Mies palstalla, haluatko kysyä jotain? :)
Kommentit (126)
Miten suhtaudut gänäsiin naisiin?
?
Hik.
kuin mitä nainen siellä vastasi minulle. Mutta mikä kysymys ;)
muuten ei sit niinkään viehättävää
?
Hik.
?
Hik.
Msta me ollaan hiton seksikkäsitä. Malja meille!
?
Hik.
oli tylsä. Oletko sä joku naapurin 60vee setä, onko su identiteetti tAinotohvelimies? Painun johki toiseen ketjuun tämän seurauksena. vinkkinä: koita kehittää jotai hottisshommaa itseesi
Känninen ämmi kuvittelee olevansa kaikkien mielestä se maailman seksikkäin hottis :D
Voi kertoo että se ei ole niin....
?
Hik.
oli tylsä. Oletko sä joku naapurin 60vee setä, onko su identiteetti tAinotohvelimies? Painun johki toiseen ketjuun tämän seurauksena. vinkkinä: koita kehittää jotai hottisshommaa itseesi
Tieni vie peiton alle :)
Kiitos seurasta :D
Miten usein haluat? Miten usein saat?
ja omenoiden kuivatusta ajattelin oman poppoon kanssa harrastaa. Ja sit lapsen et:n tehtävistä keskustelua.
Pidän seksistä, Saan lähes joka päivä.... ja mielihän sitä tekee lähes joka päivä
Miten usein haluat? Miten usein saat?
katsomassa jalkapalloa niinku mun mies?
olen vähän tunnetumpi tällä palstalla, kuin sinä.
T: 11cm mies
pääseväsi täällä jotenkin kiinni naisen sielunmaisemaan? Oletko naimisissa/parisuhteessa? Oletko koskaan tehnyt avausta tänne? Jos olet, niin mitä se koski? Jos et, niin tekisikö mieli ja mitä kysyisit?
Jotakin mitä et ole kehdannut koskaan tuoda oma-aloitteisesti julki mutta nyt kysyttäessä, varsinkin täällä av:lla, voisit nyt kertoakin?
olen tehnyt montakin avausta; koskivat pääosin parisuhdetta
pääseväsi täällä jotenkin kiinni naisen sielunmaisemaan? Oletko naimisissa/parisuhteessa? Oletko koskaan tehnyt avausta tänne? Jos olet, niin mitä se koski? Jos et, niin tekisikö mieli ja mitä kysyisit?