Täyteaineet
Haluaisin tietää ja kuulla kokemuksia henkilöiltä jotka ovat käyneet otattamassa täyteaineita esim. huuliinsa tai nenänpielusryppyihin. Olen itse laihtunut reilusti raskauden jälkeen ja kasvojen rypyt ovat tulleet siksi näkyviin. Huuleni ovat myös mielestäni alkaneet menettää täyteläisyyttään. Olen tällä hetkellä perehtynyt Revanesse täyteaineisiin ja käsitykseni on että se olisi hyaluronihapoista kestävin? Onko kellään kokemusta? Ystäväni suositteli Royal beauty academy Turku hoitolaa. Asun siis Lounais-Suomen alueella. Onko kellään kokemusta kyseisestä hoitolasta?
Kommentit (82)
Huuliini laitettu ennen juvedermia ja restylane kissiä nyt kokeilin revanessee ja tuntuu jotenkin pysyvän paremmin (aikaa kulunut kohta puol vuotta)
jos näin pysyy niin laitatan kyllä tätä lisääkin,kun ei viitsis joka 3 kk olla piikitettävänä.Eikä hinnassakaan niin paljoa ollut eroa.Minulle ainakin vain pysyvyys merkitsee.
Täysi painajainen, jolle ei näy loppua.
Minulle suositeltiin Helsingissä tunnetun plastiikkakirurgin toimesta, tunnetulla klinikalla Juvedermia. Piti olla turvallinen ja soveltua allergikoille. No ei todelllakaan ole! En olisi ikinä, mistään hinnasta ottanut moista myrkkyä, jos olisin saanut siitä oikeat tiedot. Valitettavasti tuotteesta levitetään kirjallisia tuotetietoja, joista niiden laatija (jonka tietoja ei tietenkään löydy k.o. papereista) on poistanut kaikki pitkäaikaiset haittavaikutukset sekä sen tosiasian, ettei tuo myrkky välttämättä poistu itsestään kehostasi.
Neuvot niille, jotka harkitsevat täyteaineiden käyttöä:
1. Oma rasva on paljon luonnollisempi vaihtoehto
2. Lue tuotteen alkuperäiset tuotetiedot (muutaman kymmenen sivua pitkät), niissä on tietoa (osasta) mahdollisita haittavaikutuksista. Väripaperille painettu, lääkärien jakama muutamasivuinen esite on mainos, joten kohtele sitä sellaisena.
3. Lue käyttäjäkokemuksia, jotta tiedät paremmin, mihin ryhdyt. Kattavin löytämäni käyttäjäkokemuslähde on realself.com.
4. Älä luota lääkärin antamaan informaatioon - kosmeettiset toimenpiteet eivät ole terveydenhuoltoa, joten Valvira ei valvo niitä tekeviä lääkäreitä. Lääkärien tuottamat palvelut on myös rajattu kuluttajansuojalain ulkopuolelle. Näiden kahden tekijän vuoksi allalle ei ole mitään valvontaa - eikä siellä rahaa tekevien härskiydelle mitään rajaa.
Royal Beauty Academy Yliopistonkatu 5 oma hoitola. Kolmannen kerran jälkeen olen edelleen tyytyväinen. Laitettu Ellansea sibelisryppyihin siis otsan ja nenän yläpuolen pystyryppyihin ja nenän vierusjuonteisiin ja Revanesse Ultraa huuliin. Näitä en vaihda, Minna tekee hienoa jälkeä. Suosittelen
Pistoshoidoissa käynyt. Hoitaja kertoi että Ellanse ja Revanesse ei sisällä lainkaan puudeteainetta itse tuotteessa. Joten se ei aiheuta allergiaa. Puudute laitetaan pintapuudutevoiteella iholle ei pistoksilla, kuten laitettin minullekkin. Huulet ja nasolit puutuivat ihan hyvinja pistokset ei sattunut. Ellanse ja Revanesse Ultra maksoin yhteensä 630€ ja ilmainen jälkitarkastus. Olen tyytyväinen ja suosittelen muillekkin Turun toimipistettä Yliopistonkatu 5
Royal Beauty Academin oma hoitola.
Ellanse ja Revansesse olen niin tyytyväinen vaikka maksoikin aika lailla..Rypyt ja juonteet todellakin katosivat. Nasobiaalit vai mitkä nämä nenänvierustat on? ja suupielet leukaa kohden. No jokatapauksessa Minna laittoi Turussa Yliopistonkadulla, Royal Beauty Academyssa. Muutamia päiviä oli turvotusta ja arkuutta sekä pieni mustelma. Mutta olen todella tyytyväinen ei enään naama roiku kuin buldokilla. Suosittelen vaikka maksaakin. Pienet mustelmat paranevat, mutta nyt on mamilla naama taas kunnossa. Menen kyllä uudelleen kun tulee taas ajankohtaiseksi. +++++
Mikähän olisi Helsingin paras huulten täyttöpaikka?
Onko muita kokemuksia kuin Lookista?
Joo, vaikuttaa siltä että itseään kehuvat. .. mulla ei kovin hyviä kokemuksia. Huulet pahkuraiset ja epäsymmetriset. En mene toiste.
Vierailija kirjoitti:
Täysi painajainen, jolle ei näy loppua.Minulle suositeltiin Helsingissä tunnetun plastiikkakirurgin toimesta, tunnetulla klinikalla Juvedermia. Piti olla turvallinen ja soveltua allergikoille. No ei todelllakaan ole! En olisi ikinä, mistään hinnasta ottanut moista myrkkyä, jos olisin saanut siitä oikeat tiedot. Valitettavasti tuotteesta levitetään kirjallisia tuotetietoja, joista niiden laatija (jonka tietoja ei tietenkään löydy k.o. papereista) on poistanut kaikki pitkäaikaiset haittavaikutukset sekä sen tosiasian, ettei tuo myrkky välttämättä poistu itsestään kehostasi.
Neuvot niille, jotka harkitsevat täyteaineiden käyttöä:1. Oma rasva on paljon luonnollisempi vaihtoehto2. Lue tuotteen alkuperäiset tuotetiedot (muutaman kymmenen sivua pitkät), niissä on tietoa (osasta) mahdollisita haittavaikutuksista. Väripaperille painettu, lääkärien jakama muutamasivuinen esite on mainos, joten kohtele sitä sellaisena.3. Lue käyttäjäkokemuksia, jotta tiedät paremmin, mihin ryhdyt. Kattavin löytämäni käyttäjäkokemuslähde on realself.com.4. Älä luota lääkärin antamaan informaatioon - kosmeettiset toimenpiteet eivät ole terveydenhuoltoa, joten Valvira ei valvo niitä tekeviä lääkäreitä. Lääkärien tuottamat palvelut on myös rajattu kuluttajansuojalain ulkopuolelle. Näiden kahden tekijän vuoksi allalle ei ole mitään valvontaa - eikä siellä rahaa tekevien härskiydelle mitään rajaa.
Jos sellainen ihme sattuisi, että luet tätä vielä vuosien jälkeen, niin vastaathan myös, kiitos.
Ymmärsinkö oikein, että tiedät, mitä myrkkyjä siinä Juvedermissa on, mutta et kerro meille muille?
Kertoisitko edes, millainen painajainen siitä tuli sinulle? Siis allerginen reaktioko?
Jos joku muu tietää Juvedermin sisältämät aineet, niin laitathan ne tänne, kiitos. Tai jos olet saanut Juvedermista jonkun allergisen reaktion, niin kerrothan siitä, kiitos.
Melkein kaikki julkkikset jotka ovat niitä piikkejä ottaneet näyttävät jotenkin luonnottomilta, varsinkin ilman meikkiä.
Onko tämä se virolainen firma? Siis rekattu Viroon?
Puuduteaine sen reaktion aiheutta joka on Juvedermin joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle laitettiin Ellancea sibeliukseen keväällä. Ei auttanut ja laitettiin lisää. Rypyt tasoittui hieman, muttei kyllä hävinneet mihinkään. Harmittaa, kun iso raha kumminkin.
-50-v
Kannattaa odottaa vielä noin 10v ja käydä kasvojenkohotus leikkauksessa.
Jos on tavis tai ruma ..niin noilla tulee vielä transsun näköiseksi
Nyc:n ramonalla kuorittu ylin ihokerros laserilla.
Kyllä näyttää 60 vuotias nuorelta
Missäköhän tätä hoitoa saisi suomessa?
Jos on rahaa ala Madonna
Poski implantit nostavat samalla roikkuvat hamsterinpussit
Vielä hiukan omaa rasvaa ja vola! luonnollinen ja kaunis lopputulos
KÖYHÄ KÄY LOOKISSA PISTÄTYTTÄMÄSSÄ IHOPOIMUIHIN TÄYTETTÄ JA NAAMA MUUTTUU SIMPANSSIN NAAMAKSI
Pistoshoidoissa käynyt. Hoitaja kertoi että Ellanse ja Revanesse ei sisällä lainkaan puudeteainetta itse tuotteessa. Joten se ei aiheuta allergiaa. Puudute laitetaan pintapuudutevoiteella iholle ei pistoksilla, kuten laitettin minullekkin. Huulet ja nasolit puutuivat ihan hyvinja pistokset ei sattunut. Ellanse ja Revanesse Ultra maksoin yhteensä 290€ ja ilmainen jälkitarkastus. Olen tyytyväinen ja suosittelen muillekkin Helsingin toimipistettä .
The Lookin oma hoitola.
9v sitten otin Turussa Uittamolla Ellance-täyteaine hoidon, hoitaja oli ammattilainen isolla A:lla ja vaikutus kesti 4v! Sääli että hän jäi sitten eläkkeelle. Sen jälkeen n 4v(?) sitten kävin Turussa Royal beauty academissa vastaavassa hoidossa, maksoi maltaita, "hoitaja" mikä lie minua vanhempi nainen ei osannut pistää, injektioneulat katkeili monta kertaa. Oli "tarjous" 120€, ja puolet kalliimpi ja kolmas vaihtoehto yli 300€, kysyin mikä ero niillä on, väitti että vaikutusaika pidempi kalleimmalla. Kysyin vielä että ovatko samaa ainetta kaikki, sanoi että ovat. Tyhmänä otin kalleimman. Ei kertakaikkiaan mitään vaikutusta, koska ei ilmeisesti osannut edes laittaa niitä!!! Neulat katkeili ja ainetta meni hukkaan. Vitutti kirjaimellisesti. Olkaa tarkkoja mihin rahanne laitatte!!
Royal Beauty Academyssa Turussa Yliopistonkatu 10 kävin ensi kertaa huulten täytössä eikä mitään ongelmaa. Minulla on alhainen kipukynnys ja pari kertaa pistos sattui kunnolla, mutta ei sietämättömästi. Huulet olivat ensin reilummin turvoksissa, muutamassa päivässä ne normalisoituivat kauniiksi ja tasaisiksi. Olen todella tyytyväinen. Seuraavaksi menen nenänpielijuonteiden täyttöön.
Missä olisi Helsingissä hyvä laittaja?
Helsingistä lisää kokemuksia...mitä ootte laittanu ja missä, hinta ? Olitko tyytyväinen?