Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trupla-Tontut

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nifkin! Kovasti jaksuja loppumetreille ennen ansaittua joululomaa!

Hönttä! Marise vaan, siitä luuskasta on syytäkin marista! =)

Neiti! Voi mitkä peijaiset.. Kyllä noi ukot osaa olla uskomattomia törppöjä!

Mutta aivan hurmaava nimi pikkuiselle tulossa! [color=red]♥[/color]

Talvikki! Ikävä juttu, mutta onneks on jääny puuha kesken. Toivotaan, että pysyvät poissa!

Leanna! Vai testasivat ipanat sitten kelluuko känny vai ei! =) Naurattaa vaikkei saiskaan toisen vahingolle nauraa.. sori! ;)

Mariposa! Tiedän ton tunteen, ei ees kaks käsiparia välillä riittäs, kun pitää viikon safkat hakea. Ja sit kun vielä on ipanat muakana niin kuapassakäynnit on yhtä juhlaa..

Mirulii! Kyllä varmaan sait poitsun mielenkiinnon tuolla jutulla heräämään, taitaa toinen valvoo ens yön ikkunan vieressä! =)

Täälläkin satelee lunta oikein kunnolla! Ihanaa! Me oltiin jo lasten kanssa aamusella leikkipuistossa, oli pakko uskaltautua nilkuttamaan ulkomaailmaan, kun piti kelassakin käydä.

Nyt on vaan mun pää vaihteeks entistäkin sekasempi. Kelan täti sanoi, että mä en saakkaan kelalta sairaspäivärahaa vaan sekin pitäs mennä sen prisman piikkiin. Ja jos ne eivät maksa niin sitten maksaa kela. Tää olikin tosi " hupasa" juttu.. mitenkähän kauan mun pitää ootella rahoja ylipäätään..

Mä jouduin yöllä komentamaan ukon hommiin! Aloin ihmetellä noita mun muka ovisoireita ja bongasin sitten ihan oikeen tyyppiset limat. Viikkoa aikasemmin vaan, kun ois pitäny. Mutta en voinu jättää tilaisuutta käyttämättä. No tikut ei kyllä näyttäny tänään, että ois mitään kiirettä ollu, mut luultavasti se tulee kumminkin paljon aikasemmin kuin olin laskenu. Tänään siis kp 9/29 ja jos sama meno tikkujen kanssa jaktuu niin ovis on jo ke tai to.. No kunhan ees ois..

Vierailija
22/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti: Ihana nimi :) Muistanko mää nyt oikeen,mut eikös Nekullakin ollut Minja? Harmi kun sun ukkos pisti viikonlopun piloille :(

Mariposa: Täti on viihtynyt täällä jo viikon. Sais kyllä jo häipyä. *alkaa taas potkia sitä persuksiin*

axekin pääsi laskee kp:tä. Kivaa,päästään jännään merkkejä syyskeijujen tulosta :)

Nyt mun pullat vissiin palaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti ihana nimi tosiaan tulee tyttelille! :D ja voi sitä miestä, raskas työ ja raskaat huvit vai miten se menikään.. yrittäkää nyt sopia pian ettei mene kuukaudesta päiviä yhtään hukkaan. vaikka täytyypi sitä välillä tapellakin..

Talvikki voi hurja, kyllä se on kaamee tunne kun tuntuu ettei enää ole turvallista omassa kodissa tai asuinalueella.. :/ toivottavasti eivät enää palaa takasin!!!

Leanna vai että pöntöstä ;) no nytpä saat sitten uuden uutukaisen kännyn jos jotain hyvää halutaan tästäkin etsiä.. :) vai käytetynkö joudut ottamaan?

Axe voihan tädinperkele sentään :( nyt sitten ainakin tiedät taas missä mennään.. kiva että mieli on parempi jo, kyllä se itku aina puhdistaa! Nyt katseet uuteen kiertoon ja humppaa pumppaa kuningasjumppaa joka toinen päivä tätiin asti, sit on ainakin yritetty. KOlmas kierto toden sanoo, eikös ;)

Marieela olipa kiva törmätä vielä siellä jumbossa, näki mieskin teidät :) se olikin nyt ihan kiva paikka kun oli paljon uusia kauppoja, ostettiin mulle isohko " käsilaukku" tai kassi kai se enemmän on mut sellanen matkalle sopiva, minkä voi ottaa koneeseen sisälle mut sinne mahtuu tarpeeks kamaa. ja kiva et sä löysit mammahousut *haaveilee sellaisista*

Mii toivottavasti löytyy unelmien auto teille ;) ja vauvapuuhat käyntiin vaan kun kuumekin palasi, eiks joo! sitten iloisia uutisia kun palaan.. ;))

mun pitäis nyt mennä nukkumaan mut just nyt ei tietenkään väsytä. :O

Vierailija
24/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä rämmitty tuolla ulkona vesisateessa: tosi kurjaa... niin oottais jo että ois pikkupakkanen ja lumista.. mut ei vettä ja loskaa vaan!!

