Tänään taas av-mamman syvä paskuus oikein kukoistaa.
Ja puhun nyt teistä sossuista vauhkoajat.
Mun on ihan hirveän vaikea ymmärtää mitä te haluatte?
Toisaalta työ on idioottien hommaa, jota tekee ne, jotka ei muuta työtä saa. Ja tietysti aina väärät ihmiset, kukaan ei oikein sovellu alalle.
Kukahan sinne alalle voisi vapaaehtoisesti haluta, kun yleinen arvostus on tällä tasolla, ja keskustelu tätä luokkaa?
Sossuilla on kuulemma ihan liikaa valtaa, ja puuttuvat ihan väärien perheiden elämiin, koska niillähän pitäisi olla selvännäkijän lahjoja, että tietävät mikä on kenenkin todellinen tilanne. Ne varmaan ihan huvikseen ilmoittelevat etukäteen kotikäynneistä, sitä ei varmaan mikään laki tai säädös määrää?
Se on varmaan kiva olla sekopäisten vanhempien uhkailtavana ja muiden ihmisten sylkykuppina koko ajan.
Meinaatteko oikeasti, että tällä toimintakulttuurilla, mitä tekin täällä ylläpidätte saadaan se sossun toiminta kuntoon? Että nyt sinne hakeutuu ne oikeat tyypit ja lastensuojelu alkaa pelaamaan?
HUOM! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lastensuojelun toimet tuossa 8-v tytön tapauksessa pitää tutkia. Mutta se ei ole av:n tehtävä, ja on aivan törkeää levitellä täällä ihmisten nimiä, kun suomi on täynnä sekopäitä, jotka voi tehdä ihan mitä tahansa. Ja varsinkin kun me emme tiedä mikä on ollut kenenkin vastuu kyseisessä tapauksessa.
Ja ei, en ole itse alalla, en siihen ikinä pystyisi. Siksi onkin hienoa, että edes jotkut siellä jaksavat puurtaa.
Kommentit (98)
jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.
Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.
Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!
Sinä. Sinä olet idiootti.
Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.
Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.
Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?
Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.
Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?
Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.
Kuka sellaista voi jaksaa?
Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.
En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.
Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.
Menkää vähän itseenne.
ajatuksen kanssa ja mieti. Herran jestas ihminen mieti! "Miten sossua muka nyt voisi yksistään syyttää...miksei päihdetyöntekijöitä yms..."
Väännetään rautalangasta: aikuinen ihminen saa tuhota itsensä ihan sillä parhaimmalla katsomallaan tavalla. Kukaan ihminen ei voi pakottaa alkoholistia kuntoutumaan. Sensijaan niiden alkkisten lapsista on valitettavasti myös ne sossuntädit vastuussa, lasten turvallisuus lepää heidän päätösten käsissä. Antaakko lapsi jälleen kerran isälle, joka toistuvasti todistettavasti pahoinpitelee, vai pidetäänkö huostassa. Raksuttaako tässä vaiheessa yhtään, mikä tuossa sinun itkussasi oikein mättää kaikista eniten?
Kerrataan: päihdekuntoutus ei tee päätöksiä lasten sijoituksista, naapurit eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista, toimittajat eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista. Kysymys kuuluu: kuka tekee? Osaatko vastata ja osaatko peilata vastausta tähän nimenomaiseen tapaukseen?
Toisekseen...myös sairaanhoitajilla, lähihoitajilla, poliiseilla, palomiehillä ynnä muilla on raskas työ ja aivan varmasti alipalkattu. Silti he eivät voi paeta näiden tekosyiden taakse, jos tekevät törkeän virkavirheen ja asiakas esim. kuolee.
Pitääkö toimittajalle (?) näin yksinkertaisia asioita vääntää näin perusteellisesti rautalangasta? Jos olet työtön, niin en ihmettele. Toimittajanvainusi on surkea.
Joten eipä tällä liene mitään merkitystä jaksanko sulle enää vastatakaan.
Itse asiassa en jaksa. Sinä saat siellä hillua aggressioissasi ihan rauhassa ja jatkaa sossujen solvaamista minkä kerkeät.
Toivottavasti et vaan kuvittele sen yhtään mitään muuttavan muuta kuin korkeintaan huonompaan suuntaan.
SInä olet kyllä tosi hyvä muuten tekemään päätelmiä toisten asioista tietämättä niistä mitään. Ihan vaan ammatistanikin olet jo tehnyt aika monta täysin väärää johtopäätöstä, mikä on omalla tavallaan tosi söpöä.
T: AP, 3700e/kk, eikä tarvitse vainuta yhtään mitään.
Pointistasi olet itkenyt täällä jo monen viestin verran. Vedät itse johtopäätöksiä ihmisen työllisyystilanteesta, sosiaaliluokasta yms. mutta sinun kirjoituksistasi ei saisi heittää mitään päätelmiä? Taas jälleen itket sen asiallisuuden perään, kun et itse osaa niitä alkeitakaan?
Enkä ole se sama, kenen kanssa kinastelit täällä jo aikaisemmin ja kenen työllisyystilannetta taisit arvuutella. Minä en ole levittänyt kenenkään henkilötietoja enkä ole väittänyt mitään valheellista. Tuo sinun tekstisi oli vain jotain niin käsittämätöntä luettavaa, ettei riitä sanat kertomaan.
Itkemistä siitä, miksi sossuja syytellään...kyllä kyllä, aikaisemmissa viesteissäsi sanoit, että juttu pitää tutkia, mutta silti halusit vierittää sitä syytä...päihdetyöntekijän kontolle? Millä ihmeen logiikalla, saanko kysyä?
Niin itke pois, mutta älä oleta että muut olisi samanlaisia itkupillejä.
Mä olen jo niin kauan käynyt av:lla, että mua ei täällä kyllä saa itkemään mikään, huvittumaan sen sijaan monikin asia.
Tunnistan myös oikein hyvin sinun kaltaisesi " keskustelijan" jonka tärkein tehtävä ei ole keskustella vaan vängätä ja yrittää "voittaa" kiimaisella vimmalla. Jatkuvasti ihan tahallaan ymmärtää väärin ja nussiskella pilkkua mennen tullen.
Ihan esimerkkinä tuo sun väitös, että yrittäisin vierittää tuon tapauksen syyn päihdetyöntekijän kontolle... se nyt oli jo niin naurettavaa, ja jos olet sen kanssa tosissasi, niin meidän ei todellakaan kannata edes keskustella.
T: Ap.
mä en ainakaan vaihda alaa siksin ja leimataan koko ammattikunta. Perus av- mamma sitä paitsi hyväksyy keskustelujen perusteella lasten kuritusväkivallan. Enpä arvosta sellaisten mouhuamista ammattikuntaani kohtaan. Toivon mukaan epäkohdat tytön perheen.sossujen touminnasta löytyvätja eivät koskaan toistu. Toiminnan tutkiminen on ehdottoman tärkeää. Ahdistaa perkeleesti ja tuntuu uskomattomlta, ettei tyttöä otettu huostaan ajoissa.
Koko alaa toki vaivaa pätevien työntekijöiden pula, ja siihen on syynsä. Ja kenen se syy on?
-ap.
Miksi änkeävät työhön jota eivät osaa. Naiskiintiöt toki myös syynäMeinaatko että ne epäpätevät vievät pätevien työn? Ymmärrätkö, että jos noita epäpäteviä ei olisi, niin kukaan ei tekisi sitä työtä?
Uskotko todella, että suomen lapsilla olisi paremmat oltavat, jos lastensuojelussa ei olisi edes sitä epäpätevää henkilökuntaa?
Ja mitkä naiskiintiöt? Meinaatko oikeasti, että sosiaalialalle olisi hirveä tunku miehiä, jotka ei sinne pääse naiskiintiöiden takia?
Että meinaat, että hyvä vaan, että siellä on näitä epäpäteviä, koska kuka muu ne hommat sitten tekisi? Hyvä vaan...mitä olisit mieltä epäpätevästä kirurgista, joka sinua leikkaa? Hyvissä mielin antautuisit leikkauspöydälle ja tuudittautuisit ajatukseen, että onneksi EDES JOKU leikkaa :D?
Minä voin tutkia sinut seuraavan kerran, kun tarvitset lääkäriä, halvempaan hintaan tottakai! Sinua kun ei pieni epäpätevyys kerta haittaa, eikä ihmishengelläkään ole niin merkitystä ;)...
jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.
Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.
Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!
Sinä. Sinä olet idiootti.
Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.
Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.
Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?
Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.
Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?
Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.
Kuka sellaista voi jaksaa?
Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.
En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.
Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.
Menkää vähän itseenne.
ajatuksen kanssa ja mieti. Herran jestas ihminen mieti! "Miten sossua muka nyt voisi yksistään syyttää...miksei päihdetyöntekijöitä yms..."
Väännetään rautalangasta: aikuinen ihminen saa tuhota itsensä ihan sillä parhaimmalla katsomallaan tavalla. Kukaan ihminen ei voi pakottaa alkoholistia kuntoutumaan. Sensijaan niiden alkkisten lapsista on valitettavasti myös ne sossuntädit vastuussa, lasten turvallisuus lepää heidän päätösten käsissä. Antaakko lapsi jälleen kerran isälle, joka toistuvasti todistettavasti pahoinpitelee, vai pidetäänkö huostassa. Raksuttaako tässä vaiheessa yhtään, mikä tuossa sinun itkussasi oikein mättää kaikista eniten?
Kerrataan: päihdekuntoutus ei tee päätöksiä lasten sijoituksista, naapurit eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista, toimittajat eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista. Kysymys kuuluu: kuka tekee? Osaatko vastata ja osaatko peilata vastausta tähän nimenomaiseen tapaukseen?
Toisekseen...myös sairaanhoitajilla, lähihoitajilla, poliiseilla, palomiehillä ynnä muilla on raskas työ ja aivan varmasti alipalkattu. Silti he eivät voi paeta näiden tekosyiden taakse, jos tekevät törkeän virkavirheen ja asiakas esim. kuolee.
Pitääkö toimittajalle (?) näin yksinkertaisia asioita vääntää näin perusteellisesti rautalangasta? Jos olet työtön, niin en ihmettele. Toimittajanvainusi on surkea.
Joten eipä tällä liene mitään merkitystä jaksanko sulle enää vastatakaan.
Itse asiassa en jaksa. Sinä saat siellä hillua aggressioissasi ihan rauhassa ja jatkaa sossujen solvaamista minkä kerkeät.
Toivottavasti et vaan kuvittele sen yhtään mitään muuttavan muuta kuin korkeintaan huonompaan suuntaan.
SInä olet kyllä tosi hyvä muuten tekemään päätelmiä toisten asioista tietämättä niistä mitään. Ihan vaan ammatistanikin olet jo tehnyt aika monta täysin väärää johtopäätöstä, mikä on omalla tavallaan tosi söpöä.
T: AP, 3700e/kk, eikä tarvitse vainuta yhtään mitään.
Pointistasi olet itkenyt täällä jo monen viestin verran. Vedät itse johtopäätöksiä ihmisen työllisyystilanteesta, sosiaaliluokasta yms. mutta sinun kirjoituksistasi ei saisi heittää mitään päätelmiä? Taas jälleen itket sen asiallisuuden perään, kun et itse osaa niitä alkeitakaan?
Enkä ole se sama, kenen kanssa kinastelit täällä jo aikaisemmin ja kenen työllisyystilannetta taisit arvuutella. Minä en ole levittänyt kenenkään henkilötietoja enkä ole väittänyt mitään valheellista. Tuo sinun tekstisi oli vain jotain niin käsittämätöntä luettavaa, ettei riitä sanat kertomaan.
Itkemistä siitä, miksi sossuja syytellään...kyllä kyllä, aikaisemmissa viesteissäsi sanoit, että juttu pitää tutkia, mutta silti halusit vierittää sitä syytä...päihdetyöntekijän kontolle? Millä ihmeen logiikalla, saanko kysyä?
Eniten ihmettelen, miten kukaan TOIMITTAJA voi kysyä, miksi lastensuojelua syytellään asiasta? Kyllä, sinä kirjoitit noin, voit tarkistaa jos muisti pätkii. Voi jösses...
on jo niin pitkä ketju, etten jaksa kahlata läpi.
Mutta jos tarkoitat kohtaa jossa kysyin miksi PELKÄSTÄÄN lastensuojelua ja KOKO lastensuojelua syytellään, ja varsinkin täysin asiattomasti ( kaivamalla joidenkin ihmisten henkilö- ja palkkatietoja reposteltavaksi), niin sen kyllä muistan, ja olen siitä edelleen ihan samaa mieltä.
Että jösses vaan.
Jaksa kahlata läpi, kukapa sitä nyt omia epäloogisuuksiaan jaksaisi kaivella. Ja nyt varmaan taas jälleen itket sitä asiallisuutta?
Ketä muuta tässä pitäisi isän ja äitipuolen lisäksi syyttää, kuin lastensuojelua, JOKA teki nämä päätökset? Ja tarkoitan sitä lastensuojelun piiriä, mihin tämä lapsi-parka kuului? Naapureita? Jumalaa? Vieläkin jaksan ihmetellä kysymystä:"Miksi vain lastensuojelua syytetään..." ja sitä, miten joku "toimittaja" tässä tapauksessa kehtaa edes kysyä moista?
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa"
jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.
Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.
Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!
Sinä. Sinä olet idiootti.
Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.
Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.
Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?
Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.
Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?
Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.
Kuka sellaista voi jaksaa?
Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.
En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.
Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.
Menkää vähän itseenne.
ajatuksen kanssa ja mieti. Herran jestas ihminen mieti! "Miten sossua muka nyt voisi yksistään syyttää...miksei päihdetyöntekijöitä yms..."
Väännetään rautalangasta: aikuinen ihminen saa tuhota itsensä ihan sillä parhaimmalla katsomallaan tavalla. Kukaan ihminen ei voi pakottaa alkoholistia kuntoutumaan. Sensijaan niiden alkkisten lapsista on valitettavasti myös ne sossuntädit vastuussa, lasten turvallisuus lepää heidän päätösten käsissä. Antaakko lapsi jälleen kerran isälle, joka toistuvasti todistettavasti pahoinpitelee, vai pidetäänkö huostassa. Raksuttaako tässä vaiheessa yhtään, mikä tuossa sinun itkussasi oikein mättää kaikista eniten?
Kerrataan: päihdekuntoutus ei tee päätöksiä lasten sijoituksista, naapurit eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista, toimittajat eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista. Kysymys kuuluu: kuka tekee? Osaatko vastata ja osaatko peilata vastausta tähän nimenomaiseen tapaukseen?
Toisekseen...myös sairaanhoitajilla, lähihoitajilla, poliiseilla, palomiehillä ynnä muilla on raskas työ ja aivan varmasti alipalkattu. Silti he eivät voi paeta näiden tekosyiden taakse, jos tekevät törkeän virkavirheen ja asiakas esim. kuolee.
Pitääkö toimittajalle (?) näin yksinkertaisia asioita vääntää näin perusteellisesti rautalangasta? Jos olet työtön, niin en ihmettele. Toimittajanvainusi on surkea.
Joten eipä tällä liene mitään merkitystä jaksanko sulle enää vastatakaan.
Itse asiassa en jaksa. Sinä saat siellä hillua aggressioissasi ihan rauhassa ja jatkaa sossujen solvaamista minkä kerkeät.
Toivottavasti et vaan kuvittele sen yhtään mitään muuttavan muuta kuin korkeintaan huonompaan suuntaan.
SInä olet kyllä tosi hyvä muuten tekemään päätelmiä toisten asioista tietämättä niistä mitään. Ihan vaan ammatistanikin olet jo tehnyt aika monta täysin väärää johtopäätöstä, mikä on omalla tavallaan tosi söpöä.
T: AP, 3700e/kk, eikä tarvitse vainuta yhtään mitään.
Pointistasi olet itkenyt täällä jo monen viestin verran. Vedät itse johtopäätöksiä ihmisen työllisyystilanteesta, sosiaaliluokasta yms. mutta sinun kirjoituksistasi ei saisi heittää mitään päätelmiä? Taas jälleen itket sen asiallisuuden perään, kun et itse osaa niitä alkeitakaan?
Enkä ole se sama, kenen kanssa kinastelit täällä jo aikaisemmin ja kenen työllisyystilannetta taisit arvuutella. Minä en ole levittänyt kenenkään henkilötietoja enkä ole väittänyt mitään valheellista. Tuo sinun tekstisi oli vain jotain niin käsittämätöntä luettavaa, ettei riitä sanat kertomaan.
Itkemistä siitä, miksi sossuja syytellään...kyllä kyllä, aikaisemmissa viesteissäsi sanoit, että juttu pitää tutkia, mutta silti halusit vierittää sitä syytä...päihdetyöntekijän kontolle? Millä ihmeen logiikalla, saanko kysyä?
Niin itke pois, mutta älä oleta että muut olisi samanlaisia itkupillejä.
Mä olen jo niin kauan käynyt av:lla, että mua ei täällä kyllä saa itkemään mikään, huvittumaan sen sijaan monikin asia.
Tunnistan myös oikein hyvin sinun kaltaisesi " keskustelijan" jonka tärkein tehtävä ei ole keskustella vaan vängätä ja yrittää "voittaa" kiimaisella vimmalla. Jatkuvasti ihan tahallaan ymmärtää väärin ja nussiskella pilkkua mennen tullen.
Ihan esimerkkinä tuo sun väitös, että yrittäisin vierittää tuon tapauksen syyn päihdetyöntekijän kontolle... se nyt oli jo niin naurettavaa, ja jos olet sen kanssa tosissasi, niin meidän ei todellakaan kannata edes keskustella.
T: Ap.
Tottakai sinä tunnistat tietyn tyyppisen kirjoittajan, sinun tekstisi ovat asiallista pohdintaa kaikista asioista, olet erittäin analyyttinen yms. ;). Toki! Saat toki jatkaa vänkäämistä ja itkemistä, kysellä kerta toisensa perään miksi vain raukkoja soskuja syytellään, heillä on niin huono palkkakin ja kaikki kiusaa (huokaus, ihan kuin lähihoitajilla ei olisi rankkaa ja paska palkka).
Jatka toki samalla asialinjalla. Kyllä me kuunnellaan.
Koko alaa toki vaivaa pätevien työntekijöiden pula, ja siihen on syynsä. Ja kenen se syy on?
-ap.
Miksi änkeävät työhön jota eivät osaa. Naiskiintiöt toki myös syynäMeinaatko että ne epäpätevät vievät pätevien työn? Ymmärrätkö, että jos noita epäpäteviä ei olisi, niin kukaan ei tekisi sitä työtä?
Uskotko todella, että suomen lapsilla olisi paremmat oltavat, jos lastensuojelussa ei olisi edes sitä epäpätevää henkilökuntaa?
Ja mitkä naiskiintiöt? Meinaatko oikeasti, että sosiaalialalle olisi hirveä tunku miehiä, jotka ei sinne pääse naiskiintiöiden takia?
Että meinaat, että hyvä vaan, että siellä on näitä epäpäteviä, koska kuka muu ne hommat sitten tekisi? Hyvä vaan...mitä olisit mieltä epäpätevästä kirurgista, joka sinua leikkaa? Hyvissä mielin antautuisit leikkauspöydälle ja tuudittautuisit ajatukseen, että onneksi EDES JOKU leikkaa :D?
Minä voin tutkia sinut seuraavan kerran, kun tarvitset lääkäriä, halvempaan hintaan tottakai! Sinua kun ei pieni epäpätevyys kerta haittaa, eikä ihmishengelläkään ole niin merkitystä ;)...
Miten olisi realismi? Kerro nyt mulle sitten, että kuka ne työt tekee, jos päteviä ei ole, ja epäpäteviä ei palkata?
Ja kysymykseesi, jos mulla olisi syöpä, ja ainoa vaihtoehto olisi epäpätevä kirurgi, koska päteviä ei ole, niin kyllä mä antaisin sen leikata, jos vaihtoehto olisi kuolema.
Mitä itse tekisit?
T: ap.
Ilmiselvästi joku on tehnyt todella paskaa duunia, joka on johtanut tytön kuolemaan. kyllä lääkäritkin olisivat vastuussa. sama vastuu sossuille.
Ei nyt ainakaan siksi hyssytellä, ettei sinne muuten saada työntekijöitä,eihän se paskaa työn laatuun oikeuta.
ainakin tää tyttö olisi pelastunut, jos ei olisi ollut niitä sossuja sössimässä...
Ja mitä nyt muuten tuota touhua seuraa, niin ei ne epäpätevät ainakaan ketään auta. Joten parempi ilman.
ainakin tää tyttö olisi pelastunut, jos ei olisi ollut niitä sossuja sössimässä...
Ja mitä nyt muuten tuota touhua seuraa, niin ei ne epäpätevät ainakaan ketään auta. Joten parempi ilman.
Sitä tyttöä ei olisi koskaan autettu mitenkään, ei otettu huostaan.
Sen äiti antoi sen vapaaehtoisesti isänsä luokse asumaan, se on kerrottu jo lehdissä.
Eli miten se olisi siis pelastunut?
Aihe on selvästikin liian kipeä hänelle, jotta kykenisi sitä ja ennen kaikkea omaa reagointiaan käsittelemään.
Ja tämä ap on TOIMITTAJA. Kuolen nauruun :D
Näköjään sossu ei ole ainoa paikka, joka joutuu ottamaan palkkalistoilleen epäpätevää porukkaa.
Hei toimittaja, mikä pointti silläkin oli, että toit palkkatietosi tähän keskusteluun mukaan?
Oletko mies, nrhän mittaa kaiken numeroilla?
Jos olet nainen, niin olet varsinainen norsu posliinikakupassa naiseksi.
MÄ epäilen että olet mies ja jopa mieheksi harvinaisen kömpelö.
Olet onnettoman lapsuutesi vangiksi jäänyt, se tästä sun tulehtuneesta keskustelutavasta suorastaan löyhkää pintaan. Se taitaa olla itsestäänselvää kaikille sun kommentteja lukeneille mutta ei sulle itsellesi.
osanottoni SINUN lapsillesi.
Että tapetun tytön isoäiti on alalla töissä ja se levittää epäilyksiä siitä, että tuttavuussuhteiden vuoksi isän virheitä on katsottu läpi sormien. Jolloin kyse voisi todella olla virkavirheestä ja pahasta. Ja voin kyllä hyvin kuvitella iskelmälaulaja yksinhuoltajaisästä, että on väärinymmärrettyä uhrautujaa esittävä. Voisin kuvitella, että naisvaltaisella alalla naisten kanssa taitava mies saa lapsen helpommin, kuin nainen tai naisten kanssa kömpelömpi mies.
Muutoinhan sossut joutuvat pyörimään lain säätelemillä keinoilla ja laki suojelee vanhemman oikeutta lapseensa. Eli minä herjaisin tästä poliitikkoja ja vaatisin lastensuojelulakiin vanhempien oikeuksien vähentämistä ja lapsen pysyvän huostaanoton helpottamista sekä tuomioiden koventamista ja niiden herkempää vaikutusta lastensuojelun päätöksiin (viittaan isän tuomioon). Omiin lapsin liittymättömän rikoksen ei yksin pitäisi viedä lastensuojelun asiakkaaksi, mutta minusta muista syistä lastensuojelun asiakkaana olevalla pitäisi väkivalta-, huumaisaine- ja seksuaalirikokset ottaa huostaanottoa tukevana asiana.
"Meinaatteko oikeasti, että tällä toimintakulttuurilla, mitä tekin täällä ylläpidätte saadaan se sossun toiminta kuntoon? Että nyt sinne hakeutuu ne oikeat tyypit ja lastensuojelu alkaa pelaamaan?"
Tässä kai se tämän keskustelun alkupointti oli, eikä ole yllättävää että aika kauas on jouduttu.
Mutta onkohan kenestäkään tätä asiaa pohtimaan?
-ohis
Aihe on selvästikin liian kipeä hänelle, jotta kykenisi sitä ja ennen kaikkea omaa reagointiaan käsittelemään.
Ja tämä ap on TOIMITTAJA. Kuolen nauruun :D
Näköjään sossu ei ole ainoa paikka, joka joutuu ottamaan palkkalistoilleen epäpätevää porukkaa.
Hei toimittaja, mikä pointti silläkin oli, että toit palkkatietosi tähän keskusteluun mukaan?
Oletko mies, nrhän mittaa kaiken numeroilla?
Jos olet nainen, niin olet varsinainen norsu posliinikakupassa naiseksi.
MÄ epäilen että olet mies ja jopa mieheksi harvinaisen kömpelö.
Olet onnettoman lapsuutesi vangiksi jäänyt, se tästä sun tulehtuneesta keskustelutavasta suorastaan löyhkää pintaan. Se taitaa olla itsestäänselvää kaikille sun kommentteja lukeneille mutta ei sulle itsellesi.
osanottoni SINUN lapsillesi.
jo kauas, että olet se tämän ketjun sama vänkääjä, joka siellä kiimoissaan yrittää edelleen kiemurrella "voittoon" edes av-palstalla, kun muualla ei pärjää.
Jos et keksi miksi ne palkkatiedot tuotiin esiin, niin käy vähän selaamassa ketjua.
Pusi sulle kultsi! Olet tosi söpö tuollaisena. Sinusta on ollut paljon iloa tänään!
T: AP.
Silti hänet palautettiin toistuvasti isälleen. Isälle jonka äiti sattuu olemaan SOSIAALIJOHTAJA.
Minä kyllä näen selkeät yhtäläisyydet siinä, että nimenomaan SOSIAALIJOHTAJAN poika aina vaan saa lapsen takaisin.
Jos lapsi olisi ollut tavallisen ihmisen lapsi, eikä SOSIAALIJOHTAJAN lapsenlapsi, hän elelisi tälläkin hetkellä siellä huostassa.
Että tapetun tytön isoäiti on alalla töissä ja se levittää epäilyksiä siitä, että tuttavuussuhteiden vuoksi isän virheitä on katsottu läpi sormien. Jolloin kyse voisi todella olla virkavirheestä ja pahasta. Ja voin kyllä hyvin kuvitella iskelmälaulaja yksinhuoltajaisästä, että on väärinymmärrettyä uhrautujaa esittävä. Voisin kuvitella, että naisvaltaisella alalla naisten kanssa taitava mies saa lapsen helpommin, kuin nainen tai naisten kanssa kömpelömpi mies.
