Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulle vaikeeta tajuta että aika monella hoikalla ja kauniilla

Vierailija
11.09.2012 |

naisella on lapsia montakin kappaletta.Mä en tajua sitä miten naiset ei pidä itsestään lasten saannin jälkeen huolta.Parempi se on ulkopuolisten silmissä näyttää ettei oo vartalon puolesta lapsia saanut vaikka onkin.Itselläni on just sellainen pieni siro vartalo kuten ennen lapsia että ei musta päältä päin se näy.Enkä tiedä onko muuttanut käytöstäni se lasten saanti mihinkään.Minusta olen sama ihminen kuin ennenkin.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla paljon lapsia, kuten sinulle, itse en vain tunne yhtään tuollaista.

Vierailija
2/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on eriasia kuin teini.

Musta pienet sirot naiset on jotenkin äärettömän epänaisellisia ja lapsenomaisia.

Naisella pitää olla lantio ja kunnon vyötörö ja tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sun persettä kaivaa,vaikka joku antaakin itsensä rapistua??

pidä sinä vaan omasta timmistä kankustas huoli.

Vierailija
4/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia olet hoikkana itsesi pitänyt? Mua ei henk koht haittaa jos joku lihoo lasten myötä. Se on kunkin oma asia.

Vierailija
5/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta usein on luultu lapsettomaksi ja sitten oltu ihan hämmentyneitä kun on käynyt selville että lapsia on ja aika vanhoja enkä itsekään ole mikään nuori enää.

Vierailija
6/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa tajuta, että hoikalla ja kauniilla voi olla paljon lapsia, kuten sinulle, itse en vain tunne yhtään tuollaista.

tiedän että niitä on olemassa, ei vaan satu olemaan yhtään omassa tuttavapiirissä. Kyllä meistä useimmista on hieman tukevampia emäntiä lasten saannin ja iän myötä tullut ja se on ihan ok.

Vierailija
7/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mäkin oon sata kertas mieluummin laardikasa kuin pieni ja siro. Ja eikun sipsipussille taas... Ettei vahingossakaan muuttuis sellaseks.

Vierailija
8/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naapurille!En tietenkään.

Vierailija
9/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi se on ulkopuolisten silmissä näyttää ettei oo vartalon puolesta lapsia saanut vaikka onkin."

Vierailija
10/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen käytöksen KUULUU muuttua, kun niitä lapsia tulee. Vaikutat hyvin epäkypsältä.

Vierailija
11/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pienet sirot naiset on jotenkin äärettömän epänaisellisia ja lapsenomaisia.

Ihan kivasti seuraa on riittänyt.En haluaisi olla kuin tällainen pieni nainen.Vaatekokoni on just sama kuin huippumalleilla se pituus vaan puuttuu niin olisin voinut tulla malliksi.

Vierailija
12/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikä, raskaudet ja elämä nyt ylipäätään muuttaa sitä naisen vartaloa jokaisella yksilöllisesti. Minä esimerkiksi en raskausaikana kerännyt juurikaan ylikiloja, mutta imetysaikana niitä sitten alkoi kasaantua ihan käsittämättömällä tavalla, vaikka tein joka päivä parin tunnin vaunulenkkejä ja koetin vahtia syömisiäni. Imetyksen lopetettuani olen kyllä hirveällä vaivalla saanut nuo kilot veks, mutta esimerkiksi lantioni leveni synnytyksen yhteydessä melkoisesti. Omasta mielestäni sekin tosin on ollut lähinnä positiivista, sillä onhan tämä nyt paljon naisellisempi kuin se entinen poikalantioni. Mutta pointtini siis on, että aina näihin asioihin ei voi itse vaikuttaa, vaikka haluaisikin. Ja pääasia, että hoidetaan ne vauvamme, olimmepa minkä mallisia tahansa!

Vierailija
13/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekokoni on just sama kuin huippumalleilla se pituus vaan puuttuu niin olisin voinut tulla malliksi.

Vierailija
14/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä nää nyt toisensa pois sulkee??

T: siro ja hoikka isotissinen ja pyöreäpeppuinen nainen

Musta pienet sirot naiset on jotenkin äärettömän epänaisellisia ja lapsenomaisia. Naisella pitää olla lantio ja kunnon vyötörö ja tissit.

Vierailija
15/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan NAISESTA!

Ikävä kyllä sellainen vaahtosammuttimen kokoinen naaras, ei ole nainen, varsinkaan kun ei ole mitään muotoja, mistä sen tunnistaisi naiseksi.

Nainen on kaunis kun vartalon suhteet ovat oikein, pikkurillinkokoinen pikku teiniperse ei ole nainen, ja hämmästyttää varmaan myös siksi, jos kertoo että on lapsia, kun ei ole lainkaan äitiyyppi eikä nainen. Sorry.

Vierailija
16/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti näkyy, että on lapsia. Vatsanahka roikkuu surullisena tuossa ja siihen ei ole liikunta auttanut. Saati sitten raskausarpii.

Mutta ylpeänä silti huitelen bikineissä.

Vierailija
17/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just tollanen kuvailemasi tyyppi,hauska tietää että joku voi ajatella musta noinkin...En vissiin oo kunnon oikea Nainen pienine rintoineni ja lanteineni,siitä viis et niistä lanteista pari lasta puskettu ja rinnoilla ruokittu.

Vierailija
18/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaan on jotenkin epäuskottava koko naistyyppi, joka on menninkäisen kokoinen.. ei sellainen ole nainen, siis kunnon alfanaaras tiedätkö.

Vierailija
19/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaan on jotenkin epäuskottava koko naistyyppi, joka on menninkäisen kokoinen.. ei sellainen ole nainen, siis kunnon alfanaaras tiedätkö.

Vierailija
20/73 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän