Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni (ja minun) kaveri suuteli mua tänään :( Hitto!

Vierailija
09.09.2012 |

Kaveri tuli meille vaikka miehesi ei ollutkaan kotona, koska myös minä hän hän olemme ystäviä. Hän on ennenkin jutellut kanssani hämmentävästä elämäntilanteestaan eli vahinkoraskaudesta kännipanonsa kanssa, ja koska olimme kahden, halusi hän taas pohdiskella sitä aihetta, mm.

No, mä sitten kuuntelin ja kerroin omia näkemyksiäni. Kaveri kiitti, miten ihana mä olen, kun en tuomitse häntä ja seuraavaksi suuteli mua. Mä häkellyin siitä aika lailla ja mies pyysi anteeksi ja lähti pian pois.

Nyt mua mietityttää, mitä meidän ystävyydelle tapahtuu, meidän kolmen. Mä voin olla kyllä hiljaa ja hämmentämättä turhaan kihlattuni mieltä, mutta voikohan kaveri? Mitä tässä tilanteessa pitäisi ajatella ja tehdä?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietit sitä täällä, kerta kaikki on niin selvää?

hän vastaa minulle enää :(

Vierailija
22/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sovittelen vaihtoehtoisia ratkaisuja. Mulla on vielä hetki aikaa miettiä ja päättää, mitä teen. Luen oikein mielelläni toisten ajatuksia.

ap

mietit sitä täällä, kerta kaikki on niin selvää?

hän vastaa minulle enää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kukaan muukaan päätä. Jotenkin vain sain sellaisen kuvan ettei suudelma ollut ihan sama. Ehkä olin väärässä.

Vierailija
24/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että se oli vain virheliike. Toivoisin, että hän sanoisi itse miehelleni, mitä teki, mieluummin vielä tänä yönä.

ap

sitä kukaan muukaan päätä. Jotenkin vain sain sellaisen kuvan ettei suudelma ollut ihan sama. Ehkä olin väärässä.

Vierailija
25/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kehottaisin olemaan rehellinen, mieluummin kerrot kuin kuulee jostain muualta ja ajttelee että olet valehdellut. Vaikka ajatuksesi olisi ollut suojella kihlattuasi, se kääntyy niin että olet valehdellut. Ja miksi hänelle valehtelisit? Kannattaa kertoa totuus.

Vierailija
26/105 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantien. Mutta jos osat olisivat olleet toisin päin, olisin nostanut kyllä paljon isomman metelin kuin mun mieheni teki. Eli siinä mielessä ymmärrän häntä, että hän tuntee itsensä loukatuksi. Mutta mä olen tietysti tyytyväinen, että hän ei syytä mua sen enempää.

ap

Ja aika harvakseltaan sitä kyllä joutuu pakkosuudelluksi, jollei ole ihan älyttömän hitaat refleksit.

Vierailija
27/105 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet aloituksen siitä että rakastaako mies oikeasti jos ei suutu kunnolla siitä että kaveri on suudellut morsiantaan...

Että paljonko merkitset kihlatullesi jos on ihan ookoo että hänen kaverinsa vähän suukotteli sinua....

Vierailija
28/105 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa edes olla kaksin sen kaverin kanssa. Pienempi reaktio olisi ollut mulle mieleisempi. En ole erityisen innostunut mustasukkaisuudesta.

ap

teet aloituksen siitä että rakastaako mies oikeasti jos ei suutu kunnolla siitä että kaveri on suudellut morsiantaan... Että paljonko merkitset kihlatullesi jos on ihan ookoo että hänen kaverinsa vähän suukotteli sinua....

Vierailija
29/105 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset pienet episodit saavat varmaan isomman merkityksen, kun elämä muuten on niin tasaista. Töihin, kotiin, ulos syömään tai kokkailua ja nukkumaan, töihin, kotiin... Mutta hyvä niin

Tekeekö jo mieli uusiin seikkailuihin?

Vierailija
30/105 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa edes olla kaksin sen kaverin kanssa. Pienempi reaktio olisi ollut mulle mieleisempi. En ole erityisen innostunut mustasukkaisuudesta.

ap

teet aloituksen siitä että rakastaako mies oikeasti jos ei suutu kunnolla siitä että kaveri on suudellut morsiantaan... Että paljonko merkitset kihlatullesi jos on ihan ookoo että hänen kaverinsa vähän suukotteli sinua....

"Mutta jos osat olisivat olleet toisin päin, olisin nostanut kyllä paljon isomman metelin kuin mun mieheni teki."

Olet aika ristiriitainen.

Vierailija
31/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kehottaisin olemaan rehellinen, mieluummin kerrot kuin kuulee jostain muualta ja ajttelee että olet valehdellut. Vaikka ajatuksesi olisi ollut suojella kihlattuasi, se kääntyy niin että olet valehdellut. Ja miksi hänelle valehtelisit? Kannattaa kertoa totuus.

suutelu ei ole niin iso juttu että sen takia kannataa mitää draamaa aloittaa. Älä kerro koska tuskin kertoo kaverikaan että pussasin sun naista kun kävin teillä.

Vierailija
32/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertookin ja sitten ap on 'syntipukki' kun ei ole kertonut.

Vierailija
33/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään pysähtynyt imuttelu, johon olisit vastannut.

Tyypillistä, että mies, jota nainen kuuntelee, alkaa kuvittelemaan seksuaalista.

Vierailija
34/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä siihen vastannut. Kaveri on hyvä ystävä ja miehelleni tosi läheinen kaveri. Hän on viime aikoina kaivannut naisnäkökulmaa ja mä olen ollut siihen sopiva ystävä. En olisi odottanut häneltä moista.

Olen ollut tosi lapsellinen tänään ja hankkinut vähän lisäaikaa laittamalla puhelimet (miehenkin) äänettömälle ja piiloon hesarin alle. Tiedän, tyhmää, mutta mä olen pelkuri, siitä huolimatta, että en ole tehnyt yhtään mitään. En vielä kertonut yöllä mitään.

ap

mikään pysähtynyt imuttelu, johon olisit vastannut. Tyypillistä, että mies, jota nainen kuuntelee, alkaa kuvittelemaan seksuaalista.

Vierailija
35/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän sä tehnyt mitäään väärää, niin kerro vaan miehelles...minä ainakin kertosin.

Vierailija
36/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo mitään merkitse. Itse olet syytön tapahtuneeseen, mutta välttele joutumasta kaksin ystävämiehen kanssa.

Vierailija
37/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut on muutenkin täältä jo tunnistettu. On vaan ajan kysymys koska se mieheskin ohjataan lukemaan sun kommelluksia. Silloin varmaan sustakin alkaa tuntua, että ois joskus hyvä pitää se suu supussa.

Vierailija
38/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin ystävälle, että tämä ei sovi, anna olla viimeinen kerta.

Jos joskus menisi asiasta miehellesi puhumaan, voit kertoa niin kuin asia on. Eli sen, mitä tapahtui, ja että et halunnut loukata ja pilata ystävän ja miehen välejä. Minusta tuo ei ole niin iso juttu,e ttä kannattaisi draamaa alkaa kehittämään.

Vierailija
39/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikaan olla että kaikki tapahtuu juuri sinulle...

Ei ole helppoa ei olla niin kaunis ja haluttava.

Jos nyt tämä kaveri onkin sinuun ihastunut, onko se sitten hauskaa että hän on bestmanina häissänne?

Vierailija
40/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt annoit vaan suudella !?! nautit horo huomiosta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi