Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤kultainen 60-LUKU¤ Viikko-45

06.11.2006 |

Hyvää huomenta kaikille !

Taas teen aloituksen, kun taidan olla ensimmäinen ' kultainen' palstalla. Täällä pyryttää lunta taivaan täydeltä ja pian olisi pakko lähteä kahlaamaan tuonne lumen sekaan :-)) Palstautukaa tyttäret ! t. emmi

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu oli ja meni ! Mutta itse olen vielä kolme päivää vapailla ja sitten taas iltavuorot odottavat. Tavallaan on nautinto olla yksin kotosalla, kun mieskään ei ole täällä häiritsemässä ;-)) Mutta tänäänkin on puuhaa ihan omiksi tarpeikseen, joten se niistä vapaista. Kaikki hyvin tällä suunnalla, mutta viikonloppuna on oli kaikenlaista kipuilua tuolla alapäädyssä ja kovasti puristi tuosta kylkiluiden kohdalta, oisko vauvan asento jotenkin ollut sellainen(?) Mutta aivan varmasti saattaa olla liitoskipuja/kohdunkasvukipujakin, koska eilen miehen kanssa tehtiin havainto, että masuni on kasvanut viikonlopun aikana todella paljon-tätä vatsaa ei voi enää piilotella/salailla. Vkot-20 poksui rikki myös ja siirryttiin viimeiselle puolikkalle :-))

Huominen ultra jännittää aivan hirmusti, koska se ensimmäinen ultra meni niin miten meni. Nyt huolestuttaa, jos vauvalla ei ole kaikki hyvin, jos vaikka sydämmessä jotakin vaivaa, kun np-ultrahan antaa osviittaa siitäkin vaivasta. Mutta kaikki on pakko ottaa mitä annetaan. On ollut pakko laittaa käteni ristiin monia kertoja, vaikken ole aikaisemmin juurikaan apuja ' yläkerrasta' pyydellyt.( Huomen illalla kertoilen miten ultra meni.)

Vielä kerran lähetän voimahaleja Vm:lle !!! Älä vain katoa palstalta ystävä !!!

Missä ihmeessä trattis on ? Käy trattis edes palstautumassa niin tiedetään miten voit ja missä mennään !!

Ja edelleen .. sonjaemman hyviä ultrakuulumisia oli mukava lukea ! Hyvää alkanutta yhdeksättä viikkoa !!!

Senniina oletko myös rv-9:llä ? Tänään alkaa muuten uusi tv-sarja Jari Tervon kirjoittama Moqadishu road, tai jotakin sellaita .. Kannattaa katsoa, kertoo suomalaisten tympeästä suhtautumisesta ulkomaalaisiin (klo20)

Kenellä on piinapäivät tällä viikolla ? Kenellä on uusi kierto juuri alkanut ?

Tale: oletko jo saanut punktion tulokset ??

Ja Maria mitä sinne teille kuuluu ??

Ja kaikki muutkin ..palstautukaa..

Hyvää lumista päivää kaikille t. emmi rv-20+1

Vierailija
2/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjoilla jo myöskin!

Emmi, mulla pyörähti käyntiin vasta rv6. Viikon päästä vasta voin mennä ultraan. En ole vielä varannut aikaa, mutta tällä viikolla voisin sen tehdä. Tänään tosiaan alkaa se Tervon sarja ja mulla tietysti aina kuoroharkat klo21 asti. Mieskin tulee töistä aina niin myöhään, ettei ehdi katsomaan. Kyllä harmittaa!!

Viime yönä näin unta, että kävin ultrassa ja siellä oli kaksi ihmisenalkua, tyttö ja poika. En tiedä, toivonko että se olis enneuni. Pääasia, että siellä olis elämää!

Kirjoittelen myöhemmin lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin piti kiirettä viime viikon, etten koneella juuri roikkunut.

Vm69, jos vielä lukemassa käyt, lämpimät myötätunnon ajatukset sinulle. Muistan sinut jo suurperhepuolelta, vaikka sieltä ajat sitten hävisitkin. Toivottavasti väite siitä, että kenellekään ei enempää anneta kuin mitä kantamaan pystyy, pitää teidänkin perheenne kohdalla paikkansa. Kerää rauhassa voimia ja puhu surustasi.

Muille en nyt muista mitään kommentoida, niin hätäiseen luin listaa läpi. Täällä ei mitään uutta, ensimmäisiä kuukautisia km:n jälkeen edelleen odottelen. Hormonit ei varmaan ihan kunnolla hyrrää, minkäänlaisia ovistuntemuksia ei ole ollut ja huomenna kaavinnasta tulee neljä viikkoa.

Joulu lähestyy uhkaavasti, valmisteluja pitäis pikkuhiljaa aloitella. Ollaan äitini kanssa aina kimpassa leivottu ja tehty ruokia, sujuu vähän rattoisammin kun kumpikaan ei niistä hommista tykätä. Silti itse halutaan tehdä kuitenkin, tulee lapsillekin jouluvalmistelut osaksi elämää.

Vierailija
4/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Senniina jos olisikin kaksoset !!! Ja vielä molemmat, tyttö ja poika yhdellä iskulla .. Sori, että olin viikoissa noin sekaisin ...

Me ollaan miehen kanssa mietitty jo jatkoakin, jos tämä raskaus menee loppuun saakka ja hyvin ilman ongelmia. Ajateltiin odottaa siihen saakka, kun lapsukainen on n. vuoden ikäinen ja jos sitten vielä vanhukset yrittäisivät ' onnistutaanko' mutta tästä yhdestäkin olemme enemmän kuin kiitollisia, kun vain hänet saisimme ...

Käykääpä testaamassa oletteko raskaana ja kuka on se mahdollinen isä ehdokas ? :-)) www.thepregnancytester.com

Milloinkohan sitä alkaisi tekemään kotitöitä .. hmmm vai tekisikö vasta huomenna tai vaikkapa keskiviikkona :-)) Laiskalla on tunnetusti p:mainen loppu ! t. emmi

Vierailija
5/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen miettinyt jo jatkoja, kävi tässä miten kävi. En ole ehkäissyt 13 vuoteen, joten en tiedä onko syytä ehkäistä jatkossakaan. En haluaisi. Toisaalta tiedän, että en ole kovin jaksava äiti ja uusi raskaus kovin pian tuntuisi ent. kokemuksella aika hurjalta. Mutta eipäs nyt mennä asioiden edelle...

Vierailija
6/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huamenta!

Emmi ja Senniina; en nyt muista, oliko teile molemmille tulossa se esikoinen vai..... (Oliko se kuitenkin niin, että muita pieniä vipeltäjiä ei ollut kummassakaan taloudessa?) Niin, siitä ehkäisystä ja uuden yrityksestä (tai tulemisesta).

- hetki, juniori on kahvikuppien kimpussa -

Niin, minun kokemus on se, että kakkonen perään on helpompi kuin se ykkönen :)

Voi räime ja räiske. Ei tässä paljon muuta kerinnyt taas kirjuutella. Oma olo on OK ja etiäpäin mennään - oletettavasti, kun ei todistetta vastakkaisestakaan ole.

Vierailija
7/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on eppuluokkalainen vipeltäjä ja älämölön pitäjä=) Siihen viittasin, kun kirjoitin aik. kokemuksesta. Mitenhän sitä tosiaan tottuu taas valvomaan ym. Jospa sitä ei toisen kanssa olis niin hukassa. Minä en tosiaan esikoiselta koskaan oppinut kuulemaan, että onko sillä nälkä vai väsy vai mikä. Lapsi vaan ähki ja puhki ja narisi, eikä itkenyt koskaan kunnolla. Ota siitä sit selvää, mikä vaivaa.. Ei ole tarkoitus pelotella esikoisen odottajia, mutta kyllä elämänmuutos vauvan tullessa on aivan valtava. Tai ainakin mulle oli. Ja tulee varmaan taas olemaan=)

Vierailija
8/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies totesi lakonisesti että näit sitten vissiin unta kolmen vuoden takaisista ajoista. Kai sillä on jo usko mennyt.

Vierailija
9/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 36v(loppuvuodesta synnärit :-D) ja mieheni myöskin 36v, täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen

Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.

Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiju68

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti

Emmi

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma

Senniina

Vierailija
10/56 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ekan kanssa. Mun lapsilla on 10 vuotta ikäeroa ja ajattelin, että en enää muistaisi mitä vauvan kanssa tehdään vaan kai se on kuten pyörällä ajo, kaikki sujui ihan vanhalla rutiinilla. Ja kun isosisko oli jo niin iso, niin pikkuveli olikin taas tavallaan kuin ainoa lapsi ja saatoin vaikka mennä vauvan kanssa päiväunille, jos yöllä oli joutunut valvomaan.

Pietu muuten, lueskelin netistä eri ovistestien ohjeita ja toisissa tosiaan sanottiin, että ei saa testata aamuvirtsasta ja toisissa ettei mielellään aamuvirtsasta. Ehkä se on sitten testikohtainen juttu.

Vierailija
11/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etusivulle. Eipä tässä meikäläisellä muuta.

Vierailija
12/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasen lähettelen terkkuja lomalta:)

Kyllä loma on todellakin tarpeen. Työ on niin fyysistä että ei kyllä meinaa jaksaa enään. Olenkin kovasti pohtinut että milloin pitäisi vaan sanoa etten enää jaksa. Jotenkin sitä on niin tunnollinen että kun ei " oikeesti " ole kipeä niin pinnaa jos nyt sairaslomalle jää. Noita supisteluja on tullut jonkin verran ja ei tarvitse kovinkaan raskasta tehdä kun jo supistaa. Täällä kotona voi silloin ottaa löysemmin mutta mites töissä sitä on vaan painettava sen kun kerkiää. Tuo viime perjantai oli töissäkin kovin raskas ja kyllä olikin sitten kotona koko illan niin vaikea olla etten pystynyt oikein mihinkään ja vielä lauantainakin tuntui että eilinen on raskas ollut. Mietinköhän liian tarkaan tätä raskautta vai ihan oikeastikko pitäisi jo helpottaa viikkoja on kuitenkin kasassa jo ne 25. No tämän viikon otan hyvin rauhallisesti ja viettelen lomaa vaikkakin kotosalla. Vauvan liikkeet tuntuvat ihan hyvin välillä kun on raskasta niin lie vauvakin väsähtänyt kun ei niin kovin potki. Sitä seuraa myös tuota liikehdintää että onko eloa vai mitä. Kuitenkin kaikki liikkeiden puolesta ok. No nyt tuli minultakin tuota omaa napaa oikein kunnolla:)

Teille toisille kultaisille kamuille mukavaa viikkoa ja kaikkea hyvää ja mukavaa!

T:Teti

Vierailija
13/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultraan lähtöä vain odotan ja itse ultraa jännään .. Oih ja voih, miksi kaiken pitää olla näin kauhean pelottavaa ?

Ankkis olen 100% varman, että toisen lapsen kanssa asiat menee leikiten :-)) Täytyy muuten sanoa yksi asia, nyt raskaana ollessani olen voinut normaalia paremmin, entisestä stressikimpusta ja jännittäjästä on tullut rauhallinen mamma :-)) Ja muutenkin tykkään olla raskaana, vaikka alku viikot sinne vkoille-14 oli kaikkea muuta kuin mukavaa, ja sitten tuli istukkabiopsiat jnejnejne .. Mutta kuitenkin parasta aikaa elämässä olen elänyt tämän odotuksen myötä.

Ja totuushan on se, että meilläkään ei ole aikaa tuhlattavaksi, joten jos toisen lapsukaisen toivomme saavamme niin pakko vain laittaa pökköä pesään heti, kun kynnelle kykenemme :-)) Täytän tässä lähipäivinä ' jo' 37 vuotta-iiik- t. emmi rv-20+2

Vierailija
14/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kovin ahkera kirjoittelija..

Emmi: onnea ultraan! Kerrohan kuulumiset.

Itse olen menossa rakenneultraan perjantaina. Olen nyt vkolla 19.

Joo, lapsivesipunktion tulokset tulivat ja kromosomien puolesta odotamme tervettä vauvaa. No, tämän neljännen kohdalla ajattelimme, että nyt kysymme sukupuolen, kun se on 100%varma juttu. Meillä on ennestään kolme poikaa, joista siis keskimmäinen kuollut vauvana.

Olin jotenkin niin asennoitunut odottamaan tyttöä, jo senkin takia, että tämä raskaus on ollut erilainen kuin muut. Mutta niin vain saimme kuulla, että odotamme neljättä poikaamme!!

Uskallan myöntää, että olin ensin pettynyt. Ikäni huomioonottaen, olin ajatellut, että tämä on viimeinen lapsemme (kävi miten kävi) ja tyttöä kovin toivon. Nyt olen sopeutunut ajatukseen ja odotan innolla pientä poikaamme.

Silti haave tytöstä muhii vieläkin ajatuksissa.... jotenkin vain ajatus raskaudesta nelikymppisenä ei houkuta... mutta never say never!