[b]Johelle:[/b] Ihanaa matkaa teille!!! Ihan kade kun aattelee et pääsette lämpöön ja miehen kera kuhertelemaan ihan kaksin pitkäksi aikaa!! Jospa se lopullinen tuplailupäätös kainalossa tulisitte kotiin sieltä? :) nauttikaahan lomasta!!!!

[b]Axe:[/b] Johellen sanoihin yhdyn: kolmas kierto toden sanoo! Tsempityksiä uuteen kiertoon, ihan varmasti teille se pikkuinen pian suodaan! täällä pidetään peukkuja sen puolesta!

[b]Mariposa:[/b] meillä yleensä kanssa aina viikon ostokset kerralla ja usein käyn ne yksin hakemassa kun en jaksa kuunnella miestä: tarviiko nyt totakin yms.. sille sopis paremmin et joka päivä hakis mitä tarvii, mutta mun mielestä ne reissut tulee paljon kalliimmiksi, enemmän heräteostoksia mahtuu kärryyn...

mä taidan mennä väsäämään lasagnea mulle evääksi pariksi päiväksi ja sitten raahaan tuon vinkuvan kissan vesisateeseen... jospa se rauhoittuis vähäsen...

Tulispa Emmasanna pian uutisten kera....jännittää!!

Vierailija
25/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin aloittaa taas pitkästä aikaa tädin kunniaksi uuden elämän ruuan ja liikunnan suhteen. Ahkera tyttöni lähdin spinningiin ja eiköhän se ollut täynnä!!! Kyllä ottaa päähän! En aio luovuttaa näin helposti, lähden vesisateeseen juoksemaan! *päättää* Ihan sama vaikka tulisin kipeäksi, ei harjoittelu kuitenkaan kiinnosta!

[b]Johellelle ja miehelle[/b] ihanaa matkaa!!! :)

Vierailija
26/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä! Mäkin otinkuntokuurin ja olin uimassa 2km:a!!! aikaa meni 1h :)

Vierailija
27/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta meni töiden jälkeen taas juostessa asioilla, mutta ihanaa nyt on meidän pikkuisella jo viimeinkin vakuutus:)

Inhottavat kivut vaan jatkuu, viime yönä ei nukkumisesta tullut mitään kun kylkiluut oli niin kipeänä ettei missään ollut hyvä:( Oon tosi arka ottamaan mitään lääkkeitä, mut nyt juttelin meidän lääkärin kanssa ja sen mielestä voin ottaa kipulääkkeitä, et saisin yöt nukuttua. Jospa se tästä vielä iloksi muuttuu... Kiitos [b]Marieela[/b] tsemppauksesta, ai nää on niitä liitoskipuja *aina oppii jotain uutta* :D

[b]Talvikki[/b]: Voi kurjuus tollasia varkaita:( Kerrostalojen varastot on kyllä sellasia varkaiden aarreaittoja ettei tosikaan, ja vielä kun niissä yleensä on se - ah niin turvallinen ja pitävä kanaverkko " suojana" .

[b]Mariposa[/b]: Ihan samanlainen äidin hemmottelema koltiainen täälläkin lorvii:) Tiskit ei löydä koneeseen millään eikä vaatteet likapyykkikoriin. Muutamat mäkätykset minäkin näistä pitänyt, mut on siinä vuosien myötä pientä edistystäkin tapahtunut. Ei siis ihan mahdottomia tapauksia;)

[b]Neiti[/b]: Tosi kaunis nimi tulee tytölle:) Missä aiotte pitää ristiäiset?

Nyt lähen pyttipannun kimppuun, järkky nälkä.

Vierailija
28/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottamaan Johellelle ja miehukselle oikein ihanaa matkaa sinne kausa lämpöön. Kyllä tästä säästä onkin mukava lähteä. Vettä ja loskaa...yök. Nauttikaahan lämmöstä ja toisistanne täysin siemauksin!

