Täyteaineet
Haluaisin tietää ja kuulla kokemuksia henkilöiltä jotka ovat käyneet otattamassa täyteaineita esim. huuliinsa tai nenänpielusryppyihin. Olen itse laihtunut reilusti raskauden jälkeen ja kasvojen rypyt ovat tulleet siksi näkyviin. Huuleni ovat myös mielestäni alkaneet menettää täyteläisyyttään. Olen tällä hetkellä perehtynyt Revanesse täyteaineisiin ja käsitykseni on että se olisi hyaluronihapoista kestävin? Onko kellään kokemusta? Ystäväni suositteli Royal beauty academy Turku hoitolaa. Asun siis Lounais-Suomen alueella. Onko kellään kokemusta kyseisestä hoitolasta?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
9v sitten otin Turussa Uittamolla Ellance-täyteaine hoidon, hoitaja oli ammattilainen isolla A:lla ja vaikutus kesti 4v! Sääli että hän jäi sitten eläkkeelle. Sen jälkeen n 4v(?) sitten kävin Turussa Royal beauty academissa vastaavassa hoidossa, maksoi maltaita, "hoitaja" mikä lie minua vanhempi nainen ei osannut pistää, injektioneulat katkeili monta kertaa. Oli "tarjous" 120€, ja puolet kalliimpi ja kolmas vaihtoehto yli 300€, kysyin mikä ero niillä on, väitti että vaikutusaika pidempi kalleimmalla. Kysyin vielä että ovatko samaa ainetta kaikki, sanoi että ovat. Tyhmänä otin kalleimman. Ei kertakaikkiaan mitään vaikutusta, koska ei ilmeisesti osannut edes laittaa niitä!!! Neulat katkeili ja ainetta meni hukkaan. Vitutti kirjaimellisesti. Olkaa tarkkoja mihin rahanne laitatte!!
Neulat katkeili? Siis miten se on mahdollista?
Haluat arpeutuneet ankat huulet? Se muoti meni jo. Yrittäisit edes pysyä muodin mukana.