Täyteaineet
Haluaisin tietää ja kuulla kokemuksia henkilöiltä jotka ovat käyneet otattamassa täyteaineita esim. huuliinsa tai nenänpielusryppyihin. Olen itse laihtunut reilusti raskauden jälkeen ja kasvojen rypyt ovat tulleet siksi näkyviin. Huuleni ovat myös mielestäni alkaneet menettää täyteläisyyttään. Olen tällä hetkellä perehtynyt Revanesse täyteaineisiin ja käsitykseni on että se olisi hyaluronihapoista kestävin? Onko kellään kokemusta? Ystäväni suositteli Royal beauty academy Turku hoitolaa. Asun siis Lounais-Suomen alueella. Onko kellään kokemusta kyseisestä hoitolasta?
Kommentit (82)
Olen käynyt Turussa ottamassa sekä ryppyihin että huuliin täytteitä, huulissani on Revanessea ja muualle kuten nenänpielen juonteisiin Ellanséa. Olen ollut tyytyväinen sekä tekijään että huoliteltuun ja ystävällisen asiantuntevaan konsultaatioon. Suosittelen.
Olen käyttänyt Turun liikkeen palveluita. Olen ollut tyytyväinen pistoksiin ja asiantuntevaan konsultaatioon.
Kannattaa kokeilla myös Klinikka Palframania www.klinikkapalframan.fi myös Turussa. Siellä laitetaan Restylanea. Restylanelta on uusi Restylane Lip joka on huulia varten erityisesti kehitetty ja pysyy 6kk.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 17:41"]
Kannattaa kokeilla myös Klinikka Palframania www.klinikkapalframan.fi myös Turussa. Siellä laitetaan Restylanea. Restylanelta on uusi Restylane Lip joka on huulia varten erityisesti kehitetty ja pysyy 6kk.
[/quote] Restylanesta sain aikaisemmin patteja pahkuroita huuliini. jos tuo restylane pysyy vain 6kk on sen ha pitoisuus tosi pieni.
Vertaa hyalori täyteaineen pitoisuutta muihin... niin Revanesse Ultra sisältää sitä eniten ja siihen perustuu myös sen kesävyys 12kk.
Oho, onpa nää täytehommat suosittuja nykyään. Jotenkin olen kuvitellut että tosi harva tätä tekee.
Ja lähes kaikki ovat "käyneet" samassa paikassa Turussa Yliopistonkadulla. :)
Tulee väkisin mieleen, että itse yrittäjä siellä kirjoittelee, että ovi kävisi useammin. :)
Ei kai kaikki Av-mammat Turussa asu ja etenkään käytä samaa kosmetologia?
Taitaa olla mainos kyseessä. Kertokaa nyt kuitenkin vähän hintojakin!
Mulle laitettiin Ellancea sibeliukseen keväällä. Ei auttanut ja laitettiin lisää. Rypyt tasoittui hieman, muttei kyllä hävinneet mihinkään. Harmittaa, kun iso raha kumminkin.
-50-v
Turusta olen saanut hyvät ja täyteläiset huulet, miksi mennä hesaan. Revanesse Ultra on pysynyt minulla ainakin jo yli vuoden Minnan laittamana Turussa.
Olen saanut hyviä tuloksia sekä Ellansé että Revanesse hoidoista kyseisissä paikoissa. En ajatellut vaihtaa paikkaa ja suosittelen muillekkin.
Mun huulet korjattiin Royal Beauty Academyssa. Mulle laitettiin Juvedermia jokunen kuukausi sitten ja huulista tuli tosi epätasaiset. Laittajan kanssa juteltiin ja katsottiin onko mitään tehtävissä. En olisi uskaltanut edes toivoa kuinka hyvä lopputulos on. Mulle oli jäänyt kammo ensimmäisen kerran jälkeen ja siksi olin aika epäileväinen. Nyt mun huulet on juurikin sellaiset joita jo ensimmäisellä kerralla odotin. Kiitos siitä!
Revanesse on ollut todella hyvä ja pehmeä aine huulissa.
Huuliini on laitettu Revanesse ultraa, ja olen ollut todella tyytyväinen. Tarkkailen jatkuvasti huuliani, enkä malttaisi odottaa seuraavaa täyttöä. Huulien täyttämisen jälkeen on mukavaa kun on saanut jotakin uutta itselleen.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2012 klo 09:20"]
Huulista en tiedä mutta juonteet ja pienet rypyt ainakin siloitti tiehensä Turussa beauty worldissä Ellanse täyteaine.Kestot ihan toista kuin hyalorinhapoilla.
[/quote]
Paljonko maksoi?
Itse laitoin pari kuukautta sitten Helsingissä Snellmanninkadulla The Lookissa.Oli ensimmäinen huultentäyttöni ja käytettiin Revanessea.Olen todella tyytyväinen lopputulokseen,käytettiin 1ml ainetta ja todella luonnollinen lopputulos ei yhtään ankkamainen myöskään,toki myös sekin varmasti vaikuttaa että itsellä oli isohkot huulet jo aikaisemmin.Kaikille huulten täyttäjille vinkiksi se että älkää suostuko kokonaista milliä ainakaan huuliin tunkemaan jos on ihan viiruhuulet itsellä ja haluaa luonnollisen lopputuloksen! Mutta Lookkia suosittelen kaikille vaikka paljon shittiä siitä puhutaan.sinne suuntaan uudestikin
Minä oon käyny Tiin jylhän hoitolassa useasti laittamassa huuliin lisävolyymia, piristää ihmeesti ilmettä :))
Ensinnäkin Tiinalla Look:issa ei käy kukaan muuten kuin jutskaamassa mitä hoitoja tehdään. Tiina on business tekijä, ei täytteiden laittaja. Hoidot tekevät siellä hoitajat. Aineet ovat samat kuin Royalissa, sillä Royalissa on myös Revanessen maahantuonti sekä koulutus. Ei tämä mikään salaisuus ole, Royal ei mollaa omia tekijöitään vaan päinvastoin.
Mitä Royal:in toimipisteisiin tulee, niin nämä ovat Turku Helsinki ja Tampere, Asiakas tuskinpa haluaa mennä Hesasta Turkuun ja päin vastoin yhden täyteaine session takia, oli tekijänä vaikka itse prinssi Harry,,, Junat ja bensat maksaa, ja nyt on kukkaroiden nyörit tiukassa ja asiakkaat säästää. Jos asuu Hesassa, niin Hesassa palvelut yleensä otetaan, ellei ole juuri se kesämökki jossakin muualla tms.. Sama koskee muita paikkakuntia. Palvelu on mahdollisimman hyvää, asiakkaat hoidetaan parhaan mukaan ja hinnat koitetaan pitää kilpailu kykyisinä, mutta laadusta tinkimättä. Hyvää kevättä kaikille :)
Kahdesti hyaluronihappoa laitettu 2 x 1ml, kesto ollut vain 2kk. Pettynyt kuinka nopeasti kadonnut, turvonneena alussa olivat ihanat huulet! Mutta nyt taas ihan "tavikset" :(
Kivun lievitykseen auttaa myös että ihon pinnanalainen kosteusköyhyys on hoidettu, eli runsas nesteen juominen auttaa. Omega 3 tuotteet on hyvä jättää ajoissa pois jotta mustelmat ja turvotukset olisivat minimisään. Yst.Terv. Kosmetologi :)