Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään taas av-mamman syvä paskuus oikein kukoistaa.

Vierailija
30.08.2012 |

Ja puhun nyt teistä sossuista vauhkoajat.



Mun on ihan hirveän vaikea ymmärtää mitä te haluatte?



Toisaalta työ on idioottien hommaa, jota tekee ne, jotka ei muuta työtä saa. Ja tietysti aina väärät ihmiset, kukaan ei oikein sovellu alalle.



Kukahan sinne alalle voisi vapaaehtoisesti haluta, kun yleinen arvostus on tällä tasolla, ja keskustelu tätä luokkaa?



Sossuilla on kuulemma ihan liikaa valtaa, ja puuttuvat ihan väärien perheiden elämiin, koska niillähän pitäisi olla selvännäkijän lahjoja, että tietävät mikä on kenenkin todellinen tilanne. Ne varmaan ihan huvikseen ilmoittelevat etukäteen kotikäynneistä, sitä ei varmaan mikään laki tai säädös määrää?



Se on varmaan kiva olla sekopäisten vanhempien uhkailtavana ja muiden ihmisten sylkykuppina koko ajan.



Meinaatteko oikeasti, että tällä toimintakulttuurilla, mitä tekin täällä ylläpidätte saadaan se sossun toiminta kuntoon? Että nyt sinne hakeutuu ne oikeat tyypit ja lastensuojelu alkaa pelaamaan?



HUOM! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lastensuojelun toimet tuossa 8-v tytön tapauksessa pitää tutkia. Mutta se ei ole av:n tehtävä, ja on aivan törkeää levitellä täällä ihmisten nimiä, kun suomi on täynnä sekopäitä, jotka voi tehdä ihan mitä tahansa. Ja varsinkin kun me emme tiedä mikä on ollut kenenkin vastuu kyseisessä tapauksessa.



Ja ei, en ole itse alalla, en siihen ikinä pystyisi. Siksi onkin hienoa, että edes jotkut siellä jaksavat puurtaa.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo se ongelma pähkinänkuoressa on.

Tuosta johtuu, että niitä virheitä ja mokia sattuu niin paljon.

Ja tuosta johtuu myös se, että alan edustajia vihataan niin syvästi.

Epäpätevyys ja mielivaltaisuus ei koskaan ole kerännyt kehuja tai sympatiaa!

Idiootti olet ihan itse. Kouhkaat silko-otsaisena asioista, joista et mitään ymmärrä.

leimata koko ammattikunta idiooteiksi epäpäteviksi kaahottaviksi ämmiksi.

Mutta kuten sanoin, olet palkintosi ansainnut.

Nyt mua kyllä kiinnostaisi tietää pari asiaa:

a) Mistä SINÄ tiedät näin tarkasti nämä sosiaalialan ongelmat?

ja

b) Mistä sinä tiedät että mä en ole koskaan ollut tekemisissä lastensuojelun kanssa tavalla tai toisella?

Eikös idioottia yleensä ole tehdä typeriä yleistyksiä asioista joista ei mitään tiedä? Sinä olet tehnyt niitä, mä olen taas peräänkuuluttanut keskusteluun asiallisuutta.

Että kumpihan tässä nyt on idiootti?

T: ap.

Sinä täällä olet se suurin idiootti. Toimittaja...seiskalehdestä? Laatujournalismia kuten kirjoituksesikin ;)? Jospa sinäkin vetäisit henkeä välistä, osa näistä kirjoittajista puhuu ihan asiaa, mutta sinä et halua kuunnella.

Vierailija
42/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä on tuo niin asiallinen sana "paskuus".

Sillä laillahan sitä asiallisuutta juuri peräänkuulutetaan...

Jep, ap:n kirjoitteluhan se on erittäin asiallista, koko aloitus oli erittäin asiallinen. Ja sitten itketään sen...asiallisuuden perään? Kannattaisiko petrata sillä saralla ensin itse?

Ja kyllä, minä olen ollut ls:n asiakas, minun asioitani ei hoidettu hyvin ja mallikkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.

Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.

Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!

Sinä. Sinä olet idiootti.

Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.

Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.

Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?

Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.

Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?

Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.

Kuka sellaista voi jaksaa?

Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.

En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.

Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.

Menkää vähän itseenne.

