Onko sulle vaikeeta tajuta että aika monella hoikalla ja kauniilla
naisella on lapsia montakin kappaletta.Mä en tajua sitä miten naiset ei pidä itsestään lasten saannin jälkeen huolta.Parempi se on ulkopuolisten silmissä näyttää ettei oo vartalon puolesta lapsia saanut vaikka onkin.Itselläni on just sellainen pieni siro vartalo kuten ennen lapsia että ei musta päältä päin se näy.Enkä tiedä onko muuttanut käytöstäni se lasten saanti mihinkään.Minusta olen sama ihminen kuin ennenkin.
Kommentit (73)
pitää pientä ja siroa naista naisellisena ja viehättävänä. Voihan hyvin olla, että pitävät naisellisena myös 170 cm/90 kg naista, mutta ei vain ole koskaan tullut puheeksi.
Te olette kyllä KAIKKI harvinaisen huono itsetuntoisia :)
Eikö se ole yksi ja sama minkälaisia ihmiset ovat? Jokainen on oma yksilönsä :)
Huonoitsetuntoinen on yhdyssana.
Pieni ylipainokaan ei haittaa, jos kropan perusmalli on tiimalasi. Esim. Janina Frostell parilla liikakilolla tuskin on turn-off..
Ei pieni ja sirokaan ole useimpien mielestä kaunis, jos kroppa on täysin poikamainen.
Te olette kyllä KAIKKI harvinaisen huono itsetuntoisia :)
Eikö se ole yksi ja sama minkälaisia ihmiset ovat? Jokainen on oma yksilönsä :)Huonoitsetuntoinen on yhdyssana.
Entäs sitten? :) En oo maailman paras äidinkielessä :) Joten virheitä tulee aika varmasti ja usein :D
ja yhtäkkiä rupsahtaa. Vai onko kukaan nähnyt ns. nuorta aikuista thaikkua? Kaikki ne näyttää lapsilta tai mummoilta.
Kaikki tuntemani lapsen saaneet naiset kasvoi raskausaikana pituutta 15- 30 cm, sinne jäi pienuus ja sirous!
miten naisten ulkonäkö kiinnostaa naisia niin paljon.
Mä tajuan suunnilleen mitä tarkoittaa "hoikka", mutta "kaunis" on niin laaja käsite (ja katsojan silmässä), ettei siitä voi sanoa mitään.
Mun mielestä on luonnollista, että eletty elämä, myös synnytetyt lapset, näkyy kasvoissa ja vartalossa ja ilmenee luonteessa. Mikä se on sellainen ihminen, joka ei yhtään muutu eikä kehity?
Terve ja normaalipainoinen kannattaa tietysti olla.
Mun on vaikea tajuta miten naisten ulkonäkö kiinnostaa naisia niin paljon.
tätä palstaa lukiessani. Itseäni ei kiinnosta. Mutta olenkin hetero. Jokin aika sittenhän julkaistiin tutkimus, jonka mukaan suuri osa naisista on biseksuaaleja. Tämän palstan kirjoittelijoista suurin osa on kyllä lesboja.
Mitat 172 cm ja 55 kg. Eipä olo valittamista. En käsitä miten tämän palstan mukaan minun pitäisi olla joku sotanorsu vaan siksi että mulla on lapsia.
Meinasin ensin alkaa puolustamaan niitä, joissa äitiys näkýy, mutta sitten täällä alkoi niin hirveä pienten naisten mollaus, että en kyllä viitsi puolustaa ketään.
Täällä av:lla mollataan sekä lihavia että laihoja, isoja että pieniä yhtä paljon. Hirveää ulkonäön parjausta! Kauneus ei todellakaan ole koosta kiinni, ja onneksi kauneus on katsojasta kiinni.
että miksi hoikka ja kaunis on aina yksi ja sama asia, kun se ei todellakaan ole. Tunnen montakin ei-niin-kaunista hoikkaa naista. Muutoin tajuan kyllä aloituksesi.
Jotenkin vähä-älyisten kirjoittelulta kuulostaa. Ensinnäkin kenelle tämä oli tarkoitettu? Oliko tämä pompsahanut vahingossa jostain muusta keskustelusta?
Minusta jokainen olkoon millainen haluaa. Jokainen käyttäköön aikansa mihin haluaa. Jokainen on vastuussa vain omasta ulkonäöstään. Ymmärrän kyllä terveyden ja hyväkuntoisuuden ilosanoman julistamista, mutta en tällaista pahansuopaa paskaa.
Itse olen hoikka ja hyväkuntoinen, ja se tuottaa minulle iloa. En kuitenkaan ole kenellekään vöyhöttämässä miltä pitäisi näyttää. Ikävä kyllä nämä ap:n kaltaisten kirjoitukset vahvistavat stereotypiaa, jonka mukaan järki ja hyvä sydän eivät mahdu samaan pakettiin hyvän ulkomuodon (=hoikkuuden) kanssa, mikä ei oikeasti todellakaan pidä paikkaansa.
Eikö se ole yksi ja sama minkälaisia ihmiset ovat? Jokainen on oma yksilönsä :)