan värjännyt hiuksiani.
Nämä nyt ainakin.
Surullisen yleinen piste on en ole koskaan nähnyt sekuntiakaan Big Brotheria.
jalkahoidossa, manikyyrissä yms. ikinä. En ole käynyt ikinä lapissa, enkä ole lasketellut ikinä. En ole käynyt minkäänlaisessa ryhmäjumpassa. En ole harrastanut anaaliseksiä. En ole saanut koskaan pakkeja eikä minua ole jätetty ja tietääkseni myöskään petetty :)
En ole ollut ikinä konserteissa enkä festsreilla. En ole ikinä matkustanut kavereiden kanssa vain perheen kanssa. En ole ikinä ratsastanut. En ole maistanut ostereita enkä kaviaaria... yms
- en ole harrastanut anaalia
- en ole ikinä feikannut orgasmia
- ei yhtään yhden yön juttuja
- en ole koskaan pessyt kasvojani/meikkejäni ennen yöunille menoa!
Eli tupakkaa en ole maistanut, humalassa en ikinä ole ollut ja maistamisetkin vähissä. Yhden yön juttuja nolla.
En ole koskaan lasketellut, tällä yleensä meidän porukassa hätkähdytän. Ikää 21v
Enkä ottanut sitä suuhuni, enkä kokenut sen tunkeutuvan minuun. Enkä koske! Olen niin hetero mies kun vain voi olla :)
Minäkään en ole koskaan tankannut, ikää 30v. ja kortti ollut 12 vuotta, oma autokin 8 vuotta :D
En ole myöskään koskaan
- paistanut pihviä tai lihasuikaleita (kanaa olen kyllä), vaikka olen siis ihan normaali sekasyöjä. Etoo vaan se punainen verilieju siellä paketin pohjalla, joten meis hoitaa aina nämä.
- maistanut tupakkaa
- ollut oksennustaudissa