Muutoinhan sossut joutuvat pyörimään lain säätelemillä keinoilla ja laki suojelee vanhemman oikeutta lapseensa. Eli minä herjaisin tästä poliitikkoja ja vaatisin lastensuojelulakiin vanhempien oikeuksien vähentämistä ja lapsen pysyvän huostaanoton helpottamista sekä tuomioiden koventamista ja niiden herkempää vaikutusta lastensuojelun päätöksiin (viittaan isän tuomioon). Omiin lapsin liittymättömän rikoksen ei yksin pitäisi viedä lastensuojelun asiakkaaksi, mutta minusta muista syistä lastensuojelun asiakkaana olevalla pitäisi väkivalta-, huumaisaine- ja seksuaalirikokset ottaa huostaanottoa tukevana asiana.
Kiitos tästä asiallisesta kirjoituksesta, näinhän asia on.
T:ap.
nytkään saanut kuin sosiaalijohtajan lapsi.
Minusta ajatus siitä, että mielivaltaa ja laittomuuksien mahdollisuutta vain lisättäisiin sen sijaan reaktiona omiin mokiin ja kähmyihin!
Täysin sairas ajatus.
Silti hänet palautettiin toistuvasti isälleen. Isälle jonka äiti sattuu olemaan SOSIAALIJOHTAJA.
Minä kyllä näen selkeät yhtäläisyydet siinä, että nimenomaan SOSIAALIJOHTAJAN poika aina vaan saa lapsen takaisin.
Jos lapsi olisi ollut tavallisen ihmisen lapsi, eikä SOSIAALIJOHTAJAN lapsenlapsi, hän elelisi tälläkin hetkellä siellä huostassa.
vastaavan kohtalon kokeneet lapset ovat olleet sosiaalijohtajien lapsenlapsia?
Koska kyllä näitä suomessa on, lapsia joiden huonosta kohtelusta on tiedetty ja jotka kerta toisensa jälkeen on palautettu vanhemmilleen. Kaikki vaan eivät ole kuolleet.
Mä todella tuomitsen tuon homman, jos siinä on ollut tuo kuvio taustalla, mutta edelleenkään mä en varmaksi edes tiedä onko se TOuko jonkun Porin sosiaalijohtajan poika, ja kuinka paljon Porin ja Helsingin sosiaalipuoli keskustelee keskenään.
Kun näitä tapauksia oikeasti ikävä kyllä on paljon, joissa lapsi palautetaan täysin kelvottomille vanhemmille.
T: ap.
Kyse lienee ollut vain kiireellisistä sijoituksista. En voi minäkään käsittää sossujen toimintaa tässä kammottavassa tapauksessa. Tämä tulee näkymään työotteessani jatkossa. Tuomitsen ja puutun entistä ankarammin jokaiseen saatanan tukistus- ja luunappitapaukseenkin, jotka kohdalle osuvat. Alle teini- ikäiset lapset olen priorisoinut tähänkin saakka.
Jaksa kahlata läpi, kukapa sitä nyt omia epäloogisuuksiaan jaksaisi kaivella. Ja nyt varmaan taas jälleen itket sitä asiallisuutta?
Ketä muuta tässä pitäisi isän ja äitipuolen lisäksi syyttää, kuin lastensuojelua, JOKA teki nämä päätökset? Ja tarkoitan sitä lastensuojelun piiriä, mihin tämä lapsi-parka kuului? Naapureita? Jumalaa? Vieläkin jaksan ihmetellä kysymystä:"Miksi vain lastensuojelua syytetään..." ja sitä, miten joku "toimittaja" tässä tapauksessa kehtaa edes kysyä moista?