Mieheni (ja minun) kaveri suuteli mua tänään :( Hitto!
Kaveri tuli meille vaikka miehesi ei ollutkaan kotona, koska myös minä hän hän olemme ystäviä. Hän on ennenkin jutellut kanssani hämmentävästä elämäntilanteestaan eli vahinkoraskaudesta kännipanonsa kanssa, ja koska olimme kahden, halusi hän taas pohdiskella sitä aihetta, mm.
No, mä sitten kuuntelin ja kerroin omia näkemyksiäni. Kaveri kiitti, miten ihana mä olen, kun en tuomitse häntä ja seuraavaksi suuteli mua. Mä häkellyin siitä aika lailla ja mies pyysi anteeksi ja lähti pian pois.
Nyt mua mietityttää, mitä meidän ystävyydelle tapahtuu, meidän kolmen. Mä voin olla kyllä hiljaa ja hämmentämättä turhaan kihlattuni mieltä, mutta voikohan kaveri? Mitä tässä tilanteessa pitäisi ajatella ja tehdä?
Kommentit (105)
se teidän taustanne. Jos tämä olisi ollut yksittäinen tapaus, niin sen voisi pyyhkäistä olemattomiin ihan helpostikin, mutta koska olet vasta äskettäin vielä ollut jonkun toisen miehen petikaverina, voi kihlattusi ajatella sinusta nyt vaikka mitä. Hän ei välttämättä luota sinuun, muru.
Sinun tilanteessasi minä tekisin niin, että soittaisin sille pussaajalle ja pyytäisin, että hän oma-aloitteisesti kertoisi tapahtumasta ja mokastaan miehellesi. Kyseessähän oli hänen mokansa ja hänen tulee siitä vastata.
se teidän taustanne. Jos tämä olisi ollut yksittäinen tapaus, niin sen voisi pyyhkäistä olemattomiin ihan helpostikin, mutta koska olet vasta äskettäin vielä ollut jonkun toisen miehen petikaverina, voi kihlattusi ajatella sinusta nyt vaikka mitä. Hän ei välttämättä luota sinuun, muru.
Sinun tilanteessasi minä tekisin niin, että soittaisin sille pussaajalle ja pyytäisin, että hän oma-aloitteisesti kertoisi tapahtumasta ja mokastaan miehellesi. Kyseessähän oli hänen mokansa ja hänen tulee siitä vastata.
jos haluaa välttää draamaa? Miehet ovat hyviä ystäviä ja tämä kaveri on todennäköisesti yksi mieheni bestmaneista häissämme. En haluaisi mitään ikävää tai pahaa mieltä miehelleni.
ap
etta kysyt talta kaverilta, etta mika on homman nimi. Selvitat asian hanen kanssaan ja sitten vasta kerrot miehellesi, JOS edes kerrot. Sehan saattoi olla kaverin puolelta joku hetken paahanpisto, jonka takia on turha aloittaa kauheata draamaa.
Mun mieheni alkoi kertoa eilisillastaan ja kysyi siinä vähän kuin ohimennen, onko mulla jotain kerrottavaa, johon mä vastasin, että on, mutta haluan, että hän tarkentaa ensin kysymystään. Hän sanoi, että hänen kaverinsa oli kuulemma käynyt meillä. Tämän kaverin oli sitten ollut "pakko kertoa, että me suudeltiin ja pyytää anteeksi eikä se tarkoittanut yhtään mitään". Me?
Mä kerroin, miten juttu oikeasti meni, mistä me keskusteltiin jne. Mun mieheni sanoi, että kaikki on hyvin, mutta mun pitää vielä puhua hänelle. Enkä mä saanut lähteä mukaan sinne, minne alunperin piti mennä yhdessä käymään. Ok, ymmärrän, koska se kaveri saattaa olla siellä, mutta tuntui se kuitenkin pikkuasian paisuttelulta, mutta mä teen nyt niin kuin helpointa on enkä ala kiukuttelemaan.
Ei tässä ole mistään sellaisesta kyse, että minä olisin "haluttava" tai yhtään mitään enkä usko, että se kaverikaan on minuun ihastunut. Ei hän tahallaan ystäväänsä loukkaisi. Juttelin muuten ystäväni kanssa asiasta ja hän neuvoi olemaan, kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut, mutta sen kaverin piti sitten alkaa avoimeksi, paitsi että hän valehteli. Miehet on kummallisia.
ap
Ei kaikki ole hyvin, jos miehesi laittaa sinut kotiarestiin. mies ei uskonut sinua eikä luota sinuun.
Mikä ihana suhde, kihlattusi ei luota suhun ja kun on pettynyt päättää että sinä saat jäädä kotiin sitten vain istumaan, hän ei huoli sua mukaansa.
Juupajuu, onnea matkaan.
Me jutellaan vähän myöhemmin asia kuntoon, ei tämä mikään iso juttu saa olla, eikä se liity meidän suhteeseen minusta mitenkään. Isompi juttu on se, että se kaveri vääristeli totuutta aika rankasti. Mikähän senkin motiivi sitten oli.
ap
En mäkään haluaisi, että mun mieheni olisi heti seuraavana päivänä sen naisen seurassa, joka on mennyt miestäni suutelemaan. Ei tässä ole meidän suhteesta kyse vaan miesten kaveruudesta.
(En muuten ole sanonut olevani otsikkosi henkilö.)
ap
Mikä ihana suhde, kihlattusi ei luota suhun ja kun on pettynyt päättää että sinä saat jäädä kotiin sitten vain istumaan, hän ei huoli sua mukaansa. Juupajuu, onnea matkaan.
Kotiaresti on rangaistus.
Ensi kerralla sitten jäähypenkkiä tai piiskaa:D
siitä miehelleni? Halusi puolittaa syyllisyyden? Vai miksi?
ap
Miksi se kaveri vääristeli asiaa kertoessaan
siitä miehelleni? Halusi puolittaa syyllisyyden? Vai miksi?ap
Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen, vai esitätkö vaan? Totta kai se halusi kertoa asian itselleen edullisessa valossa. Inhimillistä, luultavasti itsekin olisit toiminut samoin. Ja ehkä nytkin toimit, mistäs me tiedetään mitä siellä teidän sohvalla oikeasti tapahtui.
Mutta muru hei, hanki nyt niitä IRL-kavereita äläkä jakele elämäsi jokaista parisuhdeyksityiskohtaa pitkin nettiä! Olet kertonut jo niin paljon, että olet jo todella tunnistettava...
olisi ollut kyllä pysytellä ihan hiljaa ja pyytää minuakin olemaan. Ihan totuuden mä olen siitä kertonut, myös miehelleni. Ja kuten kerroin, olen jutellut episodista ystäväni kanssa, eikä ystävien lukumäärä ja av-palsta ole minusta mitenkään toisiinsa sidoksissa.
Ja edelleen: en ole sanonut olevani kukaan, jota arvailette.
ap
Ja edelleen: en ole sanonut olevani kukaan, jota arvailette.
ap
että juttu olis ok jos miehesi laittaa sut kotiarestiin ja haluaa vielä puhutella myöhemmin.Oi voi, mitähän on tulossa...
siitä miehelleni? Halusi puolittaa syyllisyyden? Vai miksi?
ap
Me muut voimme vain arvailla, oikean vastauksen saat vain kyseiseltä mieheltä itseltään.
kunhan pohdiskelen. Jollain voi olla jopa omia kokemuksia vastaavasta, joskus.
ap
siitä miehelleni? Halusi puolittaa syyllisyyden? Vai miksi? ap
Me muut voimme vain arvailla, oikean vastauksen saat vain kyseiseltä mieheltä itseltään.
Olis kannattanut olla rehellinen ja kertoa heti mitä on tapahtunut. Nyt miehes voi miettiä miksi salasit suutelemisen.Kaveri pääsi kertomaan oman versionsa enne sua ja se oli sen tarkoituskin tietty.
"ME suudeltiin".
Vetäydyitkö pois heti kun huomasit mitä mies aikoo? Et?
Ainiin mutku ethän sä tajunnu mitä mies aikoo ku se yhtäkkii tulee lähemmäs ja lähemmäs?
Vai oliko sulla silmät kiinni etkä nähnyt että miehen naama läheni omaasi?
Onko tavallistakin että ihmiset keskustelevat kanssasi niin lähekkäin että pusu on mahdollinen milloin vaan?
Ehkä miehen käsitys todellakin ON että suutelitte!
Jos hän sit vaan pyysi anteeksi ja lähti, mitä sinä teit?
Teitkö heti selväksi miehelle että teki väärin?
ojoo, nauti kotiarestista, ihanaa kun jaksat tänne kertoilla koko ajan mitä sulle kuuluu.