Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies palstalla, haluatko kysyä jotain? :)

Vierailija
07.09.2012 |

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ehkä pitävät sinua jotenkin itsensä yläpuolella??? tai sit olet hyvin kaunis ;) ja mies-poloilla on vaikeuksia olla rennosti

En usko että puhetyylisi olisi niin tyrmäävä tai hyökkäävä että siksi miehet jäykistyisivät....

vaan jotenkin jäykistyvät (siis henkisesti)? Olenko mä jotenkin ärsyttävä heidän mielestään?

Vierailija
122/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan kävi ikinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huumorintajuinen (nimittäin omasta mielestäni). En ole hirveän ruma - olen pistäytynyt mallimaailmassa ja melkein misseillytkin. Sä taas vaikutat hyvin mukavalta (kehuinesi). Viihtyvätkö naiset sun seurassasi?

Miehet ehkä pitävät sinua jotenkin itsensä yläpuolella??? tai sit olet hyvin kaunis ;) ja mies-poloilla on vaikeuksia olla rennosti En usko että puhetyylisi olisi niin tyrmäävä tai hyökkäävä että siksi miehet jäykistyisivät....

vaan jotenkin jäykistyvät (siis henkisesti)? Olenko mä jotenkin ärsyttävä heidän mielestään?

Vierailija
124/126 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huumorintajuinen (nimittäin omasta mielestäni). En ole hirveän ruma - olen pistäytynyt mallimaailmassa ja melkein misseillytkin. Sä taas vaikutat hyvin mukavalta (kehuinesi). Viihtyvätkö naiset sun seurassasi?

Miehet ehkä pitävät sinua jotenkin itsensä yläpuolella??? tai sit olet hyvin kaunis ;) ja mies-poloilla on vaikeuksia olla rennosti En usko että puhetyylisi olisi niin tyrmäävä tai hyökkäävä että siksi miehet jäykistyisivät....

Vierailija
125/126 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 (75)

Vierailija
126/126 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 (75)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän