Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trupla-Tontut

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna: Uskaltaako tässä nyt jo innostua?!?! Tahtoo tietää...

Pikkujoululaisille: " Voi jospa oisin saanut olla mukana"

Nansku: Jaksuja!!

Mariposa: Pistä ukkos kuriin :D Tiedän tuon tunteen kun ottaa niiiin patista kun samoista asioista saa sanoa jatkuvasti.

Neiti: Mitäs se ukko on mennyt tekemään? Tyhmiä nuo känniääliöt!

Anteeksi hirveästi kun en ole taaskaan käynyt täällä. Syy on hyvä, jos viime perjantain lasketaan mukaan niin ois 5 tenttiä ennen joululomaa ja yksi niistä on lääkelaskennan tentti. Oon taas opiskellut kuin pieni elukka... Masennusta ollut myös ilmassa ja pahasti eikä viime viikko koulussa auttanut yhtään asiaa (=8-16 päiviä tiivistä opiskelua). Ei jaksais millään istua noita 1½ tunnin tunteja!!! Itkua piti jo viime viikolla vääntää kun tuntuu, että kaikki muka kaatuu niskaan. Viikonloppu sitten paransi kaiken.

Taas pitää rientää!

Mukavaa Joulun odotusta kaikille

T. Joulufanaatikko Nifkin

Vierailija
2/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pino aluillaan,mutta empä malta ootella,kun on nyt sopiva hetki kirjotella...

Mukavaa tuntui teillä pikkujouluissa olleen :)

Nanskulle voimia!!! Kyllä se odotusajan vaiva sitten aikanaan palkitaan niin moninkertaisesti,kunhan vielä jaksat sinnitellä!

Piipaalle parantavia säteitä ~~~~~~~~~~~~ kunpa se jalka nyt ei olis mitenkään pahasti vioittunut!!

Miille onnea auton metsästykseen! Ja hihii,vauvakuume sieltä jo nostaa päätään!!!

Mariposalle kärsivällisyyttä miehuksen kanssa...

Sanokaa sit kun kyllästytte tähän mun tätimarinaan,mutta mää oon niin totaalisen kyllästynyt tähän vuotamiseen,että menee mielenkiinto kaikkeen. Masentavaa. kun ei näy ees merkkiä,että olis loppumaan päin :(

Nyt laittaan aamupuuroo. Ja sitten pihalle lumitöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkelaskut on kyllä aikas kinkkisiä välillä,mutta niin tärkeitä kummiskin,kun aattelee miten pienestä voi sit olla oikeessa elämäs kyse!!! Onneksi täs ei ole pitkästi enää Joululomaan,joten koitahan jaksaa vielä jonkin aikaa siä koulunpenkkejä kuluttaa!!!

Vierailija
4/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä viikonloppu taas hurahti käsistä :o Tuntuu, ettei taas mitään oikein ehtinyt tekemään. Perjantaina täällä oli joulunavaus ja lauantaina me saatiin viriteltyä jouluvalot. Mies innostui ostamaan meidän ikkunaan sellaisen valoenkelin vielä lisäksi ja se on kiinnittämättä. Muuten on kyntteliköt ym. valot ikkunoissa. Ihanaa :) Vielä kun saatiin tännekin lunta, niin nyt on ihan joulufiilis :D Ja lisää lunta näyttää tulevan koko ajan. Kivaa!

Hienoa, että Trupla-pikkujoulut sujuivat hyvin! En ole ehtinyt kunnolla lukemaan edes viikonlopun pinoja, mutta sen ehdin huomata, että pikkujoulut meni ok ja kaikki pääsivät turvallisesti kotiin takaisin. Harmi kun täältä asti ei pääse mihinkään tapaamisiin, mutta kovasti olen hengessä mukana ;)

Voi EMMASANNA minkä teki :) :) :) :) Ihania uutisia kerta kaikkiaan! Täytyy nyt vaan jaksaa odotella, että hän itse pääsee antamaan selonteon tilanteesta. Ymmärrän hyvin JOHELLE, ettet tahallasi halua pitää meitä jännityksessä, vaan haluat Emmasannan itse kertovan kuulumiset. Siis odotellaan :)

NIFKINILLE kovasti opiskeluintoa!!! Inhottavia tuollaiset tenttisumat :( Jaksa vähän puristaa, niin pian helpottaa! *yrittää kovasti tsempata vaikka tietää että itse laiskana varmaan halkeaisi moisen taakan alle*

HÖNTÄLLE jaksuja tätiääliön kanssa!!!

