Mieheni (ja minun) kaveri suuteli mua tänään :( Hitto!
Kaveri tuli meille vaikka miehesi ei ollutkaan kotona, koska myös minä hän hän olemme ystäviä. Hän on ennenkin jutellut kanssani hämmentävästä elämäntilanteestaan eli vahinkoraskaudesta kännipanonsa kanssa, ja koska olimme kahden, halusi hän taas pohdiskella sitä aihetta, mm.
No, mä sitten kuuntelin ja kerroin omia näkemyksiäni. Kaveri kiitti, miten ihana mä olen, kun en tuomitse häntä ja seuraavaksi suuteli mua. Mä häkellyin siitä aika lailla ja mies pyysi anteeksi ja lähti pian pois.
Nyt mua mietityttää, mitä meidän ystävyydelle tapahtuu, meidän kolmen. Mä voin olla kyllä hiljaa ja hämmentämättä turhaan kihlattuni mieltä, mutta voikohan kaveri? Mitä tässä tilanteessa pitäisi ajatella ja tehdä?
Kommentit (105)
ikävää jos mies kuulee tapahtuneesta tuolta teidän kaverilta (tai jostain muualta) ja oot jättänyt kertomatta. Vaikka tietäisin, ettei asia miehen korviin kulkeutuisikaan niin kertoisin silti. En usko, että juttu on jatkossa ongelma kun sua ei kerran kiinnosta.. kaverikin on varmaan vaan nolona mokastaan.
jossa olisi ehtinyt miettiä yhtään mitään saati väistyä. Me istuttiin vierekkäin sohvalla, niin kuin monta kertaa ennenkin. Kaveri olisi voinut olla yhtä hyvin halaamassa, koska kiitteli minua ymmärtäväisyydestä. Miten tämä nyt minun syyni olisi? Eikä se kaveri voinut luulla, että me siinä yhdessä suutelimme, koska en vastannut siihen mitenkään, ja hänhän pyysi anteeksi, että teki niin. Hämmennyin sen jälkeen ja pyöritin vain päätäni (niin kuin kiellettäessä tehdään). Kyllä se ihan selvää oli, että se ei ollut minusta sopivaa.
ap
"ME suudeltiin". Vetäydyitkö pois eti kun huomasit mitä mies aikoo? Et? Ainiin mutku ethän sä tajunnu mitä mies aikoo ku se yhtäkkii tulee lähemmäs ja lähemmäs? Vai oliko sulla silmät kiinni etkä nähnyt että miehen naama läheni omaasi? Onko tavallistakin että ihmiset keskustelevat kanssasi niin lähekkäin että pusu on mahdollinen milloin vaan? Ehkä miehen käsitys todellakin ON että suutelitte! Jos hän sit vaan pyysi anteeksi ja lähti, mitä sinä teit? Teitkö heti selväksi miehelle että teki väärin?
sekoittaa välejämme. Kyllä mä eniten uskon johonkin kummalliseen epähuomiossa tehtyyn virheeseen kuin mihinkään suunniteltuun. Kaveri oli aika solmussa asioidensa kanssa ja vi**uuntunut naisiin sillä hetkellä.
No, en tiedä ovatko miehet tavanneet tänään, kohta sen kuulen, ja sen, onko jutusta puhuttu. Mulle sopisi unohtaa koko homma, toivottavasti hekään eivät liioittele asiaa.
ap
Puhut hyvästä ystävästä, mutta olisiko mies voinut ajatella niin, että hän sekoittaa vähän teidänkin välejä, kun itsellään menee naisasioissa huonosti. On vaikea uskoa, että miehille olisi edes mahdollista joutua niin syvälle tunteiden paloon, että suutelevat vahingossa parhaan kaverin kihlattua.
tämähän meni siten, että se kaveri oli ehtinyt kertoa asiasta, mutta valehteli tapahtuneesta, että mä olin mukana siinä.
ap
ikävää jos mies kuulee tapahtuneesta tuolta teidän kaverilta (tai jostain muualta) ja oot jättänyt kertomatta. Vaikka tietäisin, ettei asia miehen korviin kulkeutuisikaan niin kertoisin silti. En usko, että juttu on jatkossa ongelma kun sua ei kerran kiinnosta.. kaverikin on varmaan vaan nolona mokastaan.
Enkä enää tapaisi tuollaista tapausta. Jos se ei olisi koskaan ajatellut panevansa sua, niin ei se olisi suudellutkaan.
