Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyteaineet

Vierailija
11.09.2012 |

Haluaisin tietää ja kuulla kokemuksia henkilöiltä jotka ovat käyneet otattamassa täyteaineita esim. huuliinsa tai nenänpielusryppyihin. Olen itse laihtunut reilusti raskauden jälkeen ja kasvojen rypyt ovat tulleet siksi näkyviin. Huuleni ovat myös mielestäni alkaneet menettää täyteläisyyttään. Olen tällä hetkellä perehtynyt Revanesse täyteaineisiin ja käsitykseni on että se olisi hyaluronihapoista kestävin? Onko kellään kokemusta? Ystäväni suositteli Royal beauty academy Turku hoitolaa. Asun siis Lounais-Suomen alueella. Onko kellään kokemusta kyseisestä hoitolasta?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin kokeilemaan Revanessea huuliini ja olen kauhean tyytyväinen lopputulokseen. Ymmärrän kyllä miten näihin voi jäädä koukkuun! Oikeestaan vain äitini on huomannut tuloksen, muuten ihanan luonnolliset ja pehmeät huulet. Suosittelen. Minä kävin Tampereella.

Vierailija
22/82 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ootte maksaneet noista nasaaliryppyjen täytöstä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut 290-600 riippuen käytettävästä aineesta. Jos haluaa pitkäkestoista niin ellanse kestää sen 4 vuotta ellei enemmänkin, mutta maksaa noin 540€ muuten lyhytaikaiset ovat edullisempia mutta kokonais kustannuksena suosittelen pitkäaikaisia.

Vierailija
24/82 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Revanessesta hyvän avun rohtuneisiin huuliini! Kiitos vinkeistä, nyt ei ole tarvinnut nukkua rasvakerros huulilla. Toivotaan että tulos kestää pitkään.

Vierailija
25/82 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä täyteaineet tarkalleen ottaen sisältävät? T. Allergikko

Vierailija
26/82 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältävät Hyaluronihappoa, Revanessessa kaikkein lähimpänä 100%. Eli kehon oman sokerin imitaatio ainetta. Pienet allergisoivat tekijät.

Vierailija
27/82 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ja hoidetut huulet!! Käykää ihmeessä konsultaatioissa, ja verratkaa. Royal oli kaikkein mukavin paikka ja sain ilmaisen konsultaatiokäynnin.

Vierailija
28/82 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibeliusryppyihin moni sanoo käyttäneensä, mutta sopisiko kulmakarvojen välisiin vaakaryppyihin? Minua häiritsevät eniten naamassa nämä kulmakarvoje väliset vaakarypyt ja suuret ihohuokoset. Kokemuksia? Tuntuu, että suurimmalla osalla nimenomaan pystyryppy on se, jota täyteteään.

Vierailija
29/82 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellansea laitatin pari viikkoa sitten. Kyllä pelotti lopputulos.. ja vähän laittokin..ihan turhaan :) Itsellä kohotettiin suupieliä ja hoidettiin nasolabiaalit (nenänpielus juonteet siis). Olen about viisikymppunen. Laitto sattui paikoitellen vähän ja mustelmia tuli muutama. Piikkejä laitettiin noin kymmenen per puoli. Pintapuudutus. Turvotus hävisi kahdessa päivässä ja mustelmat viikossa.

Olen kyllä todella tyytyväinen lopputulokseen :) Jotenkin vaan ilme koheni - vuosia ja väsymyksen metkit katosivat..yes!! Hinta oli vajaat neljäsataa ja toivottu kesto 2 vuotta..

Vierailija
30/82 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä oon laittanu ja koukuttunu the lookissa laitettavaan revanesse happoon... noita toimipisteitä on kai muuallakin suomessa :)

Vierailija
31/82 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt toistamiseen vastaavassa liikkeessä Helsingissä. nopea mahdollisuus päästä toimenpiteeseen ja ystävällinen palvelu. Ei lisähinta yllätyksiä.

Vierailija
32/82 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
33/82 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mullekkin laittoi hyvät huulet turkkuses,katotaan miten nyt kestää,aiemmat kerrat hävisi aine aika nopeeta,ehkä vilkas aineenvaihdunta tms

Vierailija
34/82 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni laitettu varmaan kaikki täyteaineet siis huuliin mitä suomesta vaan löytyy.Kestot vaihdellu 3kk-8kk.mm restylan juvederm stylage puragen revanesse.viimeisin täyttö revanessella nyt kulunut 7 kk katsotaan meneekö yli 8kk jos niin otan lisää.Nyt joku miettii mikä turbohuuli siellä kirjoittelee mutta ei,laitetttu vaan 1ml kerrallaan eli luonnollista nostetta.

Vierailija
35/82 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt beauty worldissä turussa rakennekynsien laitossa,viehättävä neitokainen kertoi näistä täytöistä ja asiaa mietittyäni.

Olen menossa huulten täyttöön ensi viikolla.Haluan sellaista luonnollista muhkeutta,ei piippiip.Kerron miten kävi ja miltä näyttää.

Vierailija
36/82 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inulle on laitettu sibeliusryppyihin täytettä erinäisiä kertoja. Minun mielestäni tuo kyseinen kohta puutuu kyllä pintapuudutteellakin niin tehokkaasti että toimenpide on lähes kivuton. Kannattaa ehdottomasti käydä laitattamassa. Todella nopea toimenpide millä saa suuren muutoksen ilmeeseen.

Vierailija
37/82 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inulle on laitettu sibeliusryppyihin täytettä erinäisiä kertoja. Minun mielestäni tuo kyseinen kohta puutuu kyllä pintapuudutteellakin niin tehokkaasti että toimenpide on lähes kivuton. Kannattaa ehdottomasti käydä laitattamassa. Todella nopea toimenpide millä saa suuren muutoksen ilmeeseen.

en tiennytkään että siinä käytetään pintapuudutetta. Taidanpa uskaltautua varaamaan ajan :)

Vierailija
38/82 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alussa otin täytöt aina "kovana naisena" ilman puudutetta mutta kun tarjottiin pintapuudutetta ja kerran kokeilin, niin onhan se paljon miellyttävämpää. Mulla on anettu puudutteen vaikuttaa vartin verran ja arimmistakin paikoista on kyllä kiputunto alentunut todella tehokkaasti. Huulet ne taitaa olla ainoat jotka ei oikein tahdo puutua. Mä laitatin noin vuosi sitten ellansea sibelius ryppyyni ja edelleen olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.

Vierailija
39/82 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on laitettu huulet Revanesse Ultralla jo kolme kertaa. Ollu musta ihan loistava kestoltaan kuin myös laadultaan. Jokaisella kerralla on laitettu 1 ml ja lopputulos on ollu tosi luonnollinen ja tasainen. Mä olen ottanu ton Hesan liikkeen omakseni näissä asioissa. Musta kannattaa mennä sinne ja varsinkin ekalla kerralla sieltä saa takuuvarmasti vastauksen kysymyksiinsä!

Vierailija
40/82 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittamassa Ellancé:a noin 3 viikkoa sitten, ihan hyvin tasaantunut ihon alle ja selkeästi hyvä tulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi