Mies palstalla, haluatko kysyä jotain? :)
Kommentit (126)
onko naiset pääsääntöisesti mustasukkaisia miehensä naispuolisista ystävistä? Kuka laittaa gallupin pystyyn? :)
Jotakin mitä et ole kehdannut koskaan tuoda oma-aloitteisesti julki mutta nyt kysyttäessä, varsinkin täällä av:lla, voisit nyt kertoakin?
Roolijaot she ja he.
Ne ovat vain tekosyy olla tutustumatta itseensä.
Täällä ei nimittäin suvaita karvaakaan.
Olen itsekin tapaillut itseäni vanhempia naisia ja minulle ainakaan iällä ei ole merkitystä.
Anna mennä vaan :). Se ei pelaa joka pelkää
Eli olen 38 ja täysin päättömästi ihadtunut 29v mieheen. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, treenaan 8h viikossa eli hyväkuntoinen, luullaan usein n. 28-30v ikäiseksi.
Pelkään että jos lähestyn miestä (olrmme siis tekemisissä ja mielestäni kemiat natsaa) niin mies ajattelee että yök, vanha puuma mummo!!! Onko siis miehen mielstä itseä vanhempi nainen "turn-off"? Onko tuollainen 9v ikäero jo "ällöttävä"?
avioliiton aikana kyllä, oli vakavaa
toiseen naiseen, oliko vakavaa?
viimeinenkin mummoni on ollut mullan alla n. 25v
Oli ihan pakko.
Täällä ei nimittäin suvaita karvaakaan.
oletko pettänyt vaimoasia/tyttöystävääsi?
Ja onko se seksin korvike vai ihan eri asia?
näkee jos ja kun oot ihastunu johonkin? Siis ennen ku se on tiedossa molemmilla.
Pari kolme kertaa viikossa omin käsin onneen
Ja onko se seksin korvike vai ihan eri asia?
on ihannenaisellasi. Entä kuinka isot tissit?
ihastuksen kanssa :). Lisäksi pahasti ihastuessa tulee sekoilua ja keskittymisvaikeuksia kun ajatukset pyörii :D
näkee jos ja kun oot ihastunu johonkin? Siis ennen ku se on tiedossa molemmilla.
Kiva, kun oot täällä miedän kanssa.
Onko kumppanisi rupsahtanut suhteenne aikana ja mitä OIKEASTI ajattelit siitä? Onko sillä väliä?
Kaiken pitää stemmata mahd hyvin. Toisille sopii isot tissit ja toisille ei. Kuten myös hiuksetkin
Hiukset eivät ole olennainen tekijä ihannenaisessani
Tissit kun on käteen mahtuvat ja siitä hieman suuremmat niin hyvä.
on ihannenaisellasi. Entä kuinka isot tissit?
olla totinen ja hermostunut vai onko hymy ja vitsailu paremmat merkit? Mun rakkauven kohde nauraa ja heittää läppää kaikille muille mut mua katsoo aina totisesti silmiin ja on ihan erilainen, vakava.
Kiitti ku jaksat vastailla.
Eli olen 38 ja täysin päättömästi ihadtunut 29v mieheen. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, treenaan 8h viikossa eli hyväkuntoinen, luullaan usein n. 28-30v ikäiseksi.
Pelkään että jos lähestyn miestä (olrmme siis tekemisissä ja mielestäni kemiat natsaa) niin mies ajattelee että yök, vanha puuma mummo!!! Onko siis miehen mielstä itseä vanhempi nainen "turn-off"? Onko tuollainen 9v ikäero jo "ällöttävä"?