Mies palstalla, haluatko kysyä jotain? :)
Kommentit (126)
Harmittaa hiukan, eihän tollasta asiaa kehtaa edes oikaista, koska en tiedä mitä hän edes ajattelee musta.:-) onko sulla mitään vinkkejä ylipäätänsä miten tutustua mieheen? Kaikki poikaystäväni olen tavannut yhteisten tuttujen kautta.
Saa olla kokemusta, ei tarvitse yhden käden sormiin jäädä. Elämä on elettäväksi ja koettavaksi
kokemusta miehistä ja seksistä?
70
Kun pää on auki niin tiedä mitä kehkeytyy
Mene vaan naapurin ukon jutuille, ensin niitä näitä ja kuulostelet vähän ;). VOit tuoda ilmi siinä sivussa että exällä ei ole asiaa elämääsi
Harmittaa hiukan, eihän tollasta asiaa kehtaa edes oikaista, koska en tiedä mitä hän edes ajattelee musta.:-) onko sulla mitään vinkkejä ylipäätänsä miten tutustua mieheen? Kaikki poikaystäväni olen tavannut yhteisten tuttujen kautta.
toki kiva on keskustella, vaikka sit av:lla :D
avasit/loit tän ketjun?
arvelinkin juttelusi sävystä, että ehkä rupattelutuulella olet. Mut jäin pohtimaan, mitä muita syitä voisi olla. Itse lueskelen uteliaisuudella, mitä sinulta halutaan kysyä, koska olet, avauksesi mukaisesti, mies.
Alkaa enin terä olla jo taittunut...
vai menenkö nukkumaan?
onko naiset pääsääntöisesti mustasukkaisia miehensä naispuolisista ystävistä? Kuka laittaa gallupin pystyyn? :)
Jep. Aina kun miehellä on uusi bändi, niin tunnen mustasukkaisuuden pistoksia uudesta laulajasta, kunnes tapaan laulajan ja näen, että hän ei ole mikään jumalatar. Ainoastaan tavallinen, ihana nainen, josta ei ole vaaraa mulle, koska samanlainen olen itsekin, ainoastaan laulutaidoton.
:-D
Tiedän, että tämä on naurettavaa, mutta huolestun mieheni elämään tulevista uusista naispuolisista ihmisistä aina siihen asti, kunnes tapaan naisen.
Miten niillä pikku asioilla mistä yleensä ollaan mustasukkaisia voisi olla niin paljon enemmän merkitystä kuin esim pitkällä parisuhteella???
onko naiset pääsääntöisesti mustasukkaisia miehensä naispuolisista ystävistä? Kuka laittaa gallupin pystyyn? :)
Jep. Aina kun miehellä on uusi bändi, niin tunnen mustasukkaisuuden pistoksia uudesta laulajasta, kunnes tapaan laulajan ja näen, että hän ei ole mikään jumalatar. Ainoastaan tavallinen, ihana nainen, josta ei ole vaaraa mulle, koska samanlainen olen itsekin, ainoastaan laulutaidoton.
:-DTiedän, että tämä on naurettavaa, mutta huolestun mieheni elämään tulevista uusista naispuolisista ihmisistä aina siihen asti, kunnes tapaan naisen.
En ole keksinyt vastausta. Ehkä sitä pelkää, että mies löytää yhtä ihanan naisen kuin mä, ja lisäksi se nainen jakaa musiikin tavalla, jolla mä en koskaan.
Pitää luottaa, että mies on mussa rakastunut johonkin niin uniikkiin piirteeseen, etti sitä ihan heti kävele vastaan työ- eikä keikkaympyröissä.
liittyykö teidän seuraan koskaan naisia? Jos, niin mistä juttelette? Kuuluuko siihen firttailua?
jutut pyörii yleensä siinä baarissa ja sen tapahtumissa, sithän sitä kertoo itsestään mikä on, mistä tulossa ja minne menossa.... ihan yleistä lätinää...
ehkä osa käy katsoo onko näistä mihinkään, ja joskus taas joku tulee sen takia että pääsee eroon yli innokkaasta ihailijasta :)
juttelemaan vieraiden miesten kanssa, ellen haluaisi viritellä jotain. Enhän mä mene juttelemaan vieraiden naistenkaan kanssa.
juttelemaan vieraiden miesten kanssa, ellen haluaisi viritellä jotain. Enhän mä mene juttelemaan vieraiden naistenkaan kanssa.
Mul on itelläkin työmatkoja, joilla juttelen niin naisten kuin miesten kanssa työasioissa ja viihteellä. Ja siis ihan harmitonta hommaahan se on, rupatellaan vaan. niissä tilanteissa vaikea sanoa, kuka liittynyt kenenkin seuraan.
Joskus tapaa tosi mielenkintoisia tyyppejä, joihin voisi ihastua, mutta ei ole aikomustakaan. On ihan päätösasia, että juurikin se pitkä ja hyvä suhde tärkein. Uskon että omalla miehellä sama asenne asiaan.
kokemusta miehistä ja seksistä?
70