Niin ja AXE, vastailin siihen sun postiisi.

Taidanpa jatkaa hommia. Ihanaa, enää kaksi kuukautta duunia ja sitten pääsen äippälomalle :D :D :D

Jellona rv 26+0

Vierailija
5/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en sitte jaksanu millään pinoutua uudelleen -> lähettiin jouluostoksille ja kun viimein kotiin päästiin oli jo Idols käynnissä ja sen ääreen suoraan tytön kanssa :) Ja kun Idosl loppui niin sitte lapsia nukkumaan ja itekkin unten maille. Shoppailu on rankkaan, tai se kävely. Yhtään lahjaa ei saatu ostetuksi. plääh. Mamma farkut ostin itelle kyllä ;) Nyt mahtuu tämä iso maha hyvin housuihin taas ;D

Ostoksilla törmättiin JoHelleen ja mieheen :)

Yks ent. työkaverin kaveri tulee lainaamaan meidän vanhempia rattaita -> heidän omat hajosi ja kunnes saavat uudet lainaavat meidän omia. Joten menen pukee vaatteet et olisin edes säädyllinen kun tulee ;)

Palaan kohta uudelleen :)

Marieela 10+1

Vierailija
6/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimistä vapaata viedään taas ennen työrupeamaa. Ihanan lumista ulkona, ainakin vielä. Joten ajateltiinkin tästä kohta rynnistää pihamaalle. Harmi vaan, että pulkat on pakattuna tuolla väliaikaisvarastossa. Mutta kyllähän lumesta tekemistä keksii ilman pulkkaakin. Iltapäiväksi sain sitten pojalle ajan parturiin. Vihdoin ja viimein sain senkin aikaiseksi. Niillä on keskiviikkona tarhan joulujuhlat, niin nyt kehtaa sinnekkin mennä. Kun ei ihan tukka silmillä roiku.

Marieela: Mistäs ostit housut?

Nifkin: Ei oo kyllä opiskelu herkkua. Varsinkaan näin syksyllä/talvella pimeän aikaan. Kun muutenkin on veto pois. Mutta kohtahan teilläkin on hetken hengähdystauko, kun alkaa joululoma.

Mariposa: Kyllä nuo miehet on sellasia otuksia, että nille saa kyllä samaa asiaa jankuttaa miljoona ja yksi kertaa eikä siltikään mee perille. Meillä edelleenkin ajoittain sama ongelma kuin teillä. Eli mehupurkit jää tiskipöydälle, samoin tyhjät pullot. Kovin usein ei edes jaksa enää asiasta mainita. Aika ajoin sitten aina sekoan ja raivoan kun mitta tulee täyteen. Hetken ne sitten taas muistaa laittaa oikeaan paikkaan, mutta hyvin pian ne taas " unohtuu" siihen tiskipöydälle.

mii: Onnea auton metsästykseen.

Toivottavasti tänään jo kuulemme emmasannalta kuulumisia. Sitä odotellessa täytyy lähteä pukemaan...

mirulii 9+4

Vierailija
7/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä sataa lunta oikein sakeasti ja todella kauniin näköistä on ulkona:) Tänään on esikoisella hammaslääkäri(ihan vaan tarkastus). Poikaa jännittää ja niin taitaa vähän äitiäkin jännittää... Itsellä kun on aina ollut niin huonot hampaat niin pelkää, että lapset saavat samanlaiset:(

hönttä: *potkii tätiä jo muille maille!*

Nifkin: Jaksuja opiskeluihin! Meillä kans mies painaa ihan hulluna opintoja-on sitten puukannut kaikki mahdolliset kurssit tähän ennen joulua...

Jellona: Kylläpä sullakin jo noita viikkoja kertynyt!!! Saat mut kohta kiinni;-)

Oma napa(joka pullottaa): Allu mönkii tasaiseen tahtiin ja reagoi jo kovasti ääniin ja kosketukseen. Jos silittelee masua niin vauveli alkaa liikkua ja jos pojat pitävät kovaa meteliä vieressä niin silloin alkaa myös jumppa:) Kovasti mieliala vaihtelevat mulla...jonain päivänä on niin valmis synnyttämään ja toisena taas iskee paniikki. Eilenkin kun supisti oikein kipeästi niin tuli semmoinen lievä kauhu synnytystä kohtaan... Mutta toisaalta haluan niin kovasti jo vauvan syliin:)

Vierailija
8/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulii, ostin mammahousut H&M:ltä -> farkkuhaalarit. Kävin kts Lindekxiltä niitä mitkä sul oli, mut niil oli koot 34 ja 42 enään jäljellä (Jumbos). Se 34 oli nyt hyvät ja masuunkin jäis kasvuvaraa [b] mutta [/b] jos mul hiukankin levii takamus/reidet ym, niin ne jää pieneksi turhan pian. Ajattelin mennä kts niitä farkkuja Sellon Lindexiin kunhan kerkeen, siel on kuulemma vielä kokoja 36 jne.

Mariposa, nuo on sellaisia tapoja miehil mitkä tuskin poistuu koskaan, valitettavasti. Täällä on tehty ihan samoin kuin miruliillakin -> on vaahdottu moneen otteeseen asiasta, välillä mies osasikin, mutta useimmiten edelleen ne jää tiskipöydälle lojumaan. Itse en myöskään enää jaksa vaahdota asiasta koska tuntuu olevan turhaa, erittäin ;)

Likavaatteensa on juts ja just oppinu pyykkikoriin viemään, eli onhan sekin jo jotain, heh...

Nanskulle jaksuja olon kanssa :)

JoHelle, huomen pääsette jo matkalle. Vitsit kuinka ihanaa. Siel on niin lämmin ja aurinkoa piisaa, aah, oon ihan kateellinen :)

Katzu, mul on joka raskaudessa ollu liitoskipuja, eli kävely on suorastaan tuskallista jos yrittää hiukankin nopeempaa päästä eteenpäin. Jaksuja vaan sinnekin :)

Nifkinille opiskeluintoa!

Miille onnea auton metsästykseen! Ja kyllä se vauvakuume sieltä nousee, toivotaan oikein kovasti !!

Jaahas, nyt ei muistu enempiä joten lähetään pojan kans ulkoilemaan!!

Marieela ja edelleen 10+1, pitäs pikkuhiljaa työnimeä saada kehitetyksi ;)

Vierailija
9/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sitten viimein kammettua itteni sängystä ylös: ihan uskomatonta miten sitä voikin väsyttää näin paljon ja viel 9 tunnin unien jälkeen on valmis ummistamaan silmät uudelleen! Onneksi viel huomennna on vapaapäivä...

NIFKIN: tsemppiä tentteihin ja opiskeluihin viel ennen joulua! Uskon että rankkaa on kun koulupäivätkin ihan megapitkiä!

MIRULII: hyvä että järjestyi pojulle parturiaika!

MII: onnea autokaupoille! Toivottavasti löytyy mieleinen kärry!!

Ei vaan kai se täytyy joutua tiskaamaan noita viikonlopun tiskejä ja suorimaan vähän paikkoja: jos vaikka viimein hakis omat talvikamppeet tuolta varastosta ja kaverin luona lupailin mennä käymään tänään, jos vaan jaksan ja kerkeen... (eli loppujen lopuksi makaan kokopäivän tässä kotona tekemättä mitään)

Miitsu rv11+2 (tyypiksi tätä nimitellään mutta jos joskus joku virallinen työnimi)

Vierailija
10/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIFKIN:

Jaksuja tentteihin!

NANSKU:

Iloa arkeen! Toivottavasti masis antaa pian periksi ja pääsisit nbauttimaan joulunalusajasta

HÖNTTÄ:

pahoittelut tädin kyläilystä!

Täällä täti viihtyi ruskeana tuhruna YHDEN päivän? Viimeks alkoi heti normaalisti synnytyksen jälkeen, ihan normaalilla vuodolla siis nyt tälläistä, mikä kuulemma tämäkin ihan normaalia?

oltiin lauantaina sitten Kuohijoella Hirvipeijaisissa ja voi jumalauta , ette halua edes tietää millanen ilta oli ...

