Elän kaksoiselämää. Kuka tässä kärsii?
Olen naimisissa ja meillä on kolme lasta. Olen työssä, jonka luonteesta aviomiehelläni ei ole mitään hajua. Tietää alan ja suurin piirtein, mihin liittyy, mutta ihan kvanttifysiikkaa maallikolle.
Minulla on toinen mies, jonka kanssa olen pari päivää viikossa, useimmiten yhden yön. Aviomiehelleni olen selittänyt poissaolot töillä, ylitöillä ja työmatkoilla.
Minulla on asuntolaina oman miehen kanssa ja toinen asunto toisen miehen kanssa, joka on aviomiehen tietämättä minun perintörahoillani ostettu.
Toinen mies ei halua ns. perhe-elämää minun kanssani, ei halua naimisiin, ei halua lapsia. Haluaa kumppanuutta ja nämä lyhyet hetket riittävät oikein hyvin. Käydään joskus viikonloppumatkoilla, ehkä pari kertaa vuodessa.
Toinen mies tietää varsin hyvin avioliitostani, aviomiehestäni ja perheestäni, mutta aviomies ei tiedä toisesta miehestä mitään.
Kärsiikö tässä joku?
Kommentit (32)
Pelkkiä naristeja siellä ja täällä! Mihin on maailma menossa.
Miksi nostat esiin kysymyksen "Kuka tässä kärsii"? Oletko nyt kuitenkaan ITSE ihan sinut tilanteesi kanssa?
Miettimällä asiaa uudelleen toistamasi kysymyksen "Kärsiikö tässä joku?" kautta annat kaikille puritaaneille valttikortit käteen heidän tuomitessaan sinut narsistiksi.
Olet siis itse sitä mieltä, että joku varmaan kärsii, mutta kuka? Sitähän eivät palstalaiset voi tietää....luulen, että se taidatkin olla ihan sinä itse, joka kangertelet omantuntosi kanssa.
Näin kirjoittaa siis 11 vuotta aviomiestään vastaavalla tavalla pettänyt nainen, jonka yhdess perintöasunnossa asuu myös Herra Fuckbuddy. Milloinkaan en ole itse miettinyt, että järjestelystä joku kärsisi.
Todellisuus paljastuu viimeistään kun perintöjäsi aletaan jakamaan, ja silloin varmasti moni kärsii ja tuntee tulleensa petetyksi.
työsi luonteesta tuon enempää. Ei ihme että pidät toista miestä kun läheisimmät ihmissuhteesikin ovat noin vieraita...ei taida olla ihan ote kunnossa omaan elämään.
eikö sun miehesi ihmettele veroilmoituksessasi olevaa toista asuntoa?
Aviomiehestä viis, mutta toi aika on pois sun lapsiltas >:(
kämpän salaamaan. Sen verran kiitettävän paljon kaikenlaista dokumenttia pukkaa kotiosoitteeseen ja puolisonkin veroilmoituslomakkeeseen.
kämpän salaamaan. Sen verran kiitettävän paljon kaikenlaista dokumenttia pukkaa kotiosoitteeseen ja puolisonkin veroilmoituslomakkeeseen.
Ei mun veroilmoituslomakkeessa ole mainittu yhtään mitään miehen yksin omistamista sijoitusasunnoista.
Samoin mun itse isältä perimäni kesämökki on vain mun veroilmoituksessa.
Minulla salarakas ja vielä häneltä salarakas...juuri tulin ykkös sala rakkaan kanssa reissusta ja toiselle kerroin että olen ollut äisin kanssa matkoilla..
Kyllä miehiä on niin helppo vetää...:)
tai helppoa se on kun osaa!
Tämä on mun elämää ja sehän ei kuulu tiukkapipoisille lainkaan.
Toisella rahaa joka maksaa mulle kaiken ja toinen taas köyhä josta oikeesti enemmön välitän.
On elämä mukavaa kun sen oikein oivaltaa.
varmasti.
Näillä tällaisilla jutuilla ei ole tapana päättyä hyvin.
Ei välttämättä vielä, mutta jossain vaiheessa varmasti.
Näillä tällaisilla jutuilla ei ole tapana päättyä hyvin.
lapsen syntymän jälkeen. Tunsin toisen miehen jo ennen sitä, mutta suhde alkoi tuolloin.
ap
Onko diagnoosia? Psykologin ammatti olisi sopiva, siellä on juuri kaltaisiasi ihmismonstereita töissä.
Etkö todella välitä miehesi tunteista? Säälittävää tuollainen, oletko narsisti?
Eikö sulla ole omaatuntoa? Etkö todella välitä miehesi tunteista? Säälittävää tuollainen, oletko narsisti?
niin ei stressaa.
ap
Jos ne lapsesi vaikka kärsivät siitä, että äiti on 1-2 päivää (14-28%) viikosta sen toisen miehen kanssa??? Että ainakaan yhtenä iltana viikossa et ole illalla puuhastelemassa heidän kanssaan.
Olet "ylitöissä", "matkoilla" missä milloinkin. Eli et lastesi kanssa läsnä. Kuka kärsii? No lapsetpa tietenkin. Varmasti heillä on hyvä isä mutta kyllä he äitiäkin kaipaavat.
Jos ne lapsesi vaikka kärsivät siitä, että äiti on 1-2 päivää (14-28%) viikosta sen toisen miehen kanssa??? Että ainakaan yhtenä iltana viikossa et ole illalla puuhastelemassa heidän kanssaan.
Olet "ylitöissä", "matkoilla" missä milloinkin. Eli et lastesi kanssa läsnä. Kuka kärsii? No lapsetpa tietenkin. Varmasti heillä on hyvä isä mutta kyllä he äitiäkin kaipaavat.
Olen siis aivan varmasti enemmän läsnä omille lapsilleni kuin 80% työssäkäyvistä äideistä. Lähetän kouluun ja olen vastaanottamassa, kun tulevat koulusta. Vien harrastuksiin ja touhuan koko ajan heidän kanssaan. Olen todellakin läsnä. Tuon toisen miehen kanssa olen useimmiten juuri silloin, kun lapset ovat koulussa, joten noita iltojakaan ei ole kuin 1-2 illassa. Ja iltakin tarkoittaa lähinnä muutamaa tuntia.
ap
Kärsiikö tästä joku? No ainakin kaikki ulkopuoliset, jotka sortuu uskomaan näin huonon provon.
ehkä sinä, jos tuo liittosi päättyy. Koska tuo toinen mies ei tarvi sinusta muuta kuin pillua kerran viikossa, jos liittosi päättyy niin eipä hänkään sinua vaivoikseen halua kun ei saa enää sitä helpon elämän pakettia, jota hänelle tarjoat. Toivottavasti maksaa sulle jotain vuokraa tuosta toisesta asunnosta, kuulostaa muuten siltä, että tuo toinen mies voittaa, kun on löytänyt itselleen sugar maman.
rikkinäinen naristin ei narise. Se pitää viedä huoltoon.