Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chat gpt on kyllä ihan paska, ja antaa vääriä vastauksia.

Vierailija
26.10.2025 |

Kysyin siltä että miksi epäillään että trump ei voittanut vaaleja 2024, niin se alkoi selostamaan minulle miten trump syytti vaalien vilpillisyyttä 2024, vaikka tuo trumpin omat vaalivilppisyytökset siis tapahtui 2020. Ei ymmärtänyt kysymystä, eikä osannut vastata siihen oikein.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kysele typeriä.

Vierailija
2/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus.  Huolensa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös muut. AI ei osaa kaikkea ja tekee virheitä.

Vierailija
4/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ottaa tiedon netistä ja netissähän on oikeaa ja väärää tietoa. 

Vierailija
5/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

chatgpt on ääriliberalistinen nainen. Eli kannattaa muistaa kun asioista kysyy niin se ei anna objektiivista näkemystä.

Esim. kysyin Intian ongelmasta niin vastaus oli naisten asema. Se siis on muka siellä ydin ongelma. Toisaalta jos naisen asemaa parantaa niin väkiluku romahtaa ja samaten hyvinvointi....

Vierailija
6/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa kysyä jotain obamasta niin huomaat että sävy on vähemmän "kriittinen"

Vierailija
7/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

chatgpt on ääriliberalistinen nainen. Eli kannattaa muistaa kun asioista kysyy niin se ei anna objektiivista näkemystä.

Esim. kysyin Intian ongelmasta niin vastaus oli naisten asema. Se siis on muka siellä ydin ongelma. Toisaalta jos naisen asemaa parantaa niin väkiluku romahtaa ja samaten hyvinvointi....

Jos kaikki olisivat kuin ääriliberaali nainen, niin maailma olisi siks paljon parempi paikka. N a t s ipropaganda ei ole objektiivinen näkemys. Sorppa paskapersu.

Vierailija
8/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa kysyä jotain obamasta niin huomaat että sävy on vähemmän "kriittinen"

Miksi sen pitäisi olla enemmön kriittinen? Obama ei toki ollut täydellinen, muttei kuitenkaan rikollinen pedofiili kuten persujen sankari Trump. Syö paskaa.

Vierailija
9/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh? Syyteli trumppi myös 2024 vaalivilpistä ja kerskui avoimesti että elmo olisi "hoitanut" hänelle voiton 2024 peukaloimalla tuloksia.

Vierailija
10/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä oletit tekoälyltä? Se ei ole luotettava muutenkaan ja henkilön joka käyttää sitä, pitää tiedostaa se ja itse tarkistaa lähteet mitä chatgpt antaa

Vierailija
11/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikein tyytyväinen ensi viikon horoskooppiin, jonka ChatGPT teki. paljon selkeämpi ja parempi kuin ennustajaeukkojen räpellykset.

Vierailija
12/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikein tyytyväinen ensi viikon horoskooppiin, jonka ChatGPT teki. paljon selkeämpi ja parempi kuin ennustajaeukkojen räpellykset.

Muistakaa näissä kertoa tarkasti vuosi, paikkakunta ja maa sekä kellonajassa maininta suomen ajasta tai sitten muutat sen GMT-aikaan itse. Sotkee helposti näitä kesä- ja talviaikojen sotkuissa, ainakin ilmaisversio. 

Vierailija
13/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatgtp ei ole älykäs eikä mikään tiedonhakukone. Se on kielimalli, joka on isolla aineistolla koulutettu keskustelemaan melko uskottavasti kuten ihminen. 

Vierailija
14/14 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottokoneena siitä voi olla hyötyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan