Mies palstalla, haluatko kysyä jotain? :)
Kommentit (126)
välillä lähtee hyvin käyntiin joskus ei ollenkaan?
Yleisesti ottaen käytös muuttuu ihan muuksi..
Voi täysin sanat juuttua kurkkuun :)
olla totinen ja hermostunut vai onko hymy ja vitsailu paremmat merkit? Mun rakkauven kohde nauraa ja heittää läppää kaikille muille mut mua katsoo aina totisesti silmiin ja on ihan erilainen, vakava.
Kiitti ku jaksat vastailla.
välillä lähtee hyvin käyntiin joskus ei ollenkaan?
noin niinku miehen näkökulmasta.
mutta vastauksia on hauska lukea :D
ei välttämättä mitään vakavaa aietta. Ihastuminen on sit jo vakavampi juttu
noin niinku miehen näkökulmasta.
mutta vastauksia on hauska lukea :D
lyhyt vai pitkä? laiha vai pullea?
kerro esimerkki pituus ja paino.
Omat mittasi?
jos nainen vaatteet päällä timmi ja hyväkroppanen mut ilman vaatetta raskausarpia, löllöä jne.? Siis puhutaan nyt panosuhteesta.
En pidä kovin pitkistä naisista, kun en ole itsekään mikään hongan kolistaja :)
hoikat ja sporttiset sekä norm. painoiset käy. Pulleat ei innosta
itse olen 175/75
lyhyt vai pitkä? laiha vai pullea?
kerro esimerkki pituus ja paino.
Omat mittasi?
Onko sun "sen" kuva siellä Vehkeet esiin-ketjussa?
Ja kukas meistä nyt niin täydellinen
jos nainen vaatteet päällä timmi ja hyväkroppanen mut ilman vaatetta raskausarpia, löllöä jne.? Siis puhutaan nyt panosuhteesta.
seksikkäänä jos asenne ja kroppa on kunnossa? Minä olen 40+, ruma kuin synti, mutta olen treenannut itseni kuntoon. Aina hämmästyttää yhtä paljon kun miehet vilkuilee, koska oikeesti, naama on kuin petolinnun perse... Tätä ei koskaan tapahtunut ennenkuin rupesin kuntoilemaan big time.
En pettänyt vaimoani. Ja siitä ihastuksesta ei tullut sen enempää
Oletko nyt sen naisen kanssa, jonka kanssa petit vaimoasi?
Se on itseluottamusta ja sitä kuinka kroppansa kantaa! Se on sitä että on sinut itsensä kanssa
ja kauneuskin on katsojan silmässä ;)
seksikkäänä jos asenne ja kroppa on kunnossa? Minä olen 40+, ruma kuin synti, mutta olen treenannut itseni kuntoon. Aina hämmästyttää yhtä paljon kun miehet vilkuilee, koska oikeesti, naama on kuin petolinnun perse... Tätä ei koskaan tapahtunut ennenkuin rupesin kuntoilemaan big time.
miten selvititte sen ihastuksen kans ja tieskö sun kumppani? yrititkö vältellä tai päästä eroon ihastuksesta?
nainen jolla sama kokemus
sanoo ikävöivänsä ja vallan suorasukaisesti vihjailee myös seksistä? Panettaako sitä, vittuileeko se vai onko oikeasti myös ihastunut?
tiesi silloinen vaimoni. Olin niin ihastunut en yrittänyt päästä eroon. Loppui muihin vaikeuksiin..
miten selvititte sen ihastuksen kans ja tieskö sun kumppani? yrititkö vältellä tai päästä eroon ihastuksesta?
nainen jolla sama kokemus
ei ole rupsahtanut tänä aikana :)
Ex-vaimo oli siipi maassa raskauksien aiheuttamista muutoksista (en puhuisi kuitenkaan rupsahtamisesta) , minua nämä muutokset eivät haitanneet mitenkään. Niihin oli syynsä