Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elän kaksoiselämää. Kuka tässä kärsii?

Vierailija
09.09.2012 |

Olen naimisissa ja meillä on kolme lasta. Olen työssä, jonka luonteesta aviomiehelläni ei ole mitään hajua. Tietää alan ja suurin piirtein, mihin liittyy, mutta ihan kvanttifysiikkaa maallikolle.

Minulla on toinen mies, jonka kanssa olen pari päivää viikossa, useimmiten yhden yön. Aviomiehelleni olen selittänyt poissaolot töillä, ylitöillä ja työmatkoilla.

Minulla on asuntolaina oman miehen kanssa ja toinen asunto toisen miehen kanssa, joka on aviomiehen tietämättä minun perintörahoillani ostettu.

Toinen mies ei halua ns. perhe-elämää minun kanssani, ei halua naimisiin, ei halua lapsia. Haluaa kumppanuutta ja nämä lyhyet hetket riittävät oikein hyvin. Käydään joskus viikonloppumatkoilla, ehkä pari kertaa vuodessa.

Toinen mies tietää varsin hyvin avioliitostani, aviomiehestäni ja perheestäni, mutta aviomies ei tiedä toisesta miehestä mitään.

Kärsiikö tässä joku?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinä, jos tuo liittosi päättyy. Koska tuo toinen mies ei tarvi sinusta muuta kuin pillua kerran viikossa, jos liittosi päättyy niin eipä hänkään sinua vaivoikseen halua kun ei saa enää sitä helpon elämän pakettia, jota hänelle tarjoat. Toivottavasti maksaa sulle jotain vuokraa tuosta toisesta asunnosta, kuulostaa muuten siltä, että tuo toinen mies voittaa, kun on löytänyt itselleen sugar maman.

Näin minulla on ydinperhe ja täysin toisenlainen mies, joka tyydyttää ne tarpeet, joita oma mies ei tyydytä. Enkä todellakaan tarkoita mitään fyysisiä tarpeita. Itse asiassa ihan äärimmäisen harvoin olen fyysisesti yhdessä tuon toisen miehen kanssa.

Tuskinpa liitto mihinkään päättyy, kun on jo 15 vuotta oltu yhdessä.

ap

Vierailija
22/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kehtaatkin tehdä tuollaista? Olet ilmeisesti sairas korvien välistä ja täysin välinpitämätön lastesi isän tunteista ja kykenemätön kunnioittamaan häntä kun hän pitää huolta lapsista ja taloudesta. En toivoisi kenellekään tuollaista vaimoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö tästä joku? No ainakin kaikki ulkopuoliset, jotka sortuu uskomaan näin huonon provon.

Tämä on ehkä yksi kaikkien aikojen huonoimmista. Provon tunnistaa usein siitä, että sen aihe on valittu siten, että se herättää mahdollisimman laajaa närkästystä. Se kriiteeri täyttyy tässä kyllä ihan kiitettävästi. ;D

Vierailija
24/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehethän ovat tehneet tuota jo vuosituhansia. Ennen dinosauruksia noin 5000 vuotta sitten. Kun nainen tekee jotain tuollaista niin johan alkaa jeesustelu. Kyllä naisellakin on oikeus elättää miehensä ja miehensä + lapset. Ei se ole pelkästään miehen etuoikeus.

T: 11cm mies

Vierailija
25/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun jäät kiinni, niin lapset kärsii. Ja luultavasti miehesi kans, mutta sehän ei taida sua liikuttaa.

Vierailija
26/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseksi sun omistamassa asunnossa? Eli pidät yllä häntä...

Jos sinä ja sun miehesi eroatte, eikä teillä ole avioehtoa, niin kaikki omaisuus menee puoliksi, eli myös se sun "yksityisasunto".

Raha-asioista myös se, että sulla on aviomiehen kanssa asuntolainaa yms - teillä olisi paljon helpompi taloudellinen tilanne, jos et pitäisi yllä sitä miestä. Sun mies joutuu ehkä tekemään kovasti töitä maksaakseen lainaanne, samaan aikaan kun sinä salaat omaisuuttasi.