Vierailija
44/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junailee lapsen takaisin murhaajan luo, niin...



Ja THL se sanoo, että sossut tyri, joten ei se minusta ole puskista huutelua.



Mitkä pätevät ihmiset?? Kun juuri on todettu, että ongelmien syy on se, ettei niitä päteviä siellä ole...



Vierailija
45/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.

Menkää vähän itseenne.


Päinvastoin saavat turvaa jos sossuämmät ymmärtää ottaa loparit ja saadaan alalle kunnon työväkeä, miehiä, ja voidaa tietenkin maksaa kunnon työstä kunnon palkka. Avaimet on näillä hörähtelevillä eläteillä mitä alalle on naiskiintiöillä palkattu vuosikymmeniä.

Vierailija
46/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junailee lapsen takaisin murhaajan luo, niin...



Ja THL se sanoo, että sossut tyri, joten ei se minusta ole puskista huutelua.



Mitkä pätevät ihmiset?? Kun juuri on todettu, että ongelmien syy on se, ettei niitä päteviä siellä ole...



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo se ongelma pähkinänkuoressa on.

Tuosta johtuu, että niitä virheitä ja mokia sattuu niin paljon.

Ja tuosta johtuu myös se, että alan edustajia vihataan niin syvästi.

Epäpätevyys ja mielivaltaisuus ei koskaan ole kerännyt kehuja tai sympatiaa!

Idiootti olet ihan itse. Kouhkaat silko-otsaisena asioista, joista et mitään ymmärrä.

leimata koko ammattikunta idiooteiksi epäpäteviksi kaahottaviksi ämmiksi.

Mutta kuten sanoin, olet palkintosi ansainnut.

Nyt mua kyllä kiinnostaisi tietää pari asiaa:

a) Mistä SINÄ tiedät näin tarkasti nämä sosiaalialan ongelmat?

ja

b) Mistä sinä tiedät että mä en ole koskaan ollut tekemisissä lastensuojelun kanssa tavalla tai toisella?

Eikös idioottia yleensä ole tehdä typeriä yleistyksiä asioista joista ei mitään tiedä? Sinä olet tehnyt niitä, mä olen taas peräänkuuluttanut keskusteluun asiallisuutta.

Että kumpihan tässä nyt on idiootti?

T: ap.

Sinä täällä olet se suurin idiootti. Toimittaja...seiskalehdestä? Laatujournalismia kuten kirjoituksesikin ;)? Jospa sinäkin vetäisit henkeä välistä, osa näistä kirjoittajista puhuu ihan asiaa, mutta sinä et halua kuunnella.

Myönnän että mulla meni aloituksessa hermo, mä olen tosi herkkä noille jutuille, joissa ihmisten henkilötietoja levitellään tuosta vaan, ja liitetään niihin omia mutu-juttuja, ja sitten av-mammat ihan innolla uskoo kaiken ja levittää eteenpäin.

Mun pointti on ollut siinä, että kritisoida saa, mutta joku järki pitäisi pitää päässä.

On ihan kohtuutonta leimata koko ala ja sen työntekijät, ja sitten ihmetellä miksi siellä on niin paljon epäpäteviä. Kun vastauskin on selvä, siksi koska se on niin raskasta ja epäkiitollista työtä, ettei päteviä saa.

Ja sen myötä olen yrittänyt sanoa, että jospa näissäkin keskusteluissa yritettäisiin pysyä asiallisina, eikä leimata koko alaa ja solvata kaikkia.

Itse siis olen ollut joskus ls-ilmoituksen kohteena ja saanut oikein asiallista kohtelua. Lisäksi tunnen paljon entisiä ls-lapsia, tämänhetkisiä sijaisvanhempia ja pari ihmistä, joiden lapset ovat huostassa. Näihin kokemuksiin ja kontakteihin perustan kirjoitteluni.

Niin ja ihan vinkiksi vielä, toimittaja voi olla muuallakin kuin lehtipuolella.

T: ap.

Vierailija
48/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.

Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.

Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!

Sinä. Sinä olet idiootti.

Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.

Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.

Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?

Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.

Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?

Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.

Kuka sellaista voi jaksaa?

Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.

En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.

Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.

Menkää vähän itseenne.

ajatuksen kanssa ja mieti. Herran jestas ihminen mieti! "Miten sossua muka nyt voisi yksistään syyttää...miksei päihdetyöntekijöitä yms..."

