Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyteaineet

Vierailija
11.09.2012 |

Haluaisin tietää ja kuulla kokemuksia henkilöiltä jotka ovat käyneet otattamassa täyteaineita esim. huuliinsa tai nenänpielusryppyihin. Olen itse laihtunut reilusti raskauden jälkeen ja kasvojen rypyt ovat tulleet siksi näkyviin. Huuleni ovat myös mielestäni alkaneet menettää täyteläisyyttään. Olen tällä hetkellä perehtynyt Revanesse täyteaineisiin ja käsitykseni on että se olisi hyaluronihapoista kestävin? Onko kellään kokemusta? Ystäväni suositteli Royal beauty academy Turku hoitolaa. Asun siis Lounais-Suomen alueella. Onko kellään kokemusta kyseisestä hoitolasta?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti kasvojen alueelle Ellansea. Annoin myös itselleni syntymäpäivälahjaksi hoidon jossa laitettiin nasolabiaali- ja suupielusrypyt kuntoon. Otin Ellansen joka kestää reilut 3 vuotta. Nyt on mennyt vuosi enkä ainakaan vielä ole huomannut että, täyteaine olisi ainakaan vähentynyt mihinkään. Ellanse kai hieman hintavampi kuin nuo hyaluronihapot eikä kai voi laittaa huuliin mutta pysyvyydellään maksaa itsensä takaisin.

Vierailija
2/82 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Anoppi kävi ottamassa täyteainetta siellä ja kummasti alkoi muistuttamaan enemmän tytärtään. Muutos oli hämmästyttävä näin miehen näkökulmasta katsottuna. Ennen olin noita hoitoja vastaan, mutta mieli muuttui kun huomasin parannuksen. Olen itsekin menossa jossain vaiheessa. Voi noissa pistohoidoissa muutkin käydä kuin Scandinavian Hunksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nasolabiaaleihin ja sibeliuksiin ja joo, kyllä oli hyvä homma.Ainut miinus siitä että ei pysyvä vaikutus. Olen menossa uudestaan.

Vierailija
4/82 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamassa hyaluronihappoa sibeliusryppyihin ja nenästä suupieleen kulkeviin ryppyihin. annoin hoidon itselleni 38-vuotislahjaksi :) Vaikutus on todella huomattava, kun kiukkuisen näköiset alaspäin osoittavat juonteet on naamastani pois. Pistokset eivät sattuneet kohtuuttomasti joten hoito on niin helppo, että varmasti käyn uudestaan ottamassa täytettä kun nykyisen vaikutus lakkaa.

Vierailija
5/82 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni laitettu huultentäyttöä revanessella.Tuntuisi että pysyy paremmin ja pidempään kuin verrokit(laitettu myös stylagea)

kuitenkin edellinen täyttö yli 4 kk sitten ja vieläkin huulet tuntuu täyteläisiltä.

Vierailija
6/82 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on laitettu kaksi kertaa huulet tossa hoitolassa. Mä olen ollu todella tyytyväinen! Aikaisemmat täyteaineet ei ilmeisesti vaan sopinu mulle koska, ne ei kestäny omasta mielestäni muutamaa viikkoa pidempää. Mun mielestä palvelu oli oikein asiallista.

Vierailija
7/82 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulista en tiedä mutta juonteet ja pienet rypyt ainakin siloitti tiehensä Turussa beauty worldissä Ellanse täyteaine.Kestot ihan toista kuin hyalorinhapoilla.

Vierailija
8/82 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat,olin varmaan ensimmäisiä ketkä uskalsi ottaa huulten täyttöä,aikoinaan joltain kauneusmessuilta sain hyvän tajouksen,silloin ei ollut muita aineita edes tarjolla kuin restylane.Nyt ONNEKSI valikoima laajentunut ja kestot pidentyneet.Monia aineita myös kokeilleena tähän astisista kestävin ollut revanesse.

Vierailija
9/82 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin tuolla huulet viimeksi pari kuukautta sitten. Olen ollut tosi tyytyväinen ja suosittelen ehdottomasti menemään kyseiseen paikkaan. Varsinkin jos on menossa ekaa kertaa niin uskon että kyseinen laittaja on juuri oikeanlainen. Rauhallinen ja vastaa kyllä kysymyksiisi.

Vierailija
10/82 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika toimenpidekammoinen, pelkään pistämistä ja esim. hammaslääkäriä tolkuttomasti. Haluaisin kuitenkin täytettä pahoihin minut vihaisen näköiseksi tekeviin sibeliusryppyihin otsalla. Onko tuo kuinka kivuliasta tuo täyttäminen?

Vierailija
11/82 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin laitettiin nyt revanessea tosin Ultraa.. katsotaan miten kestää :)

Vierailija
12/82 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun toimipisteen Minna laittaa hyvin. Osoite on se Yliopistokadulla. Voin suositella!

Vierailija
13/82 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittamassa täyteaineita Turussa, olen todella tyytyväinen tulokseen. Suosittelen!

Vierailija
14/82 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittamassa täyteaineita Turussa, olen todella tyytyväinen tulokseen. Suosittelen!

Vierailija
15/82 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huulien täyttö aina sattuu kovasti, vaikka olisi kuinka kokenut pistäjä/piikitettävä kyseessä. Itse kestän kipua jos saan pintapuudutteen lisäksi puristella jotain käsissä. Neulapuudute sattuu myös.

Vierailija
16/82 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulten täyttö ei kyllä satu, oikeessti. Muutaman kerran nippasee mutta tosi vähän.Luulin että oli puudutettu mutta vain pistoskohta puudutettiin :) restylane refresh oli aineena.

Vierailija
17/82 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä Royal Beauty Academin omat hemmot kehumassa tuotettaan? Haluaisin mennä, mutta haluaisin myös luotettavaa tietoa....

Vierailija
18/82 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Helsingin toimipisteessä uuden kesähymyn! Voin sanoa että sekä hampaiden vaalennus sekä huulien täyteläistäminen olivat juuri se mitä loman alkuun tarvitsinkin!

Vierailija
19/82 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revanesse Ultra huuliin ja Ellanse ryppyihin . Olen todella tyytyväinen tulokseen, sain sellaiset huulet kuin halusin...ja rypyt pois nasoleista... Suosittelen myös muille Royal Beauty a-  yliopistonkadulla Turussa

Vierailija
20/82 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revanesse toimi itselläni parhaiten kun olin jo kokeillut Restylanea ja Juvedermia. Kesto oli suunnilleen sen luvatun 8-12kk välillä eli noin 10kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan