Mieheni (ja minun) kaveri suuteli mua tänään :( Hitto!
Kaveri tuli meille vaikka miehesi ei ollutkaan kotona, koska myös minä hän hän olemme ystäviä. Hän on ennenkin jutellut kanssani hämmentävästä elämäntilanteestaan eli vahinkoraskaudesta kännipanonsa kanssa, ja koska olimme kahden, halusi hän taas pohdiskella sitä aihetta, mm.
No, mä sitten kuuntelin ja kerroin omia näkemyksiäni. Kaveri kiitti, miten ihana mä olen, kun en tuomitse häntä ja seuraavaksi suuteli mua. Mä häkellyin siitä aika lailla ja mies pyysi anteeksi ja lähti pian pois.
Nyt mua mietityttää, mitä meidän ystävyydelle tapahtuu, meidän kolmen. Mä voin olla kyllä hiljaa ja hämmentämättä turhaan kihlattuni mieltä, mutta voikohan kaveri? Mitä tässä tilanteessa pitäisi ajatella ja tehdä?
Kommentit (105)
näytä tätä viestiketjua sille miehellesi? Tässähän on kellonajat ja kaikki ylhäällä, joten näkee että mitä olet asiasta kertonut/pohtinut jo ennen kuin se miehesi kaveri on kertonut asiasta mielellesi.
ap
näytä tätä viestiketjua sille miehellesi? Tässähän on kellonajat ja kaikki ylhäällä, joten näkee että mitä olet asiasta kertonut/pohtinut jo ennen kuin se miehesi kaveri on kertonut asiasta mielellesi.
Mies ehkä antaa tämän tapahtuman mennä näin vähällä mutta on epäluuloisempi jatkossa.
Veikkaan, että ap ei halua näyttää ketjua miehelleen...
Tällaiset pienet episodit saavat varmaan isomman merkityksen, kun elämä muuten on niin tasaista. Töihin, kotiin, ulos syömään tai kokkailua ja nukkumaan, töihin, kotiin... Mutta hyvä niin
Muru alkaa kyllästymään tasaiseen tylsään elämään jo..
Kohta ruoho kimaltelee muualla vihreämpänä taas...