Jee, yli tonni veronpalautusta!
Ja nyt on turha sanoa, et oot antanut ilmaista lainaa valtiolle tyhmyyksissäsi. Aina kun ei voi tietää mitä vähennyksiä erottaja hyväksyy (esim oman auton käyttö työmatkoihin ym.).
Meillä on kiva joulu!
Kommentit (32)
Vaikka tuli mätkyjä melkeen kymppitonni.
Vähän jo jännittää kun kaikki jotka on jo saanut hehkuttaa tuhansien palautuksilla niin tarkoittaako tää et mä saankin tuhansien mätkyt?
Että raha ratkaiseen, millainen joulu on.
Itse olen aina kulkenut omalla autolla ja verottajalla on ihan selkeet ohjeet.
vaikka itsekin saan yli tonnin takas, harmittaa, koska olen pitänyt veroprossaa liian korkealla.
Vähän jo jännittää kun kaikki jotka on jo saanut hehkuttaa tuhansien palautuksilla niin tarkoittaako tää et mä saankin tuhansien mätkyt?
Yli 2500 tonnia palautusta meille!
Yli 2500 tonnia palautusta meille!
Teille on sitte aikamoiset tulotkin?!?!
Miten niin ei voi tietää? Eikö vähennykset yms perustu Verohallinnossa tehtyihin päätöksiin?
Ei verotus ole mikään lotto arvonta vaan perustuu ihan tiedossa oleviin numeroihin.
Lokakuun loppuun on vielä aikaa. Voin sitten lohdutukseksi hehkuttaa meidän perheen kymppitonnin mätkyjä.
Miten niin ei voi tietää? Eikö vähennykset yms perustu Verohallinnossa tehtyihin päätöksiin?
Ei verotus ole mikään lotto arvonta vaan perustuu ihan tiedossa oleviin numeroihin.
käyttö katsotaan perustelluksi. Esim. milloin työajat ovat tarpeeksi epäsäännölliset. Ihmisiä ne verovirkailijatkin ovat.
vähän yli tonnin. Järkkään aina niin veroprosenttini että jouluksi tulee rahaa, samoin mieheni.
vaan selkeiden säädösten mukaan. Ihme ajattelua sulla, ootko kovin nuori?
vaan selkeiden säädösten mukaan. Ihme ajattelua sulla, ootko kovin nuori?
ihmiset on niin huvittavia.
Ei ne verovirkailijat saa itse päättää mitä myöntävät vähennyksiin ja mitä ei vaan selkeet ohjeet niihin on.
Etsi verohallinnon sivuilta, näe vähän vaivaa asian eteen äläkä lapsellisesti täällä huutele että autovähennys on jotenkin virkailijasta kiinni.
Huvittaa tollaset uusavuttomat pellet, sorry.
ihmiset on niin huvittavia.
Ei ne verovirkailijat saa itse päättää mitä myöntävät vähennyksiin ja mitä ei vaan selkeet ohjeet niihin on.
Etsi verohallinnon sivuilta, näe vähän vaivaa asian eteen äläkä lapsellisesti täällä huutele että autovähennys on jotenkin virkailijasta kiinni.
Huvittaa tollaset uusavuttomat pellet, sorry.[/
ihmiset on niin huvittavia. Ei ne verovirkailijat saa itse päättää mitä myöntävät vähennyksiin ja mitä ei vaan selkeet ohjeet niihin on. Etsi verohallinnon sivuilta, näe vähän vaivaa asian eteen äläkä lapsellisesti täällä huutele että autovähennys on jotenkin virkailijasta kiinni. Huvittaa tollaset uusavuttomat pellet, sorry.
Mun alalla on erikoiskorvattavat matkakulut ja ateriakorvaushommat, ja kun haetaan vähennyksiä, vedotaan aina johonkin korkeimman oikeuden päätökseen vuodelta nakki. On vähän virkailijasta kiinni, kuka katsoo että työpaikka on vaihtuva ja että ei ole ollut mahdollisuutta ruokaille työnantajan järjestämässä ruokalassa, ja vaikka olisi lounassetelimahdollisuus mutta niitä ei ole ottanut, voi silti saada vähennyksen...
Miten niin ei voi tietää? Eikö vähennykset yms perustu Verohallinnossa tehtyihin päätöksiin? Ei verotus ole mikään lotto arvonta vaan perustuu ihan tiedossa oleviin numeroihin.
käyttö katsotaan perustelluksi. Esim. milloin työajat ovat tarpeeksi epäsäännölliset. Ihmisiä ne verovirkailijatkin ovat.
Esim. jos kirjoitan syyksi, että julkinen liikenne on yhteensopimaton työvuorojen kanssa. Joka toinen virkailija hyväksyy ja joka toinen ei. Kyllä se peruste perustuu ihan selkeään päätökseen, ei kenenkään sen hetkiseen mielentilaan.
Naurattaa vaan että nykyään on tollasia kuin sä, jotka ihan arpapelillä arpoo verotustaan ja vielä luulee että yksittäinen virkailija jotenkin saa päättää mitä vähennetään ja mitä ei! =))
mut nyt jotenkin hämmästyin miten moni on omansa jo saanut niin mielikuvitus lähti lentoon ja ajattelin sen tarkoittavan et päätöksen saa ensin ne jotka saa palautuksia ja lopuksi ne jotka mätkyjä.=)
Mulla on sukunimikin aakkosten alkupäästä joten ei voi johtua
nimestäkään.
Vaikka tuli mätkyjä melkeen kymppitonni.