Mies: tunteeko naisesi olonsa kanssasi kauniiksi ja rakastetuksi?
Kommentit (46)
Ei varmaankaan. En koskaan sano häntä kauniiksi, joskus sanon ihanaksi, mutta harvoin, ja yleensä olen silloin humalassa. Hän kyllä kehuu minua useinkin komeaksi, ja söpöksi.
Minä en naisena tarvitse imartelua.
Normaali huomaavaisuus kuuluu luotettavan peruskalliomiehen hyviin ominaisuuksiin
.Imelä teennäinenlässytys kuuluu esimerkiksi narsististen pettäjämiesten ominaisuuksiin.
Kauniiksi tuskin. Rakastetuksi kyllä, ainakin toivottavasti.
En ole niitä miehiä, jotka lässyttää kohteliaisuuksia ulkonäöstä tarkoittamatta mitä sanoo. Sen sijaan sanon kyllä säännöllisesti rakastavani ja tarkoitan sitä. Osoitan sen myös teoillani päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Hän tuntee, että olen voimakas ja muistaa nykyään varoa sanoja ja tekojaan tarkkaan. Muutaman kerran vuodessa joudun kuitenkin näyttämään kuka on pomo meidän huushollissa.
En tee sitä mielelläni, mutta pakko että kunnioitus säilyy.
AlfaMies!!
Vierailija kirjoitti:
Hän tuntee, että olen voimakas ja muistaa nykyään varoa sanoja ja tekojaan tarkkaan. Muutaman kerran vuodessa joudun kuitenkin näyttämään kuka on pomo meidän huushollissa.
🤡
Vierailija kirjoitti:
Oot sä vähän heikko ja nolo, ei kun paljon heikko, koska se vaimo kestää itseään paljon vahvempaa ja sä nyhverö lakoisit heti kusilammikkoosi jos kohtaisit itseäsi fyysisesti vahvemman :D paskahousu.
Vierailija kirjoitti:
💪💪👊👊
Kyllä, sekä että. Ja hän on ihan oikeesti kaunis, ei tarvitse keksiä mitään löpinöitä. Jutut ja rakkaus tulee ihan suoraan sydämestä ja palleista. <2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee sitä mielelläni, mutta pakko että kunnioitus säilyy.Oot sä vähän heikko ja nolo, ei kun paljon heikko, koska se vaimo kestää itseään paljon vahvempaa ja sä nyhverö lakoisit heti kusilammikkoosi jos kohtaisit itseäsi fyysisesti vahvemman :D paskahousu.
Mikäs sääliövalittaja se sieltä avautui? Menes nyt nysväämään itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee sitä mielelläni, mutta pakko että kunnioitus säilyy.Oot sä vähän heikko ja nolo, ei kun paljon heikko, koska se vaimo kestää itseään paljon vahvempaa ja sä nyhverö lakoisit heti kusilammikkoosi jos kohtaisit itseäsi fyysisesti vahvemman :D paskahousu.
Mikäs sääliövalittaja se sieltä avautui? Menes nyt nysväämään itseäsi.
Menes potemaan niitä mieskuukautisiasi ja kysy vaikka vaimolta tampaxia peräsuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Kauniiksi tuskin. Rakastetuksi kyllä, ainakin toivottavasti.
En ole niitä miehiä, jotka lässyttää kohteliaisuuksia ulkonäöstä tarkoittamatta mitä sanoo. Sen sijaan sanon kyllä säännöllisesti rakastavani ja tarkoitan sitä. Osoitan sen myös teoillani päivittäin.
Yritätkö tällä kertoa, että sinun mielestäsi naisesi ei ole kaunis?
Kysy siltä. En mä ole mikään ajatustenlukija.
Minä kehun vaimon kannuja ja jäätävän hyvää persusta lukemattomia kertoja päivässä.
Mutta sen kerran kun erehdyin kehumaan hänen laittamaan ruokaa, tilanne päätyi peppuseksiin.
Naisena kommentoin että mieheni ei kommentoi ulkonäköä eikä siis ole tekemisissä ulkonäkökäsitykseni kanssa. Varmaan jos olisi kriittinen tms, voisi vaikuttaa negatiivisesti.
Olen tyytyväinen itseeni kotioloissa ja yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä luuseri jos on totta. Epäilen kyllä että joku naiseton jonne siellä yrittää röllätä taas :D
Toivottavasti. Annan kehuja ja huomion monin pienin tavoin. Ja onhan se tosiasia että naisystävä on kaunis nainen.