Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään taas av-mamman syvä paskuus oikein kukoistaa.

Vierailija
30.08.2012 |

Ja puhun nyt teistä sossuista vauhkoajat.



Mun on ihan hirveän vaikea ymmärtää mitä te haluatte?



Toisaalta työ on idioottien hommaa, jota tekee ne, jotka ei muuta työtä saa. Ja tietysti aina väärät ihmiset, kukaan ei oikein sovellu alalle.



Kukahan sinne alalle voisi vapaaehtoisesti haluta, kun yleinen arvostus on tällä tasolla, ja keskustelu tätä luokkaa?



Sossuilla on kuulemma ihan liikaa valtaa, ja puuttuvat ihan väärien perheiden elämiin, koska niillähän pitäisi olla selvännäkijän lahjoja, että tietävät mikä on kenenkin todellinen tilanne. Ne varmaan ihan huvikseen ilmoittelevat etukäteen kotikäynneistä, sitä ei varmaan mikään laki tai säädös määrää?



Se on varmaan kiva olla sekopäisten vanhempien uhkailtavana ja muiden ihmisten sylkykuppina koko ajan.



Meinaatteko oikeasti, että tällä toimintakulttuurilla, mitä tekin täällä ylläpidätte saadaan se sossun toiminta kuntoon? Että nyt sinne hakeutuu ne oikeat tyypit ja lastensuojelu alkaa pelaamaan?



HUOM! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lastensuojelun toimet tuossa 8-v tytön tapauksessa pitää tutkia. Mutta se ei ole av:n tehtävä, ja on aivan törkeää levitellä täällä ihmisten nimiä, kun suomi on täynnä sekopäitä, jotka voi tehdä ihan mitä tahansa. Ja varsinkin kun me emme tiedä mikä on ollut kenenkin vastuu kyseisessä tapauksessa.



Ja ei, en ole itse alalla, en siihen ikinä pystyisi. Siksi onkin hienoa, että edes jotkut siellä jaksavat puurtaa.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei niitä ole muita. Jos olisi, lukisi "pahimpia tapauksia".



Sosiaalipuolella vallitsee ihan sama kollegiaalisuus kuin esimerkiksi lääkäreillä.



Toivottavasti asia tutkitaan kerrankin kunnolla ja myös sossut saavat kunnon rangaistukset!

Vierailija
82/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kauas, että olet se tämän ketjun sama vänkääjä, joka siellä kiimoissaan yrittää edelleen kiemurrella "voittoon" edes av-palstalla, kun muualla ei pärjää.

Jos et keksi miksi ne palkkatiedot tuotiin esiin, niin käy vähän selaamassa ketjua.

Pusi sulle kultsi! Olet tosi söpö tuollaisena. Sinusta on ollut paljon iloa tänään!

T: AP.

Hyvänen aika tämä ap on tosi outo. Mistä ihmeestä sä ap nyt puhut? Sä olet jo niin pahasti sotekutunut tähän sekopäiseen joka suuntaan ampumiseesi, että sun uskottavuun on jo mennyt moneen kertaan.

Juttele terapeutin kanssa siitä, mikä sai sut sekoamaan niin pahasti. Tää juttu on selvästi liian lähellä sun jotain omia ongelmiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei niitä ole muita. Jos olisi, lukisi "pahimpia tapauksia".

Sosiaalipuolella vallitsee ihan sama kollegiaalisuus kuin esimerkiksi lääkäreillä.

Toivottavasti asia tutkitaan kerrankin kunnolla ja myös sossut saavat kunnon rangaistukset!

Tuo ei ole absoluuttisesti rikoshistorian pahin tapaus, VAAN YHDEN HENKILÖN MIELESTÄ, se oli sitaatti tuo kommentti.

Eikä siinä mitään, saattaa ollakin pahin tapaus, joka on päätynyt tähän pisteeseen, että lapsi on kuollut.

Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että suomessa on valtavasti lapsia, jotka joutuvat vastaavalla tavalla kotona kidutetuiksi, ja jotka kuitenkin palautetaan vanhemmilleen huonoihin oloihin. Siis sosiaalitoimen näkökulmasta vastaaviin oloihin, siellä sossussa tuskin on ennen rikostutkintaa tiedetty mitä kaikkea se tyttö on joutunut kokemaan.

Ja jos suomessa on niin valtavasti vastaavaa kokevia lapsia, että heille ei ole paikkaa mihin sijoittaa, niin silloin kyse on poliittisista päätöksistä. Jos ei ole minne laittaa, niin ei ole.

Kohta joku on varmaan sitä mieltä, että sossujen pitäisi viedä vaikka koteihinsa ne lapset "koska niin minä tekisin!" Paitsi että ei tee, kun ei edes alalle hakeudu).

Vierailija
84/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaa tapausta lehdissä - joten ei niitä nyt niiiiiin paljon ole.



Tällä lapsella oli sijoituspaikka - ja niitä yksityisiä huostapaikkojahan syntyy kuin sieniä sateella. Sehän on mitä mainioin liikeidea!

Vierailija
85/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan ketjuun on saatu

- lynkkäysmielialaa

- lastensuojelun kritiikin pahimmat kliseet ml. sijoituspaikkateollisuuden

- suorat ja epäsuorat rikolliset solvaukset sosiaalityöntekijöitä kohtaan

- miksi sosiaali kiusaa kunnon kansalaisia kun tuollainen jätetään näkemättä

- joku veti pers´pohjat näkemällä tässäkin asiassa maahanmuuttajien vikaa



Mutta siskot ja veljet, tämä on sitä nykyaikaa pahimmillaan, ...



Osa ketjusta provoilee ihan vain provoilun takia, mutta osa vaahtoaa ihan tosissaan.

Vierailija
86/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan ketjuun on saatu

- lynkkäysmielialaa

- lastensuojelun kritiikin pahimmat kliseet ml. sijoituspaikkateollisuuden

- suorat ja epäsuorat rikolliset solvaukset sosiaalityöntekijöitä kohtaan

- miksi sosiaali kiusaa kunnon kansalaisia kun tuollainen jätetään näkemättä

- joku veti pers´pohjat näkemällä tässäkin asiassa maahanmuuttajien vikaa

Mutta siskot ja veljet, tämä on sitä nykyaikaa pahimmillaan, ...

Osa ketjusta provoilee ihan vain provoilun takia, mutta osa vaahtoaa ihan tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kauas, että olet se tämän ketjun sama vänkääjä, joka siellä kiimoissaan yrittää edelleen kiemurrella "voittoon" edes av-palstalla, kun muualla ei pärjää.

Jos et keksi miksi ne palkkatiedot tuotiin esiin, niin käy vähän selaamassa ketjua.

Pusi sulle kultsi! Olet tosi söpö tuollaisena. Sinusta on ollut paljon iloa tänään!

T: AP.

Hyvänen aika tämä ap on tosi outo. Mistä ihmeestä sä ap nyt puhut? Sä olet jo niin pahasti sotekutunut tähän sekopäiseen joka suuntaan ampumiseesi, että sun uskottavuun on jo mennyt moneen kertaan.

Juttele terapeutin kanssa siitä, mikä sai sut sekoamaan niin pahasti. Tää juttu on selvästi liian lähellä sun jotain omia ongelmiasi.

Ihanaa että sä olet noin huolissasi musta! Sä olet varmasti aito ja välittävä ihminen! Vähän on ehkä housut sulla märkinä, mutta ei se mua haittaa, oot tosi söpö!

T: AP

Vierailija
88/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaa tapausta lehdissä - joten ei niitä nyt niiiiiin paljon ole.

Tällä lapsella oli sijoituspaikka - ja niitä yksityisiä huostapaikkojahan syntyy kuin sieniä sateella. Sehän on mitä mainioin liikeidea!

Luuletko todella että kaikki tuollaiset tulee lehtiin? Varsinkin ne, joissa lopputulos ei ole lapsen kuolema?

SIis ymmärrätkö että lapsia pidetään joissain kodeissa kaapeissa kokonaisia viikonloppuja, sidotaan sänkyyn ja raiskataan äidin ja isäpuolen toimesta, ja välitetään vielä netin kautta muille pedofiileille ( tästä oli juttua lehdessä), narkkarit unohtaa vauvoja laatikoihin sänkyjen alle jne.

Kyllä näitä on, usko pois. Olisi vielä vaikka mitä kertoa.

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule luulen.



Ja mitenkäs sellainen tapaus edes on millään tavalla vastaava kuin murha, jos ketään ei murhata??



Miksei se huippusossu sitten pelasta noita lapsiraasuja? Siitähän niille maksetaan?!

Vierailija
90/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule luulen.

Ja mitenkäs sellainen tapaus edes on millään tavalla vastaava kuin murha, jos ketään ei murhata??

Miksei se huippusossu sitten pelasta noita lapsiraasuja? Siitähän niille maksetaan?!

Eihän nuokaan vanhemmat tarkoittaneet lasta murhata, niillä kävi "vahinko".

VASTAAVISSA oloissa, vanhempiensa mielivallan ja sairaan kidutuksen piirissä elelee suomessa satoja lapsia koko ajan. Niitä lapsia ravistellaan, suljetaan komeroihin, poltetaan tupakoilla jne.

Mutta sun yksinkertaisuutesi tuli hyvin ilmi tuossa toiseksi viimeisessä lauseessasi, jos sä noin vähän ymmärrät nyky-yhteiskunnan ja lainsäädännön todellisuutta, ei tämä keskustelu johda mihinkään.

T:Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä täällä kierrät kehää järjettömyyksiä hokien.



Miksei se sossu pelasta, kun kerta on niin fiksu? Miksi se päinvastoin oikein suojelee tuollaisia tyyppejä?

Vierailija
92/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijöistä valtaosa on ns. valesosiaalityöntekijöitä. Ekan vuoden opiskelijoita, sosiaaliohjaajia, lähihoitajia jne.

Kuvio on se, että lauma epäpäteviä häärii kentällä ja sitten yksi pätevä leimaa kumileimasimella heidän puuhastelunsa.

Ja lakia nyt ei todellakaan voi soveltaa muuta kuin lakimiehet! Sosiaaliviranomaisilla ei ole minkäänlaista juridista koulutusta tai osaamista. Sehän se perusongelma onkin!

Lauma heikosti koulutettuja ämmiä kaahaa kentällä ja sohii sinne sun tänne!

Tässä sitä taas ollaan. Juuri näitä kaahottajia tarkoitin avauksellani. Hyvä sinä. Sait päivän "Idiootein av-mamma"-palkinnon.

T: Ap.

Sinä kyllä kisaat siitä tittelistä aika kärkipaikoilla ;). Ja en ole tuo kirjoittaja.

Se on kyllä niin tuhat kertaa tällä palstalla jo nähty, ketkä niitä sossuja vihaa: ne jotka niiden sossujen kanssa joutuvat tekemisiin ja joilla siihen on oikeasti syytäkin.

Ne jotka joutuvat asiattoman ilmoituksen kohteeksi kyllä selviävät siitä, mutta sitten on liuta näitä mammoja, joiden lapset saa vaikka kuolla jalkoihinsa, kunhan mamman pyhää äitiyttä ei vaan kyseenalaisteta.

Ihan sama onko kyse viinan vetämisestä kaksin käsin tai lapsen yksin jättämisestä yöksi tai vähän hakkaamisesta.

Häpeän todella teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt kaksi kantelua Itäkeskuksen sosiaalivirastosta.



Ammattitaidon puutteesta.



Kunpa tekin tekisitte - ettekä suojelisi rikollisten avustajia!

Vierailija
94/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijöistä valtaosa on ns. valesosiaalityöntekijöitä. Ekan vuoden opiskelijoita, sosiaaliohjaajia, lähihoitajia jne. Kuvio on se, että lauma epäpäteviä häärii kentällä ja sitten yksi pätevä leimaa kumileimasimella heidän puuhastelunsa. Ja lakia nyt ei todellakaan voi soveltaa muuta kuin lakimiehet! Sosiaaliviranomaisilla ei ole minkäänlaista juridista koulutusta tai osaamista. Sehän se perusongelma onkin! Lauma heikosti koulutettuja ämmiä kaahaa kentällä ja sohii sinne sun tänne!

Ei pidä paikkaansa.

Lastensuojelun huostaanottopäätöksiä tekevissä sosiaalityöntekijöissä ei ole epäpäteviä, (ei varsinkaan esim. lähihoitajia) vaan niihin tehtäviin on kaikkein tiukimmat vaatimukset.

Sen sijaan aikuissosiaalityössä (jossa lähinnä hoidetaan juoppojen ym. asioita), on kyllä epäpäteviä.

Muista myös, että huostaanottopäätöksen kaltaisia päätöksiä EI TEE KUKAAN yksittäinen sos. työntekijä vaan tiimi, jossa on useita päteviä, asiaatuntevia ja kokeneita henkilöitä.

Ei nää tajua. Niin kauan kuin yksikin juoppo märisee jossain lehtien palstoilla kuinka siltä sossu vei ihan syyttä suotta lapset, av-mamman lynkkausmieliala nousee, ja se silmät kirkkaina uskoo kaiken mitä lehdissä kirjoitetaan. Ja sossut on ihan paskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vailla elämänkokemusta ja omaa perhettä tekevät hyvin heikoilla pohjilla päätöksiä ihmisten elämistä. Hyvin usein puututaan liian helposti pikkuasioihin. Tässäkin tapauksessa isoäidin ollessa sossu ovat kolleegat ehkä antaneet tapauksen valua sormien läpi. Perheiden asioihin puututaan jonyt liian herkästi, tämä oli sossujen moka selvästi.

Vierailija
96/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on selvästikin liian kipeä hänelle, jotta kykenisi sitä ja ennen kaikkea omaa reagointiaan käsittelemään.

Ja tämä ap on TOIMITTAJA. Kuolen nauruun :D

Näköjään sossu ei ole ainoa paikka, joka joutuu ottamaan palkkalistoilleen epäpätevää porukkaa.

Hei toimittaja, mikä pointti silläkin oli, että toit palkkatietosi tähän keskusteluun mukaan?

Oletko mies, nrhän mittaa kaiken numeroilla?

Jos olet nainen, niin olet varsinainen norsu posliinikakupassa naiseksi.

MÄ epäilen että olet mies ja jopa mieheksi harvinaisen kömpelö.

Olet onnettoman lapsuutesi vangiksi jäänyt, se tästä sun tulehtuneesta keskustelutavasta suorastaan löyhkää pintaan. Se taitaa olla itsestäänselvää kaikille sun kommentteja lukeneille mutta ei sulle itsellesi.

osanottoni SINUN lapsillesi.

jo kauas, että olet se tämän ketjun sama vänkääjä, joka siellä kiimoissaan yrittää edelleen kiemurrella "voittoon" edes av-palstalla, kun muualla ei pärjää.

Jos et keksi miksi ne palkkatiedot tuotiin esiin, niin käy vähän selaamassa ketjua.

Pusi sulle kultsi! Olet tosi söpö tuollaisena. Sinusta on ollut paljon iloa tänään!

T: AP.

Anteeksi, että kävin töissä välissä, en suinkaan ehtinyt viihdyttämään sinua tämän nimenomaisen kirjoituksen kanssa. Suloista, että olet jo niin vainoharhainen, että luulet kaikkien vastauksien olevan minulta. Valitettavasti edellinen ei kylläkään ollut. Kannattaisiko harkita vahvempaa lääkitystä, tai paksumpaa foliokerrosta pään ympärille, alat vaikuttaa jo varsin sekopäiseltä? Eikö toimittajalla ole sen vertaa silmää, että osaisi edes erottaa toisten ihmisten kirjoituksia toisista?

Noh, tämähän on jo huomattu (lisäksi taidat olla aika nuori, teinikielestäsi päätellen), että et ihan kaikilla kierroksilla käy, joten joudun tuottamaan sinulle pettymyksen: en jaksa "vängätä" asiasta enää kanssasi. Saat jäädä itkemään ihan rauhassa ja ylenkatsomaan kaikkia muita täällä palstalla, jos se helpottaa oloasi. Jatka toki "asiallista keskustelua", hallitset asialinjan varsin taitavasti!