A) Mä olin melkein vesiselvä, ei siinä mitään

B) MUN MIES OLI KAATOKÄNNISSÄ eikä ajatellut mua YHTÄÄN toilaillessaan

kaikkein hauskinta oli, kun kävelin YKSIN metsätietä pitkin sen vanhempien mökille pilkkopimeessä ja olin jopa hiukan rauhoittunut kun se tuli niin KEHTASI, SIIS KEHTASI sänkyyn tullessaan lyödä MULLE KORTSUN KÄTEEN et EIKÖHÄN PIDETÄ KIVA LOPPUILTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ensin en oikein tiennyt itkisinkö, vai nauraisinko kunnes heitin ehkäisykapistuksen kaaressa sen naamaan ja huusin että EI TIPU!

VOI SITÄ RÖYHKEYTTÄ!

Aamulla se ihmetteli miks oon niin kiukkunen...

ja päivä meni sillä krapulaa podetessa...

Että niin meni eka viikonloppu yhdessä

Että sellasta...

Nea putosi viime tiistaina tuolilta ja keskiviikkona pikkuisen neuvolassa ontui jalkaansa, ja ontuu yhä Tänään aika röntgeniin ja keskiviikkona lääkärille. Ei kyllä se vaivaa Neaa muuten kuin siis että se ontuu.. ei painellessa tai hiukan vääntäessä arista mitenkään!

Mies lähtee sen kanssa nyt sinne röntgeniin.

T:Neiti21 + tytöt

Vierailija
11/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meidän tytöstä tulee ♥ Minja Ninna Anniina ♥

Vierailija
12/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on murtauduttu varastoon. Homma on selvästi jäänyt kesken, sillä mitään siitä reiästä ei varmaan ole saatu ulos. Nyt vaan onkin semmoinen olo, että tulevatko varkaat takaisin jos homma jäi kesken?!?! Todennäköisesti ovat tavoitelleet miehen jääkiekkokassia, joka näkyy siinä heti ensimmäisenä.

Kyllä on kurja fiilis:(

Vierailija
13/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan pentele sentään!!! >:(

Vierailija
14/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki: voi kurjuus, tuntuu niin inhottavalle jos huomaa että omiin tavaroihin on joku koittanu käydä käsiksi :( toivottavasti vorot ei saanu mitään mukaansa ja eivät enää palaa takaisin..

Neiti: tosi kaunis nimi tytölle tulee!! :)

nyt kaunistautumaan ja kaverin luona poikkeemaan...

Vierailija
15/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lähes tervehdytty!JES!

talvikki:

kurjia nui murtautumiset.niistä jää aina paha mieli ja pelko tulevatko uudelleen!lukot vaihtoon ja pelikamat piiloon!!!!

emmasannan vauvan tuoksuisia kuulumisia odottelen=)

mä löysin mun kännyn juuri wc pyntystä=(

pikkanen oli leikkinyt ja ilmeisesti alkoi kyllästyttää kun ei saanut ääntä puhelimesta tulemaan.mikäs sen parempi säilytyspaikka kun pytty!!!!!

uuden kännyn ostoon siis!

viimeksi löysin esikon kännyt pesukoneesta....

koirakin täytyy tänään viedä lääkäriin,kummaa ihottumaa vatsassa.oliko teistä joku koiraihmisiä?????

onko normaalia että juoksun jälkeenkin tyttökoiran nännit turvonneet?????

mä jo ehtisin ihmetellä missä on mun menkat kun ne tänään sitten ilmestyivät,ilman mitään ennakkotuntemuksia,rytinällä.

mietin juuri että haenko lääkärin kirjoittamat evrat muutamaksi kuukaudeksi vai pärjäämmekö kumiukolla...

palaillaan!

L+5

Vierailija
16/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kaupassa käyty. Ei ollu kauheen kiva keikka yksin ostaa suunnilleen viikon ruoat. Maitoa ja mehuaki tuli yhteensä 10 litraa. Tuttava kysykin siinä kassalla että onko teillä jotku juhlat.. Ei ole. :)

TALVIKKI: No voi surkea, se on kyllä niiiin inhottavaa jos jotain tollasta sattuu. Omaa yksityisyyttä on loukattu ja tulee sellanen olo että mikään ei ole turvassa miltään. :/

NEITI: Ihana nimi on kyllä. =) Toivottavasti Nean jalassa ei ole mitään isompaa.Ja miehes käytös kuulosti niin tutulta.. Ei onneks kuiten vakavempaa. Uusia aivoja siis hankkimaan miehille joululahjaksi. ;)

HÖNTTÄ: Kuis kauan se täti nyt jo on teillä viipyny? Sori ku en muista yhtään...