Axe: Kiva, että pääsit taas uuteen kiertoon. Jospa nyt tosiaan alkaisi kierrotkin tasaantua tai ainakin sasitte sen toivotun plussan tästä kierrosta. Täälläkin pidellään peukkuja pystyssä vimmatusti.

Vierailija
29/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on taas raskas työpäivä. Onneksi ensi viikko on vähän helpompi, kun on yksi vapaapäiväkin. Onko teillä muilla mitään perinteitä itsenäisyyspäivän viettoon? Meillä ei ole mitään erityistä jokavuotista perinnettä, mutta nyt meidät on kutsuttu yksiin juhliin - ei kuitenkaan linnanjuhliin ;)

Neidin tytön nimi kuulosti kivalta! Pidättekö ristiäiset kotona?

Lähteekö JoHelle todellakin jo huomenna matkalle? Muistan, kun puhuit ihan vähän aikaa sitten, että matkaan on vielä kaksi kuukautta aikaa. Kuinka kauan olet pois?

Kurjaa, että Talvikin varastoon oli murtauduttu. Vanhempanihan asuvat siellä teidän lähistöllä, ja sieltä on kanssa viety viime aikoina naapureilta vaikka mitä omasta pihasta ja varastosta. Esim. kesällä joku oli ohi kulkiessaan kaivanut kukkiakin pois maasta ja ottanut mukaansa. Samalla tavalla katoavat talvella pihalyhdyt. Jonkun autoonkin oli muistaakseni juuri murtauduttu.

Täällä asustaa muuten samanlainen mies kuin monella muullakin. Kaikki tavarat jäävät siihen paikkaan, missä niitä on käytetty. Suunnittelin jo, että seuraavaan asuntoon meiille ei tule ollenkaan tiskipöytää. Siihen nimittäin kerääntyvät kaikki roskat, tiskit ja tyhjät pullot. En ymmärrä, miksi esim. roskia ei voi laittaa roskikseen, joka on tiskipöydän alla. Vaatteet ovat pikkuhiljaa alkaneet löytää tiensä pyykkikoppaan, mutta sekin unohtuu välillä. Tänään menin aamulla suihkuun ja ihmettelin, miksi miehen vaatteita oli mytyssä suihkun lattialla. Myöhemmin selvisi, että ne olivat miehen lenkkivaatteita, jotka olivat kuivumassa! Taitavat olal kyllä edelleen märkiä.

Vierailija
30/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee sitten vaihteeks omanapasta tai oikeemmin nilkkasta purnausta..

Prismasta soitettiin sitten äsken. He tarjos mulle hyvitystä kivusta ja särystä. 20 euroo ja kahvipaketin!!!!

Oikeesti, en mä siis kuvitellu tällä rikastuvani, mutta en mä myöskään ihan omaa huviani menny heidän kauppaan jouluostosten ja kiireiden keskellä liukastumaan ja saamaan näinkin kipeän koiven yms.

Pitäskö itkeä vai nauraa..

Mä sanoin sille tätsälle, että oon ottanu asioista selvää ja yleisen oikeuskäytännön mukaan mun kuulus saada yli kaksi viikkoa kestävän työkyvyttömyyden aiheuttaman vamman takia korvausta haarukalla 200-1000 euroa. Lisäks kelasta sanottiin, että prisman vakuutuksen pitäs maksaa mulle näistä sairaspäivistä korvaus. Kela maksaa vasta, jos he eivät maksa.

No tätsä sitten heti siihen, että sitten hän ei voi auttaa ja hänen täytyy laittaa tää juttu eteeenpäin. Saan sitten

huomenna keskustella heidän konttorin edustajan/vakuutuksen kanssa asiasta.

Ja muistipa täti että olin maininnu tän saman jalan olleen vaivanen ennenkin, mitä mun ei ois kuulemma pitäny tehdä sanovat kaikki, mut enpä sillä hetkellä kovin selkeesti ajatellu siinä kiireen ja kivun keskellä. Lääkärikin sano, että näistä vanhoista vammoista ei kannattas melua pitää, mutta ei voi valehdellekkaan, jos sitä suoraan kysytään. Ja ihan varmaan vakuutusyhtiö kysyy joka tapauksessa joten tuskin se ois salaisuudeks jääny muutenkaan. Tästä samasta nilkasta on menny nivelsiteet useesti, viimeks kylläkin noin viis vuortta sitten. Mutta ei se silti mun mielestä poissulje sitä, että heidän siivomaton lattia ja se dödöliemi sen liukastumisen aiheutti.