Väännetään rautalangasta: aikuinen ihminen saa tuhota itsensä ihan sillä parhaimmalla katsomallaan tavalla. Kukaan ihminen ei voi pakottaa alkoholistia kuntoutumaan. Sensijaan niiden alkkisten lapsista on valitettavasti myös ne sossuntädit vastuussa, lasten turvallisuus lepää heidän päätösten käsissä. Antaakko lapsi jälleen kerran isälle, joka toistuvasti todistettavasti pahoinpitelee, vai pidetäänkö huostassa. Raksuttaako tässä vaiheessa yhtään, mikä tuossa sinun itkussasi oikein mättää kaikista eniten?

Kerrataan: päihdekuntoutus ei tee päätöksiä lasten sijoituksista, naapurit eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista, toimittajat eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista. Kysymys kuuluu: kuka tekee? Osaatko vastata ja osaatko peilata vastausta tähän nimenomaiseen tapaukseen?

Toisekseen...myös sairaanhoitajilla, lähihoitajilla, poliiseilla, palomiehillä ynnä muilla on raskas työ ja aivan varmasti alipalkattu. Silti he eivät voi paeta näiden tekosyiden taakse, jos tekevät törkeän virkavirheen ja asiakas esim. kuolee.

Pitääkö toimittajalle (?) näin yksinkertaisia asioita vääntää näin perusteellisesti rautalangasta? Jos olet työtön, niin en ihmettele. Toimittajanvainusi on surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junailee lapsen takaisin murhaajan luo, niin...

Ja THL se sanoo, että sossut tyri, joten ei se minusta ole puskista huutelua.

Mitkä pätevät ihmiset?? Kun juuri on todettu, että ongelmien syy on se, ettei niitä päteviä siellä ole...

Missä tuo on kerrottu että se isoäiti virkansa turvin junaili lapsen murhaajan luo. Uskon heti kun saan edes jotain uskottavaa lähdemateriaalia, muutakin kuin av-arvauksia.

Tämä oli just se mun pointti josta aloituksen tein: täällä kerrotaan ihan totuuksina asioita, joista ei oikeasti tiedetä mitään, julkaistaan summamutikassa ihmisten nimiä...

Ja totta kai tässä hommassa on tyritty. Mutta kuka ja missä kohtaa, sitä ei ole vielä selvitetty. Ei koko suomen sossut ole olleet tämän tapauksen kimpussa. Ja mä en myöskään ole nähnyt mitään tilastoja sen suhteen kuinka moni tätä tapausta käsitellyt oli pätevä tai epäpätevä.

Koko alaa toki vaivaa pätevien työntekijöiden pula, ja siihen on syynsä. Ja kenen se syy on?

-ap.

Vierailija
50/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo se ongelma pähkinänkuoressa on.

Tuosta johtuu, että niitä virheitä ja mokia sattuu niin paljon.

Ja tuosta johtuu myös se, että alan edustajia vihataan niin syvästi.

Epäpätevyys ja mielivaltaisuus ei koskaan ole kerännyt kehuja tai sympatiaa!

Idiootti olet ihan itse. Kouhkaat silko-otsaisena asioista, joista et mitään ymmärrä.

leimata koko ammattikunta idiooteiksi epäpäteviksi kaahottaviksi ämmiksi.

Mutta kuten sanoin, olet palkintosi ansainnut.

Nyt mua kyllä kiinnostaisi tietää pari asiaa:

a) Mistä SINÄ tiedät näin tarkasti nämä sosiaalialan ongelmat?

ja

b) Mistä sinä tiedät että mä en ole koskaan ollut tekemisissä lastensuojelun kanssa tavalla tai toisella?

Eikös idioottia yleensä ole tehdä typeriä yleistyksiä asioista joista ei mitään tiedä? Sinä olet tehnyt niitä, mä olen taas peräänkuuluttanut keskusteluun asiallisuutta.

Että kumpihan tässä nyt on idiootti?

T: ap.

Sinä täällä olet se suurin idiootti. Toimittaja...seiskalehdestä? Laatujournalismia kuten kirjoituksesikin ;)? Jospa sinäkin vetäisit henkeä välistä, osa näistä kirjoittajista puhuu ihan asiaa, mutta sinä et halua kuunnella.

