Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies palstalla, haluatko kysyä jotain? :)

Vierailija
07.09.2012 |

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde varattuun mieheen, itsekin olen naimisissa. Kyse ei ollut mistään panosuhteesta, vaan ihan oikeasti rakastuimme. Meni pitkään ennen kuin meillä oli edes seksiä, mies ei halunnut mennä loppuun asti ennen kuin oli varma tunteistaan... Sitten oli. Mutta kuitenkin tuli sitten 6kk kuluttua siihen tulokseen, että ei voi elää näin, ei voi jättää perhettään ja jätti sitten minut. Voiko mies päästä noin vain yli rakastumisesta toiseen?! Ja kun ihan oikeasti tiedän, että miehellä oli voimakkaita tunteita mua kohtaan.

Sanopa miehenä, mitä mun pitäis tehdä, annanko olla? Omat tunteet ei ole minnekään kadonneet.

Vierailija
102/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies johon olen ihastunut, ja jolla luulin olevan ainakin ystävällisiä tunteita mua, kohtaa oli yhtä äkkiä häneen törmätessäni todella lyhytsanainen?

Oliko ystävälisetkin tunteet hävinneet/löytänyt jonkun naisen vai miksi ei halunnut jutella enää mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän liiankin hyvin mitä tuossa tilantessa tunnetaan. Mies teki ratkaisunsa velvollisuudesta, ei seurannut rakkauden ääntä.

Ota yhteyttä ja kerro tunteistasi vielä.

Minä ainakin ajattelen niin että rakkautta pitää tavoitella tosissaan. On liian paljon onnettomia suhteita ja että ollaan yhdessä vain vanhasta tottumuksesta ja velvollisuudesta

Mulla oli suhde varattuun mieheen, itsekin olen naimisissa. Kyse ei ollut mistään panosuhteesta, vaan ihan oikeasti rakastuimme. Meni pitkään ennen kuin meillä oli edes seksiä, mies ei halunnut mennä loppuun asti ennen kuin oli varma tunteistaan... Sitten oli. Mutta kuitenkin tuli sitten 6kk kuluttua siihen tulokseen, että ei voi elää näin, ei voi jättää perhettään ja jätti sitten minut. Voiko mies päästä noin vain yli rakastumisesta toiseen?! Ja kun ihan oikeasti tiedän, että miehellä oli voimakkaita tunteita mua kohtaan.

Sanopa miehenä, mitä mun pitäis tehdä, annanko olla? Omat tunteet ei ole minnekään kadonneet.

Vierailija
104/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että vittuilua

sanoo ikävöivänsä ja vallan suorasukaisesti vihjailee myös seksistä? Panettaako sitä, vittuileeko se vai onko oikeasti myös ihastunut?

Vierailija
105/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin tuli mieleen että on sinusta saanut selville jotain??? oletko varattu? luuliko hän vapaaksi?.... tai sitten luulee tietänsä sinusta jotain, ehkä väärin käsitys. Nähnyt vaikka jonkun miehen kanssa sinut tmv....

Miksi mies johon olen ihastunut, ja jolla luulin olevan ainakin ystävällisiä tunteita mua, kohtaa oli yhtä äkkiä häneen törmätessäni todella lyhytsanainen?

Oliko ystävälisetkin tunteet hävinneet/löytänyt jonkun naisen vai miksi ei halunnut jutella enää mitään?

Vierailija
106/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ihastunu naiseen tuleeko herkästi sen seurassa stondis? Onko se ikävä vai hyvä tunne?

Vierailija
107/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondis tuntuu hyvälle, paitsi se on vähän ikävää jos ei pääse paineta sit mihinkään purkamaan ;)

Mutta stondis väärällä hetkellä ei ole kiva, ei ole siis kiva jos mulkku seisoo ja tietää että kaikki sen varmasti näkee.... esim siis töissä :)

Jos mies on ihastunu naiseen tuleeko herkästi sen seurassa stondis? Onko se ikävä vai hyvä tunne?

Vierailija
108/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono arvio ollenkaan: olen varattu, mutta sormus on ollut sormessa koko ajan kun olen henkilön kanssa ollut tekemisissä.

En ajatellut mitään vakavaa, pientä romanssia, mutta ehkä hän sai tarpeekseen ihailustani.

Parempi siis ottaa etäisyyttä kun hänet seuraavan kerran näen, en halua ahdistella ketään.

Vierailija
109/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sormus heti pistä silmään

Voi olla että mies oli ensin ystävällinen ihan muuten vaan mutta sitten huomasi että alat "lämmetä"... kunnes siis hoksasi sen sormuksen ja hyytyi

Ei huono arvio ollenkaan: olen varattu, mutta sormus on ollut sormessa koko ajan kun olen henkilön kanssa ollut tekemisissä.

En ajatellut mitään vakavaa, pientä romanssia, mutta ehkä hän sai tarpeekseen ihailustani.

Parempi siis ottaa etäisyyttä kun hänet seuraavan kerran näen, en halua ahdistella ketään.

Vierailija
110/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehiä sitten kiinnosta romanssit varattujen naisten kanssa? Olen ihan näpsäkä nainen kuitenkin.

Vierailija
111/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen kanssa sählätessä saa herkästi katkerasti näpeilleen ;)

Eikö miehiä sitten kiinnosta romanssit varattujen naisten kanssa? Olen ihan näpsäkä nainen kuitenkin.

Vierailija
112/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättelet että joku nainen on sinuun lämmennyt ja miltä se tuntuu? Miten kohtelet sellaista joka on sinusta kiinnostunut mutta itse et lämpene?

Vierailija
113/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun "sen" kuva siellä Vehkeet esiin-ketjussa?

nin katellaan :)

Vierailija
114/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen ilmeet, hymyily esim :)

Ja se että nainen viihtyy seurassani

Naisen kiinnostus imartelee.

Jos en ole kiinnostunut niin olen kohtelias naiselle mutta en esim ole aloitteellinen keskustelussa jne. Varon antamasta vääriä singnaaleja

päättelet että joku nainen on sinuun lämmennyt ja miltä se tuntuu? Miten kohtelet sellaista joka on sinusta kiinnostunut mutta itse et lämpene?

Vierailija
115/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen ilmeet, hymyily esim :) Ja se että nainen viihtyy seurassani Naisen kiinnostus imartelee. Jos en ole kiinnostunut niin olen kohtelias naiselle mutta en esim ole aloitteellinen keskustelussa jne. Varon antamasta vääriä singnaaleja

Vierailija
116/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutanee siis nukkumaan

T: Ap

Vierailija
117/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä saisit lahjaksi jotain aineetonta, mitä toivoisit sen olevan?

Vierailija
118/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jotenkin jäykistyvät (siis henkisesti)? Olenko mä jotenkin ärsyttävä heidän mielestään?

Vierailija
119/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ihan arkisiin askareisiin. Olen lasteni lähivanhempi ja apu aina silloin tällöin kelpais :)

Vierailija
120/126 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ihan arkisiin askareisiin. Olen lasteni lähivanhempi ja apu aina silloin tällöin kelpais :)