Arvatkaapa huvittaako hirveesti ruveta tästä tappelemaan. Ihan kun ei muutakin tekemistä ois tarpeeks.

Mutta pitäskö mun muka oikeesti tyytyä tuohon mitä he tarjos?

Mä oon ihan pikkasen kypsä. :(

Vierailija
31/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt iskeny tuo mahdoton väsymys mikä tulee tuossa klo 17 aikaan ja loppuu vasta aamulla ku herään ;)

Axe, ihanaa et täti tuli viimein -> ei tietenkää kivaa te tuli, mut et sait uuden kierron!!! Ei kai se lauantainen tapaaminen ja masut saaneet pahaaoloa sulle aikaiseksi -> en toivoisi aiheuttavan pahaamieltä kenellekään raskaudellani :(

Nyt rukoillaan ja peukutetaan vuoron perää teille plussaa!!!!!!! :)

JOHELLE, monelta on lähtö? Onko aikaisin aamulla?? Tosi ihanaa matkaa teille molemmille! Pitäkää huoli toisistanne, eli raskautukaa ;D

Neiti, ihana nimi rinsessa saa =) Kyllä ukot on välillä törppöjä, myös täällä ;D

Piipaa, et tosiaan hyväksy moista korvausta. Mutta tappelukaan ei kauheesti kannata jos hävii -> joutuu ite maksaa kustannukset. Mutta pyydä heitä korvaamaan lääkärit, sairaslomapvät ja kaunis anteeksi pyyntö?

Anteeksi etten muista tähän hätään nyt muuta. Menen nukkumaan kunhan nakkaan muksut petiin ;) Öitä rakaat!!

Marieela ja " paapero" 10+1

Vierailija
32/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oikeesti tyydy tuohon mitä tarjosivat! Jos vaan yhtään viitiit alkaa tappelemaan. Sun vanha vamma on jo kuitenkin 5 vuodn takaa! Et vaikka nivelseet jäävät venähdettyään löydemmiksi kuin ennen niin aika monta vuotta on jalka kuitenkin ollu kunnossa. Ei se oo kaupalle mikään syy sanoa ettet ois oikeutettu korvauksiin. Saattaa olla että summa jää pienemmäksi kuin muuten koska on oletettavaa että vamma tulee helpommin kuin ns terveeseen jalkaan. Varmasti saat paremman korvauksen kun laittavat asian eteenpäin: Vaikka ei se oo kivaa joutua taistelemaan. Musta on niin naurettavaa että ite saa ajaa asiaa aina hermoloppuun asti vaikkei oo ees syyllinen!!

Meillä on ollu miehen vakuutusasioissa monen vuoden vääntö takana kun häneltä työtapaturmassa irtosi 2 sormea: osa korvauksista on edelleen saamatta kun niitä ei olla saatu perittyä tältä pomolta jonka piikkiin tapaturma meni: kasvavat korkoa huimaa vauhtia ja ehkä sitten papan eläkerahoista saa perittyä jos ei aiemmin mutta periksi ei anneta. Tässä on kyseessä kuitenkin pysyvä vamma ja haitta!

No mutta näissä paasauksissa syvennyn taas täydellisten naisten maailmaan ÖItä tytöt!!

Vierailija
33/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johelle!Oikeen ihanaa matkaa!Ottakaa kaikki irti lämmöstä ja kahden keskisestä ajasta,ihanaa!!!!!

Neiti:Suloinen nimi ihanalle tytölle!!!!!!

Piipaa:Pidä ihmeessä kiinni ettet anna periksi korvausasiassa!Kahvipaketti tuskin poistaa kivun ja säryn!Miten muuten voit?Kävit kuvissa?Tuliko ilmi jotain?Anteeksi,mennyt ihan ohi taas*nolostuu ja punastuu*Mutta paranemisia!!!!!

Axe!Onnea tädistä,jos niin voi sanoa!Ja uuteen onnekkaaseen yrityskiertoon,menox!!!!!!!!!!!

Tällä rouvalla on nyt uusi,kiiltävä känny!Ja mies oli ihan kateellinen kun oli niin hyvät pelit uudessa nokiassa=)=)=)=)

On se kumma miten ei osaa enää elää ilman kännyä.Jollei ole puhelinta ei muista kenenkään numeroita ja ketään ei saa sua kiinni,ei ole herätyskelloa,ja kaikki tärkeät päivät joista puhelin muistuttaa on kateissa=)Kummallista...

