Mikä on valttisi en ole koskaan - leikissä
Kommentit (71)
keskustellut englanniksi. En vain osaa suomen lisäksi muita kieliä. Ymmärrän joten kuten kuullessani puhuttavan englantia, mutten osaa itse muodostaa ainuttakaan ymmärrettävää yli kolmen sanan lausetta englanniksi.
Enkä ole koskaan ajanut mopoa.
Valtit vähissä
kaveripiirissäni kaikilla on ainakin yksi lapsi, joten:
- en ole koskaan harrastanut suojaamatonta seksiä
Tätä epäilen. Uskon, että olet nähnyt siitä jonkun klipin mainoksessa elämäsi aikana.
Surullisen yleinen piste on en ole koskaan nähnyt sekuntiakaan Big Brotheria.
En ole, koska meillä ei nähdä mainoksia. Viimeksi katsottiin mainoskatkoilla pippuroitua ohjelmaa jääkiekon MM-kisojen aikaan ja sitä ennen en edes tiedä milloin. Tämä siksi, että katsomme mainoskanavien kiinnostavat ohjelmat, eli elokuvat ja sarjat mieluiten blu-rayltä.
Korkeintaan olen nähnyt kuvan BB:stä, jos ovat sellaisen jomman kumman paskalehden lööppiin painaneet.
En ole koskaan ottanut suihin. En ole koskaan pessyt ikkunoita. En ole koskaan katsonut Kotikatua, Salattuja elämiä, Kauniita ja rohkeita tai Big Brotheria.
En ole myöskään koskaan ollut facebookissa enkä ole koskaan pelannut mitään peliä tietokoneella tai kännykällä.
Heittänyt roskia ympäristöön.
Enkä ole käynyt Kanarialla tai mannerEspanjassa, enkä Norjassa.
En ole koskaan katsonut yhtäkään jaksoa Kauniita ja Rohkeita.
joista pisteitä on tullut kerättyä:
- saanut puudutusta hammaslääkärissä (porattu on ja paljon)
- ajanut autoa (ei korttia)
- ajanut mopoa/skootteria/moottoripyörää
- käynyt kampaajalla (äiti leikkasi ja sittemmin oon leikannut ja värjännyt aina itse)
ollut niin ennakkoluuloinen tai arka, että olisin kieltäytynyt kokeilemasta jotakin uutta.
ollut koskaan poskiontelon-/keuhkoputken-/korvatulehdusta tai angiinaa. En ole koskaan käynyt ns. etelässä (Kanaria, Kreikka, Turkki, Bulgaria tms.)
ajanut mopoa enkä autoa (paitsi kokeillut rullata parkkipaikalla). Moottoripyörää kyllä ajan, mulla on vain a-kortti.
En ole koskaan
-käynyt etelänlomalla
-tankannut
-ajanut kaksipyöräisellä moottoriajoneuvolla
-omistanut erillistä DVD-soitinta
-vuokrannut elokuvaa (seurana ollut useastikin)
-nähnyt Star Wars -leffoja
-ollut raskaana
kerron teille kaikille, että elämätön elämä on usein se mitä ihmiset itkevät kuolinvuoteellaan.
Eläkää ihmiset ja tehkää kaikkea! Nauttikaa ja menkää mukavuusalueen ulkopuolelle. Se voimaannuttaa ja virkistää.
suudellut ketään muuta kuin aviomiestäni.
En ole koskaan käynyt
-sirkuksessa
-jääkiekko-ottelussa (tai missään muussakaan maksullisessa urheilutapahtumassa)
En ole koskaan käyttänyt ehkäisyvälineitä
En ole koskaan käynyt
-sirkuksessa
-jääkiekko-ottelussa (tai missään muussakaan maksullisessa urheilutapahtumassa)En ole koskaan käyttänyt ehkäisyvälineitä
En ole koskaan katsonut yhtäkään jaksoa Kauniita ja Rohkeita.
Mä olen syntynyt 1970 enkä ole koskaan katsonut yhtään jaksoa.
Et edes pissatessasi? annatko valua reisille, vai pissaatko aina istualtasi?