Noi oli noi taloudelliset seikat. Vaikutat vähän sellaiselta ihmiseltä, joka ei tule ymmärtämään muita juttuja, kuten esimerkiksi petetyn tunteita tms. Tai mitä jos toi tilanne joskus paljastuu vaikka sun lapsille? Mutta turha kai sulle on näitä miettiä.

Vierailija
27/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. johannes.

Vierailija
28/32 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap muka on pystynyt miehensä TIETÄMÄTTÄ ostamaan kakkosasunnon PERINTÖrahoillaan!

Vierailija
29/32 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO

Vierailija
30/32 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hassun kuulosta että elättäis toista ja kävis sen kanssa joskus kattoos telkkarii yhdessä. mutta jos siitä saa kiksejä ja haluaa kauheesti maksaa niin mikäs siinä.

Vierailija
31/32 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta SINÄ et saa tarpeeksi perhe-elämästänne ja miehestäsi, joten SINUN täytyy pettää, jotta jaksaisit.

Ehkä mieheltäsi on pois se, että yrittäisit saada liitostasi tarpeeksi läheistä ja jännittävää. Ehkä hänellä on täsmälleen samat tunteet kuin sinulla mutta moraalisesti hän on toisella tasolla ja sitoutuneena sinuun ylläpitää ehkä rehtiä ja reilua kuvaa suhteestanne. Ehkä hän ajattelee, että päädytte josksu yhdessä rakentavan ja luotamuksellisen keskustelun jälkeen samaan lopputulokseen mutta että sen voi tehdä toista kunnioittaen ja arvostaen ja osoittaen, että tämä elämä ja tämä liitto on ollut kummallekin tärkeä, ja sen pohjana on ollut luottamus ja läheisyys.

Nyt siis valehtelet, huijaat ja vehkeilet selän takana ja mietit tosissasi, että perheesi ei kärsi, kun puhut läpiä päähäsi ja vietät kaksoiselämää. Yleensä näin tunnekylmiä ja itsekeskeisiä ovat vain miehet, joten eiköhän tämä provo tosiaan ole. En jaksa edes käsittää, miten joku, joka ei viitsi panostaa liittoonsa ja mieheensä lainkaan, voi kuvitella, että se mies on onnellinen ja autuas ja mieluummin eläisi sitä ankeaa perhe-elämää, jota itse ei jaksa. Entä lapset sitten? Vaikka kuinka otat heidät koulusta vastaan ja lähetät sinne, niin et ole heille henkisesti läsnä, et kykene tarjoamaan heille rehellistä ja aitoa suhdetta, koska ihminen ei pysty irrottautumaan omista moraalisista malleistaan ja toimimaan toisin tietyssä elämäntilanteessa ja toisin taas tietyssä. Olet kokonaisuus, paketti, jolla ei ole selkärankaa eikä omaatuntoa. Ja kasvatat tällaisia lapsiakin.

Kuka kärsii? MIehesi, kun joudut onnettomuuteen ja asunto tulee ilmi laskujen muodossa. Tai jos kuolet ja perunkirjoituksessa paljastuu ikäviä. Miten luulet miehesi ja lastesi selviävän tällaisesta petoksesta? Jälleen kerran itsekeskeinen ihminen toteaa, että no, olenpahan kuollut. Viis siitä, mitä pahaa ja kauheaa jätän taakseni muiden selvitettäväksi.

Lopulta laskun kantavat jälleen lastesi puolisot ja lapset. Naristin kasvattamat lapset ovat rikkinäisiä.

Vierailija
32/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on se, että se toinen joka haluaisi teiltä läheisyyttä, luotettavuutta ja rakkautta, saa teiltä vain paskaisia valheita. Yleensä ihminen myös tajuaa intuitiivisella tasolla, että kaikki ei ole ihan kohdallaan, vaikkei sitä tietoisesti tajuaisikaan. Te riudutatte sitä toista ja varastatte sen elämää. Se nyt ei ole ihan kauhean kaukana toisen pitämisestä vankeudessa. Jos joskus saisin tuollaisen loisen kiinni teoistaan niin tekisin sille saman minkä kaikille muillekin loisille.