Mies palstalla, haluatko kysyä jotain? :)
Kommentit (126)
Elämä on suht mallillaan, mut muutama asia mietityttää kovin
Mitä sulle kuuluu?
70
70
Elämä on suht mallillaan, mut muutama asia mietityttää kovin
Mitä sulle kuuluu? 70
niihin joudun mietimään miten ne ratkeaa. Tarkemmin en ole tässä halukas sanomaan
Sellainen että tuntuu mutta ei riko paikkoja ;)
Mikä kokonen sulla on
täällä ovat suosikkejasi? Mikä on ollut mieleenpainuvin?
Kerro, mistä sä pidät? Milloin sun on hyvä olla? Ja mihin kaikkeen sä tarvitset naista?
70
niihin joudun mietimään miten ne ratkeaa. Tarkemmin en ole tässä halukas sanomaan
mustasukkaisten naisten avaukset... varsinkin kun oikein on oletettu asioita :D
Ja tietty vanha leganda: UuspäävalmentajaNiemi
täällä ovat suosikkejasi? Mikä on ollut mieleenpainuvin?
oli loistava.
Miksi juuri mustasukkaisuutta koskevat avaukset?
Asiat on silloin hyvin kun kaikilla perheessäni on hyvä olla ja kaikki saa äänensä kuuluviin. Kaikkien tarpeet huomiodaan tasapuolisesti ja jokainen hyväksytään sellaisena kun on.
Naista tarvitsen kumppaniksi, hyvänä pidettäväksi ja kainaloon :)
Tokihan se apu arjessakin kelpaa vaikkakin multa syntyy kaikki täytekakusta omakotitaloon :D
Kerro, mistä sä pidät? Milloin sun on hyvä olla? Ja mihin kaikkeen sä tarvitset naista?
70
Miksi toiset on niin mustasukkaisia, jopa koomisesti?? Ei toista voi omistaa, ja mustasukkaisuus on monasti vain huonoa itseluottamusta
oli loistava.
Miksi juuri mustasukkaisuutta koskevat avaukset?
tunnin verran aikaa, eikä mikään olisi syntiä, mitä olisi ohjelmassa?
70
tunnin verran aikaa, eikä mikään olisi syntiä, mitä olisi ohjelmassa?
70
- mustasukkaisuus. Kai sitä kaikki välillä tuntee?
Mä pyrin pitämään omana tietonani tuon tunteen, sillä turha tunnehan se on, eikä siitä tunteesta seuraa mitään hyvää. Sille ei pidä antaa pikkurilliäkän, vaik välil se yrittäisikin nostaa päätään.
Kesällä naapurini aina tervehti niin että varmasti huomaan, vietettiin kerran porukalla mukavaa iltaa ja ollaan sillon tällöin vaihdettu pari sanaa ja hymyilty toisillemme paljon. Itse ainakin vähän kiinnostuin. Mutta ex mielelläni ja hänellä on yhteisiä tuttuja, ja ex haikailee takaisin ja on yrittänyt alkaa roikkua luonani. Mies lopetti lähes kokonaan tervehtyminen. Eli olikohan hän kiinnostunut myös vai mitä? Aiemmin kääntyi katsomaan jos olen parvekkeella ja vilkutteli.
Kai kaikki on hieman mustasukkaisia mutta että siihen osaa suhtautua rennosti.
Ja sille ei todella pidä antaa pikkusormekaan
- mustasukkaisuus. Kai sitä kaikki välillä tuntee?
Mä pyrin pitämään omana tietonani tuon tunteen, sillä turha tunnehan se on, eikä siitä tunteesta seuraa mitään hyvää. Sille ei pidä antaa pikkurilliäkän, vaik välil se yrittäisikin nostaa päätään.
"joudun" kokkailee niin paljon että välillä pitää päästä valmiiseen pöytään :)
Lautasella olisi jotain joko kanasta tai lohesta
Mitä olisi lautasella?
70
exäsi halusta sinun luo ja siksi jättäytyi taka-alalle???
Kesällä naapurini aina tervehti niin että varmasti huomaan, vietettiin kerran porukalla mukavaa iltaa ja ollaan sillon tällöin vaihdettu pari sanaa ja hymyilty toisillemme paljon. Itse ainakin vähän kiinnostuin. Mutta ex mielelläni ja hänellä on yhteisiä tuttuja, ja ex haikailee takaisin ja on yrittänyt alkaa roikkua luonani. Mies lopetti lähes kokonaan tervehtyminen. Eli olikohan hän kiinnostunut myös vai mitä? Aiemmin kääntyi katsomaan jos olen parvekkeella ja vilkutteli.
Olisin voinut alkaa sun kanssasi vartin mittaiseen av-suhteeseen. Voisitko harkita uskottomuutta tässä tapauksessa?
70