Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, sitä taas maataan pöydällä ja ei osata mitään...

Vierailija
22.08.2012 |

ekaluokkalainen kiristää mun hermojani.



Läksyt pitäisi tehdä ja siitä ei näytä tulevan mitään. Notkuu tuolissa ja nojaa käteensä. Kehotan tekemään läksyt (a A kirjaimen kirjoittamista) - saan vastaukseksi, että on liian vaikeeta, en osaa. Tunnilla thdyt a:t olivat hienosti tehdyt. Mikä sitten kun kotona ei onnistu?



Mistä vauhtia läksyjen tekoon? Ideoita?

Kiristyskeinoja?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä