Eropäiväkirjat Ylellä
Kommentit (20)
Kukka-Maarian ex-kumppani taitaa olla nainen?
Vierailija wrote:
Mistä näin päättelit?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mistä näin päättelit?
Itsekään en keksinyt mistä tän voi päätellä?
Sillä yhdellä naisella on kummalliset suunliikkeet.
Vierailija wrote:
Sillä yhdellä naisella on kummalliset suunliikkeet.
Juuri se Kukka-Maaria ilmeisesti.
Hän on ottanut eron tosi raskaasti, raskaammin kuin muut mielestäni. Olis tosi mielenkiintoista tietää millaiset kumppanit on olleet ja onko he niitä jotka on halunneet erota. Kukkiksen tapauksessa vaikuttaa sille jotenkin?
Saako ei eronnut tästä ohjelmasta mitään ? Jos on pitkässä parisuhteessa missä on ollut ylä- ja alamäkiä ?
Toisaalta, tykkään erilaisista kohtaloista, vaikka ne poikkeavat omista
Vierailija wrote:
Saako ei eronnut tästä ohjelmasta mitään ? Jos on pitkässä parisuhteessa missä on ollut ylä- ja alamäkiä ?
Kyllä minä ainakin sain. Eihän sitä nyt ylipäätään tarvitse olla murhaaja/poliisi tykätäkseen dekkareista tai lääkäri/hoitaja nauttiakseen sairaalasarjoista... 🙄
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä minä ainakin sain. Eihän sitä nyt ylipäätään tarvitse olla murhaaja/poliisi tykätäkseen dekkareista tai lääkäri/hoitaja nauttiakseen sairaalasarjoista... 🙄
Totta :) mitä sait ?
Vierailija wrote:
Saa. Voi miettiä omaa rooliaan ja toimintaansa parisuhteessa.
Vierailija wrote:
Hän on ottanut eron tosi raskaasti, raskaammin kuin muut mielestäni. Olis tosi mielenkiintoista tietää millaiset kumppanit on olleet ja onko he niitä jotka on halunneet erota. Kukkiksen tapauksessa vaikuttaa sille jotenkin?
Sain sellaisen käsityksen, että kumppani jätti hänet täysin yllättäen (kahvilassa!). Muut (Outia lukuunottamatta?) ehkä olivat eronneet enemmänkin yhteisymmärryksessä?
Nyt tavallisista eroistakin -joka toinen- tehdään draamaa.
Jokaisen tulis kasvaa ensin itsenäiseksi ja tunnistaa omat tunteet. Moni ei ole koskaan edes asunut yksin, houtanut elämäänsä itsenäisenä. Sit vasta parisuhteeseen, kun handlaa oman elämänsä. Omana itsenään, kokonaisena Ihmisenä.
Ärsytti tuo yksi mies, alussa ollaan erosta niin rikki. Sitten ohjelman lopussa hän sanoo: Taidan olla ihastunut. Niin olin minäkin eron jälkeen ihastunut. Siipeen tuli ja pahasti. Tulikohan tuollekin miehelle pahasti siipeen, sydänsuruja potenssiin kaksi? Minulle kävi niin eron jälkeen, useamman kerran. Miksi kaikkien muiden tarinat päättyvät noin, että ensimmäiseen johon ihastuu niin heti siitä tulee rakkaustarina?
Vierailija wrote:
Nyt tavallisista eroistakin -joka toinen- tehdään draamaa.
Jokaisen tulis kasvaa ensin itsenäiseksi ja tunnistaa omat tunteet. Moni ei ole koskaan edes asunut yksin, houtanut elämäänsä itsenäisenä. Sit vasta parisuhteeseen, kun handlaa oman elämänsä. Omana itsenään, kokonaisena Ihmisenä.
Katsoitko edes tuota ohjelmaa??
Vierailija wrote:
Ärsytti tuo yksi mies, alussa ollaan erosta niin rikki. Sitten ohjelman lopussa hän sanoo: Taidan olla ihastunut. Niin olin minäkin eron jälkeen ihastunut. Siipeen tuli ja pahasti. Tulikohan tuollekin miehelle pahasti siipeen, sydänsuruja potenssiin kaksi? Minulle kävi niin eron jälkeen, useamman kerran. Miksi kaikkien muiden tarinat päättyvät noin, että ensimmäiseen johon ihastuu niin heti siitä tulee rakkaustarina?
Mikä siinä ärsytti?
Miehet usein haluavat heti uuden sängynlämmittäjän. Eivät kestä olla yksin. Naiset katselevat välissä maailmaa ja ymmärtävät, että mukavaa on näinkin, ehkä jopa mukavampaa kuin ex-ukon ikeen alla.
Minulle ero oli vain ja ainoastaan helpotus. Sitä eropäätöstä oli veivattu yhdessä puoli vuotta ja ne toisen huonot puolet (kuten varmasti omanikin) vain korostuivat sinä aikana. En ollut rikki, olin onnellinen.
Ehkä niitä eroja ei olis tullut, jos noi osallistujat ei olis olleet tuollaisia itkupillejä
Areenasta katson, toinen jakso menossa. Vaikuttaa hyvälle sarjalle. Avoimia, tunteistaan puhuvia ihmisiä. Omasta avioerosta paljon aikaa, mutta hyvin muistan kipeät tunteet. Jonkinlainen haikeus tulee edelleen mieleen, kun noita aikoja muistelee. Erossa joutuu luopumaan paljosta, yhteisistä ajoista ja unelmista.