Terveisin: se oikea vänkääjä ;)

Vierailija
97/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko ettei viime aikaisten perhesurmien yhteydessä selvinneistä sossujen virheistä saisi julkisesti keskustella?! Mitään muutosta ei tapahdu ellei epäkohtia tuoda julkisuuteen. Jos se ihminen kenen allekirjoitetulla päätoksellä tämä 8-vuotias tyttö lähetettiin kotiinsa sadistin tapettavaksi olisi nyt linjoilla, niin mitä hänelle kertoisit? Taputtaisitko virtuaalisesti päätä vai huutaisit että miksi h....tissä teit sen päätöksen?!?

Vierailija
98/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alaa toki vaivaa pätevien työntekijöiden pula, ja siihen on syynsä. Ja kenen se syy on?

-ap.


Miksi änkeävät työhön jota eivät osaa. Naiskiintiöt toki myös syynä

Meinaatko että ne epäpätevät vievät pätevien työn? Ymmärrätkö, että jos noita epäpäteviä ei olisi, niin kukaan ei tekisi sitä työtä?

Uskotko todella, että suomen lapsilla olisi paremmat oltavat, jos lastensuojelussa ei olisi edes sitä epäpätevää henkilökuntaa?

Ja mitkä naiskiintiöt? Meinaatko oikeasti, että sosiaalialalle olisi hirveä tunku miehiä, jotka ei sinne pääse naiskiintiöiden takia?

Että meinaat, että hyvä vaan, että siellä on näitä epäpäteviä, koska kuka muu ne hommat sitten tekisi? Hyvä vaan...mitä olisit mieltä epäpätevästä kirurgista, joka sinua leikkaa? Hyvissä mielin antautuisit leikkauspöydälle ja tuudittautuisit ajatukseen, että onneksi EDES JOKU leikkaa :D?

Minä voin tutkia sinut seuraavan kerran, kun tarvitset lääkäriä, halvempaan hintaan tottakai! Sinua kun ei pieni epäpätevyys kerta haittaa, eikä ihmishengelläkään ole niin merkitystä ;)...

Miten olisi realismi? Kerro nyt mulle sitten, että kuka ne työt tekee, jos päteviä ei ole, ja epäpäteviä ei palkata?

Ja kysymykseesi, jos mulla olisi syöpä, ja ainoa vaihtoehto olisi epäpätevä kirurgi, koska päteviä ei ole, niin kyllä mä antaisin sen leikata, jos vaihtoehto olisi kuolema.

Mitä itse tekisit?

T: ap.

Sallinethan naurun? Että täysin hyväksyttää, soskussa epäpäteviä työntekijöitä "kun ei sinne ketään muutakaan saada" (paskat, saadaan kun laitetaan ne soveltuvuustestit jolloin alan arvostuskin nousisi), jonka seurauksena asiakas KUOLEE? Ymmärrätkö sinä, että tässä näillä ihmisillä on ollu käsissä ihmisen henki? Heidän päätösten vallassa. En näe, että AINOA vaihtoehto on joko epäpätevät työntekijät, (koska muitakaan ei saada, nyyh nyyh) tai ei työntekijöitä ollenkaan. Mikä ihmeen ratkaisumalli se tuollainen olisi? Onko sinun elämässäsi ainoastaan kaksi väriä, musta ja valkea?

Minä en antaisi epäpätevän lääkärin leikata, koska kuolema siinäkin olisi edessä - aivan kuten tämänkin tytön tapauksessa.

Terveisin: se sama vänkääjä, ettet nyt taas ala vainoharhaiseksi, voin allekirjoittaa kaikki viestini tällä samalla tyylillä.

P.s. aika hyvin sait provosoitua minut vänkäämään uudestaan! Mutta et sinä todellakaan kaikilla valoilla ajele vastaustesi perusteella, aloitus kielii samasta asiasta.