Myönnän että mulla meni aloituksessa hermo, mä olen tosi herkkä noille jutuille, joissa ihmisten henkilötietoja levitellään tuosta vaan, ja liitetään niihin omia mutu-juttuja, ja sitten av-mammat ihan innolla uskoo kaiken ja levittää eteenpäin.

Mun pointti on ollut siinä, että kritisoida saa, mutta joku järki pitäisi pitää päässä.

On ihan kohtuutonta leimata koko ala ja sen työntekijät, ja sitten ihmetellä miksi siellä on niin paljon epäpäteviä. Kun vastauskin on selvä, siksi koska se on niin raskasta ja epäkiitollista työtä, ettei päteviä saa.

Ja sen myötä olen yrittänyt sanoa, että jospa näissäkin keskusteluissa yritettäisiin pysyä asiallisina, eikä leimata koko alaa ja solvata kaikkia.

Itse siis olen ollut joskus ls-ilmoituksen kohteena ja saanut oikein asiallista kohtelua. Lisäksi tunnen paljon entisiä ls-lapsia, tämänhetkisiä sijaisvanhempia ja pari ihmistä, joiden lapset ovat huostassa. Näihin kokemuksiin ja kontakteihin perustan kirjoitteluni.

Niin ja ihan vinkiksi vielä, toimittaja voi olla muuallakin kuin lehtipuolella.

T: ap.

Rahoutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alaa toki vaivaa pätevien työntekijöiden pula, ja siihen on syynsä. Ja kenen se syy on?

-ap.


Miksi änkeävät työhön jota eivät osaa. Naiskiintiöt toki myös syynä

Vierailija
52/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junailee lapsen takaisin murhaajan luo, niin...

Ja THL se sanoo, että sossut tyri, joten ei se minusta ole puskista huutelua.

Mitkä pätevät ihmiset?? Kun juuri on todettu, että ongelmien syy on se, ettei niitä päteviä siellä ole...

Missä tuo on kerrottu että se isoäiti virkansa turvin junaili lapsen murhaajan luo. Uskon heti kun saan edes jotain uskottavaa lähdemateriaalia, muutakin kuin av-arvauksia.

Tämä oli just se mun pointti josta aloituksen tein: täällä kerrotaan ihan totuuksina asioita, joista ei oikeasti tiedetä mitään, julkaistaan summamutikassa ihmisten nimiä...

Ja totta kai tässä hommassa on tyritty. Mutta kuka ja missä kohtaa, sitä ei ole vielä selvitetty. Ei koko suomen sossut ole olleet tämän tapauksen kimpussa. Ja mä en myöskään ole nähnyt mitään tilastoja sen suhteen kuinka moni tätä tapausta käsitellyt oli pätevä tai epäpätevä.

Koko alaa toki vaivaa pätevien työntekijöiden pula, ja siihen on syynsä. Ja kenen se syy on?

-ap.

Rahoituksen ja sen, ettei alalle ole soveltuvuuskokeita. Asiakkaiden syy ei ole se, että alalla on alalle sopimattomia työntekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.

Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.

Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!

Sinä. Sinä olet idiootti.

Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.

Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.

Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?

Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.

Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?

Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.

Kuka sellaista voi jaksaa?

Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.

En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.

Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.

Menkää vähän itseenne.

ajatuksen kanssa ja mieti. Herran jestas ihminen mieti! "Miten sossua muka nyt voisi yksistään syyttää...miksei päihdetyöntekijöitä yms..."

Väännetään rautalangasta: aikuinen ihminen saa tuhota itsensä ihan sillä parhaimmalla katsomallaan tavalla. Kukaan ihminen ei voi pakottaa alkoholistia kuntoutumaan. Sensijaan niiden alkkisten lapsista on valitettavasti myös ne sossuntädit vastuussa, lasten turvallisuus lepää heidän päätösten käsissä. Antaakko lapsi jälleen kerran isälle, joka toistuvasti todistettavasti pahoinpitelee, vai pidetäänkö huostassa. Raksuttaako tässä vaiheessa yhtään, mikä tuossa sinun itkussasi oikein mättää kaikista eniten?