Me ollaan kavereita, ei me olla toisillemme naisia ja miehiä. Tai ehkä hän ajatteli, että mä edustin sillä hetkellä sitä mahdollisuutta, että nainenkin voi olla mukava, kun hän naisia niin parjasi. En tiedä. Joka tapauksessa olisi iso juttu menettää hyvä ystävä, varsinkin näin pienen asian takia.
ap
Enkä enää tapaisi tuollaista tapausta. Jos se ei olisi koskaan ajatellut panevansa sua, niin ei se olisi suudellutkaan.
Jäikö se siihen suutelemiseen vai yrittikö kaveri enemmän ja miten pitkälle pääsi?
Mutta muru hei, hanki nyt niitä IRL-kavereita äläkä jakele elämäsi jokaista parisuhdeyksityiskohtaa pitkin nettiä! Olet kertonut jo niin paljon, että olet jo todella tunnistettava...
haha. sä oot muru se imuutteleva ukko, luet täällä paniikissa tätä lässytystä ja soitit heti sille ukolle ja keksit selitykset. hahaa sut on niin tunnistettu
Onko tuo kaverisi siis se, jonka kanssa olet maannut joskus, josta poikkiksesi ei tiedä?
Eli sanomattakin on selvää että hänellä on vielä tumteita sinuakohtaan. Varmaan järkyttävää, koska olet its pitänyt häntä vaan ystävänä. :(
Jäikö se siihen suutelemiseen vai yrittikö kaveri enemmän ja miten pitkälle pääsi?
Ehkä siellä sohvalla on paneskeltu kunnolla ja nyt on yhdessä mietitty mitä kerrotaan eikä AP pysykään tarinassa.
Hän oli ensin mieheni ystävä ja minä ystävystyin häneen sitä kautta.
ap
Onko tuo kaverisi siis se, jonka kanssa olet maannut joskus, josta poikkiksesi ei tiedä? Eli sanomattakin on selvää että hänellä on vielä tumteita sinuakohtaan. Varmaan järkyttävää, koska olet its pitänyt häntä vaan ystävänä. :(
En ole epäluotettava enkä koskaan valehtele miehelleni.
ap
Ehkä siellä sohvalla on paneskeltu kunnolla ja nyt on yhdessä mietitty mitä kerrotaan eikä AP pysykään tarinassa.
En ole epäluotettava enkä koskaan valehtele miehelleni.
ap
etkö tullu tänne miettimään mitä teet ja pitääkö kertoa ja olit valmis salaamaan koko jutun?
Tosi luotettavaa =D
Päätin kuitenkin, että kerron tapahtuneesta, mutta kaveri ehti ensin, mikä oli harmi. Hyvä asia on se, että mun mieheni ei odottanut multa nyt mitään lisäselvityksiä, kun kotona piipahti. Hän toisti sen, että kaikki on ihan hyvin. Jokin mieltä kuitenkin painoi.
ap
etkö tullu tänne miettimään mitä teet ja pitääkö kertoa ja olit valmis salaamaan koko jutun? Tosi luotettavaa =D
sinä ja miehet olette tulenarka yhdistelmä.
Kaikkea vaan tapahtuu ja pieni murunen on vaan ihan ymmällään kaikesta, ja eiku av:lle kysymään taas mitä tarkoittaa ja missä mennään.
Miksi miehen kaveri tulee sekoittamaan asioita, kun mä olen tehnyt kaiken ihan täydellisesti ja ollut hyvä puoliso ja kaikki on niin hyvin.
Minusta tämä olisi ollut mitätön pikkujuttu, mutta mieheni mielestä sitten kai ei, koska hän lähti vielä hoitamaan yhden homman, jonka olisi ihan hyvin voinut tehdä myöhemminkin. Minua hän ei ole onneksi syyttänyt sanallakaan.
ap
kun muru on täydellinen....
Ehkä miehellesi on selvinnyt myös että olet pannut sitä hänen kaverii joka oli teillä silloin saunomassa?
Ja nyt miettii mitä kaikkea muuta olet jättänyt kertomatta?
Miettii montako hänen kavereistaan olet pannut?
Ei tiedä haluaako mennä naimisiin, kun kaverit titävät millainen hänen vaimonsa on sängyssä?
Puhut hyvästä ystävästä, mutta olisiko mies voinut ajatella niin, että hän sekoittaa vähän teidänkin välejä, kun itsellään menee naisasioissa huonosti. On vaikea uskoa, että miehille olisi edes mahdollista joutua niin syvälle tunteiden paloon, että suutelevat vahingossa parhaan kaverin kihlattua.