NIFKIN: Jaksuja tenttikirjojen pariin! Toi kuulostaa niin tutulta, itelläkin oli sillon ekoina vuosina AINA ennen joulua ja ennen kesälomaa joku 4-8 tenttiä/vko. Ja sit olinkin joulun kipeeänä kun stressi laukes kun pääsi lomalle. :/

MIITSUN ja MARIEELAN viikon ne vaan hyppii oikein jäniksen loikilla eteenpäin.. Ootte tainnu laittaa vähän lapin lisää.;D

LEANNA: Kiva että oot saanu pesueen jo tervehtymään päin!=) Puhelin on ehkä hauska tiputtaa pönttöön.. luulisin. ;D

EMMASANNA: Tule jo!!!!!!!!:D

Nyt taidan mennä aamupalalle ja miestä herätteleen. Ihanaa ku silläki on nyt pitkä vapaa niin kerkeää taas tekeen jotaki. Sängyn pääty ois työn alla tällä kertaa.. [b]Ei kellään satu oleen sellasta kangashupulla päällystettyä sängynpäätyä?[/b] Ku levy on jo ostettu mut mietitään sitä toteutusta vielä.....

Vierailija
17/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki, ei muuta kuin paksua rauta-aitaa varaston ympärille :(

Leanna, voi harmi kännyä. usien kun akun irrottaa heti ja kuivaa hiustenkuivaajalla/kuivausrummussa jonkunkin aikaa, kännyn voi saada pelaamaan. On kokemusta meinaan ;)

Tultiin ulkoa ja syötiin ja kohta nukkumaan, tai poika menee. Mä pääsen taas tytön koululäksyjä tarkistamaan ;)

Täällä tihkuaa hiljallee vettä, eli lumet saa kyytiä koko ajan. Voi ärsyttävyys. Tää eukko TAHTOO lumisen maiseman kuten disneyn elokuvissa ;)

Josko se Emmasanna tänään jo kotiutuis ja ilmoittelis uutisiaan :)

M

Vierailija
18/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiltu on ja päikyt nukuttu. Kohta sitte pitäs sinne parturiin suunnistaa. Tehtiin muuten talven eka lumiukko. Vähän rujon näkönenhän tosta tuli. Mulla kun ei tota taiteellista silmää kauheesti oo. Mut poju tykkäs. Nyt poju kyttää vähän väliä ikkunasta, että milloin se lähtee likkeelle. Mä kun tulin syödessä pojalle kertoneeksi, että lumiukot herää keskiyöllä henkiin ja alkaa pitämään juhlia. Näinköhän muksu yöllä rynnii ikkunaan tarkistamaan tilannetta ;)

Talvikki: Voi itku mitä ovat menneet tekemään. Varmasti karmiva tunne. Äkkiä täytys varmaan jotain pomminvarmaa sinne kehitellä, jos tosiaan aikovat tulla uusintavierailulle.

leanna: Kävipäs kännykälle huonosti. Kyllä noi lapset keksii aina sitten akikkea kivaa ;)

Neiti: Ihanan nimen ootte tytölle keksineet. Jokos olette sitä nimeltä kutsuneet?

Mutta, täytyy alkaa laittautua ihmismäisemmäksi, että täältä kehtaa taas ihmisten ilmoille pöllähtää.

mirulii

Vierailija
19/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöntön pohjalla.ja kun yritin päälle laittaa se vaan vilkkui=(

vähän tylsistyttää.odotan esikkoa koulusta ja miestä töistä.sitten lähdetään kauppaan!jee,viikko sisällä niin kaupassakin käynti maistuu!!!

L+5

Vierailija
20/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein!! Olo on ollut asian suhteen vähän parempi kun lauantai-illan kävelin ympäri Espoota ja itkin. Sit helpotti:)

Ihana nimi [b]Neiti[/b]!! :)

Ehdin silloin raskaana ollessa liittyä siihen Vau-kerhoon ja nyt saan koko ajan sieltä postia ja tarvikkeita:/

Menenkin [b]Jellona[/b] lukemaan sähköpostin...