Onko teillä muilla selviä toiveita sukupuolesta?

Vierailija
15/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeellinen tyhjennys suoritettu. Olipa ahdistava päivä sairaalassa eilen, ympärillä isoja vatsoja, vauvojen itkuja ja olipa eräs kovaääninen abortin tekijäkin. Vuoto on tänään ollut kovin niukkaa ja jotenkin on sellainen tuntu, että kaavinta on vielä edessä. Ei jaksaisi.

Emmille tsemppiä ultraan. Kaikki on varmasti hyvin.

tale: Meillä kun on kaikki tyttöjä, niin ainahan sitä salaa toivoi sukupuolen vaihtuvan. Nyt kahden km:n jälkeen on sellainen tunne, että tyttö tai poika, kun vaan se vauvan olisi saanut.

Ja ehkä tästä vielä joskus palaankin kuumeilemaan, niin verissä se vauvakuume on.

Eilen luin ketjun alkupään viestit, mutten nyt muista mitä mun piti kommentoida. Vähän olen väsynyt ja sekaisin..

Vierailija
16/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vm; toivotaan että säästyt kaavinnalta ja " pelkkä" lääkkeellinen tyhjennys riittää.

Teti; ota nyt vaan ihan rauhallisesti :) Minusta ei ole mikään ' häpeä' pyytää saikkua, jos työ on raskasta ja raskaus on jo kuitenkin viikolla 25. Mielummin ottaisin itse varman päälle, sen verran ennenaikainen synnytys noilla viikoilla kauhistuttaisi.

Tale; meillä kaksi tyttöä ja toisaalta toivon kolmatta tyttöä niitä vähänkäyttyjä mekkoja kuluttamaan ja onhan se garderoobi muutenkin noilla kahdella puna-kelta-(vaal)vihreä-oranssi voittoinen :) Toisaalta poika voisi olla miehelle se _oma poika_ niin kuin tytöt ovat minulle minun tyttöjäni. Siis se sama sukupuoli, siinä on jotain ihanaa ja samalla raivostuttavaa ;) Mutta kunhan nyt terve vauva tulisi tai edes niin terve, että selviäisi maailmassa jotenkin.

Tappelua ja tukasta repimistä, mentävä.

Vierailija
17/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm,olet ollut mielessä ja mukava kun jaksat kertoa kuulumisia. Minulla oli kanssa lääkkeellisessä tyhjennyksessä vuoto niukkaa mutta niin vain kohtu oli silloin tyhjentynyt hyvin. Kai siihen vaikutti nuo viikot kun minulla oli sikiön ikä 6+3 vaikka olin tasan 11 viikolla. Nyt sitten kun alkoi vuotamaan itsestään niin vuoto oli niin kovaa että isänmaata sai syleillä kaksi kertaa kun ei kestänyt pää pystyssä. Vuoto oli siis ihan karmea. Toivotaan että säästyt kaavinnalta. Ja me ollaan täällä kuuntelemassa jos siltä tuntuu. Pääasia ettet jätä meitä. Tiedän tunteen;mistä sitä löytää voimaa ja iloa aloittaa kaikki taas alusta mutta usko pois, aika tekee tehtävänsä, vaikka välillä vaikeaa onkin. Kyllä osa tekijä on se kun lukee teidän muiden jo odottajien kuulumisia niin haluaa päästä tuntemaan sen saman tunteen, vielä kerran. Tosin täytyy tunnustaa että aika ajoin takaraivossa on tunne ettei se voi enää onnistua mutta sitten tulee taas tämä filis niin kuin tänään että perskutarallaa, ovista kohti ja täysillä.

Täällä ollaan tämä viikko aloitettu flunssassa mutta täti on saatu karkoitettua pois,jippii. Ei siis flunssa paljon oloa heilauta. Noista sukupuolista, meillä kaksi tyttöä ja niin kuin pinkerton sanoi, kaikki vähänkäytetyt mekot olisi ihana saada uudelleen käyttöön mutta toisaalta poikakin olisi ihan yhtä ihana. Ei siis mitään väliä, pääasia että tulisi jompikumpi. Levinia taisi joskus mainita että km:t olisi hänellä ollut poikia, niin minullakin on mielessä käynyt kun km on tullut. Ihan kuin tuntuisi siltä ettei poikaa meille oltaisiin tarkoitettu. No nämä on näitä korkeampia ajatuksia taas,tiedä sitten....