Oliko jotain muuta mitä piti sanoa,hmmmm

Pää lyö tyhjää=)

Öitä!L+5

Vierailija
34/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa siis voi haloo sentään, 20e ja kahvipaketti??? Just.. :/ yritä nyt saada juttua eteenpäin kuitenkin!

Leanna ihan uus känny ;) taitaa mies kohta lahjoa lapset heittämään hänenkin kännyn pönttöön lillumaan :D

Kiitos kaikille hyvän matkan toivotuksista, lähdemme siis kolmelta yöllä kentälle ja kone lähtee 5.30, perillä ollaan 18.30 suomen aikaa ja siellä on vasta 13.30 ;) kyllä jänskää.. ei saatu nukuttuakaan kuin kahen tunnin päikyt vaik aateltiin vedellä tähän kymppiin asti.. molemmat seiskalta jo hereillä. no ehkä sit koneessa nukuttaa. voipi olla et en sieltä nettiin tule, saa nähdä, on siellä pari internet pistettä että katsotaan miten hommat toimii :) nyt täytyy mennä suihkuun ja laittaa itsensä valmiiks + pakata, ei oo läheskään valmis laukku! varmaan tulen vielä myöhemmin tulen tänne käväseen!

Vierailija
35/36 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rähmä tätä ilmaa! Just ku se lumi tuli ni tietty samantien pois suli. Runo! : ) Jänskättää jo toi liukkaus ettei vaan kaadu kun toi meidän koira vetää aina välillä. Niin koirat kai yleensä tekee.

JOHELLELLE oikeen rentouttavaa ja ajatuksia selvittelevää matkaa! Ihana varmasti välillä irrottautua arjesta. Miettiä ihan muita juttuja kun esim kotitöitä! Toivotaan oikeen hyvää ilmaa ja sitten kun palaatte niin tänne kunnon lunta eikä tällästä loskapaskaa!!!

MARIEELA oli keksiny vaaville nimen! Kivaa! Meillä ollut jo alusta alkaen ku valmiiksi olin sen jo keksiny. Tai miestä oli joskus töissä kutsuttu tolla nimellä->Nuppu! (joku nainen kutsunut aina, heh!) Nainen oli 10 vuotta vanhempi et ei haittaa....

Pääsisköhän se EMMASANNA huomenna jo kertoo kuulumisia?!! Ei malttais odottaa enää yhtään!!!

AXE: No hyvä että se täti nyt tuli vihdoin vaikka olis tietty plussa saanut tulla. Jospa se tästä kierrosta vihdoin.... Tai tasoittuis ees kierrot ni sais selvää niistä paremmin ettei tarvii jännittää aina niin pitkään.

NANSKULLE kovasti voimia! Jos vois tunteistaan ja fiiliksistään itse päättää niin olis helpompaa, mutta kun ei meiltä kysytä.

Auringonpaistetta päiviin kuitenkin!!!

Olikos se nyt TALVIKILLE murtauduttu? Täällä on niin paljon jengiä että menee nikit sekasin. Ärsyttävää, ku pitää nyt kaiken päälle sellasiakin asioita hoitaa. OOn varmasti monta kertaa puhunu siitä kun meille murtauduttiin, mutta se kyllä sävähdytti. Ja varsinkin se kun mies oli kotona nukkumassa eikä kuullut mitään. Kyllä oon sen jälkeen miettinyt että onneks eivät olleet ihan sekopäitä eivätkä tehneet mitään miehelle. Viekööt vaikka kaikki meijän tavarat, mutta kunhan eivät ihmisiä vahingoita. Oli kyllä varjelusta matkassa siinä keikassa!!!

Nonni, eka himo on tullut esille-> SUOMALAISET TOMAATIT!!! Ne on makeimpia ja aivan ihania!!! Mitkään espanjalaiset ei kelpaa missään nimessä : )

Ei kai tässä muuta kun keittiöön etsimään niitä tomaatteja. Mies saa kohta piilottaa ne multa kun en muuta syökään!! : )

Onkos MUILLA vielä ilmenny himoja???

Heippa! *vilkuttaa*

Soffu+Nuppu 9+5

Vierailija
36/36 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä silmät ristissä ja vatsassa perhosia. kaikki on valmiina mut kyyti tulee vasta vajaan tunnin päästä. Ihanaa joulukuun alkua truplapoppoolle perheineen! palaan astialle viimeistään 14.12 ;) pitäkää pinot pystyssä! *ikävöi jo nyt*

-J-