Emmin ultrakuulumisia jännityksellä odotellaan. Talelle on tulossa neljäs poika, koskas emmi paljastaa meille salaisuuden?? Entäs teti, tiedätkö sinä kumpi on tulossa?

Kukas meillä tällä viikolla piinailee? Tai odottaa ovista? Minä kuljen kp 6/n.32 joten oviksen aikaan on vielä matkaa mutta tosi innolla sitä taas tänä päivänä odottelen(olenkohan jakomielitautinen). Kertokaahan kuulumisia. Nyt kotiin...

-pietu-

Vierailija
18/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa tuli käytyä ja aivan syötävän suloinen vauva siellä masussa oli. Ei vain vieläkään usko, että siellä masussa joku heiluu ees taas koko ajan ja imee pikku peukaloa :-) KAIKKI OLI HYVIN !!! Viikot säilyivät entisellään ..jne. Oli mies lääkäri ja vaikutti hieman ' kröhm' mitenkä sen sanoisi, no erikoiselta vaikutti. Ei oikeastaan selitellyt meille mitään, mutta kandille puheli koko ajan. No onneksi kyselin itse. Ja ei edes olisi antanut meille kuvia vauvasta, mutta pyysin, ennen kuin lähdimme pois ja taas piti mennä uudestaan lavuusille ja geeliä masulle. Kuvia saimme 8kpl !

Muutoin vauvaa olisi katsellut vaikka koko loppupäivän, niin suloinen pieni nökönenä oli. Ja nyt voin paljastaa sen sukupuolenkin :-)) Eli sikiöntutkimuskeskuksesta kyselin viikko sitten ja ' tytöntylleröhän' se siellä asustaa. Ollaan ihan tyytyväisiä, ei toivottu tyttöä tai poikaa, kun ei ole kumpaakaa ennestään.

Ihanaa tale, että kaikki oli hyvin !!! Ultraan myös onnea.

Ja teti hae vain saikkua, jos kärsit suppareista !!

Voi Vm, edelleen halitusta täältä ... Koita jaksaa ... !!!

Kaikille kiitos kauniista sanoistanne ja henk.tuestanne !!!

t. ultrattu emmi rv-20+2

Vierailija
19/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla Emmin Hyvät ultrakuulumiset ja nyt nauti odotuksesta !!

Vm69, omasta kokemuksestani voin kertoa että silloin kun lääkkeellinen tyhjennys tehtiin maanantaina niin vuoto alkoi runsastumaan vasta torstaina ja runsaampaa vuotoa jatkui seuraavaan keskiviikkoon.

Kävin silloin keskiviikkona ultrassa ja lääkäri sanoi että kohdunsuulla oli hyytymä joka tukki vuodon pääsyä ulos ja yritti imeä sitä pois.

Kohtu itsessään näytti ultrassakin tyhjältä.

Mutta kaikenkaikkiaan vuoto ei ollut läheskään niin runsasta kun kuukautiset minulla ovat.

Jaksamista ja isoja Haleja olet ajatuksissani !!

Omaa (.) sen verran että nyt menossa kp 31. eikä tätiä ole näkyvissä tosin nyt iltapäivästä on ollut metrinen k..ä otsassa joten eiköhän se täti sieltä ole tulossa.. tuo ketutus kun on varma merkki tädin saapumisesta !

Oireita on jonkinmoisia(tissikipua, kuvotusta, vatsan juilimista, päänsärkyä jne) mutta eilen hätäpäissäni aamupissassa testasin aconilla ja negaa näytti.

Oireet taitaa olla vaan Terolutien sivuvaikutuksia??

Jälkitarkastusta varten pitäisi käydä hcg-kontrollissa labrassa ja tervarilekurille tilata aika.

Odottelen nyt tämän viikon sitä tätskää ja jos ei näy eikä kuulu niin sitten alkuviikosta käyn labrassa ja tilaan lekuriajan.

Nyt ei oikein ajatus kulje joten en muista mitä mun piti kommentoida??

Mukavaa alku-iltaa kaikille !

Isotikru

Vierailija
20/56 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos Pietu ja Isotikru kun kerroitte kokemuksianne tyhjentymisistä. Isotikru: ... metrinen k...ä... voi, että mä repesin! Ihanaa kun täällä on niin upeeta huumoria!! kaikesta huolimatta tulee hyvälle tuulelle.

Emmi: Ihania ultrakuulumisia!! Olen niin iloinen puolestasi!!