Kerrataan: päihdekuntoutus ei tee päätöksiä lasten sijoituksista, naapurit eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista, toimittajat eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista. Kysymys kuuluu: kuka tekee? Osaatko vastata ja osaatko peilata vastausta tähän nimenomaiseen tapaukseen?

Toisekseen...myös sairaanhoitajilla, lähihoitajilla, poliiseilla, palomiehillä ynnä muilla on raskas työ ja aivan varmasti alipalkattu. Silti he eivät voi paeta näiden tekosyiden taakse, jos tekevät törkeän virkavirheen ja asiakas esim. kuolee.

Pitääkö toimittajalle (?) näin yksinkertaisia asioita vääntää näin perusteellisesti rautalangasta? Jos olet työtön, niin en ihmettele. Toimittajanvainusi on surkea.

Joten eipä tällä liene mitään merkitystä jaksanko sulle enää vastatakaan.

Itse asiassa en jaksa. Sinä saat siellä hillua aggressioissasi ihan rauhassa ja jatkaa sossujen solvaamista minkä kerkeät.

Toivottavasti et vaan kuvittele sen yhtään mitään muuttavan muuta kuin korkeintaan huonompaan suuntaan.

SInä olet kyllä tosi hyvä muuten tekemään päätelmiä toisten asioista tietämättä niistä mitään. Ihan vaan ammatistanikin olet jo tehnyt aika monta täysin väärää johtopäätöstä, mikä on omalla tavallaan tosi söpöä.

T: AP, 3700e/kk, eikä tarvitse vainuta yhtään mitään.

Vierailija
54/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junailee lapsen takaisin murhaajan luo, niin...

Ja THL se sanoo, että sossut tyri, joten ei se minusta ole puskista huutelua.

Mitkä pätevät ihmiset?? Kun juuri on todettu, että ongelmien syy on se, ettei niitä päteviä siellä ole...

Missä tuo on kerrottu että se isoäiti virkansa turvin junaili lapsen murhaajan luo. Uskon heti kun saan edes jotain uskottavaa lähdemateriaalia, muutakin kuin av-arvauksia.

Tämä oli just se mun pointti josta aloituksen tein: täällä kerrotaan ihan totuuksina asioita, joista ei oikeasti tiedetä mitään, julkaistaan summamutikassa ihmisten nimiä...

Ja totta kai tässä hommassa on tyritty. Mutta kuka ja missä kohtaa, sitä ei ole vielä selvitetty. Ei koko suomen sossut ole olleet tämän tapauksen kimpussa. Ja mä en myöskään ole nähnyt mitään tilastoja sen suhteen kuinka moni tätä tapausta käsitellyt oli pätevä tai epäpätevä.

Koko alaa toki vaivaa pätevien työntekijöiden pula, ja siihen on syynsä. Ja kenen se syy on?

-ap.

Rahoituksen ja sen, ettei alalle ole soveltuvuuskokeita. Asiakkaiden syy ei ole se, että alalla on alalle sopimattomia työntekijöitä.

Tosin noi soveltuvuuskokeetkin on sellaista höpöhöpöä, eipä niissäkään mitään laaduntarkkailua ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin nyt sullekin pieni av-äityli kertoa, että sun kaltaisten vähämielisten meuhkaamisella ei ole yhtään mitään vaikutusta yhtään mihinkään.

Siinä on ollut mun pointtini.

Itse olen toimittaja, ja kyllä, teen virheitäkin.

täähän on kiva: toimittaja kertoo meille, että meidän yleisellä mielipiteellämme ei ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään, joten voimme lakata keskustelemasta.

Ketjun ap on ilmeisesti kouluttautunut Pohjois-Koreassa?

Uskomattoman ylimielistä :D :D :D Huhuh, olisipa hienoa tietää, minkä median palkkalistoilla tämä toimittaja on. Hieno, demokraattinen asenne: "Mä voin nyt sullekin pieni av-äityli kertoa, että sun kaltaisten vähämielisten meuhkaamisella ei ole yhtään mitään vaikutusta yhtään mihinkään."

Upeaa.

Vierailija
56/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alaa toki vaivaa pätevien työntekijöiden pula, ja siihen on syynsä. Ja kenen se syy on?

-ap.


Miksi änkeävät työhön jota eivät osaa. Naiskiintiöt toki myös syynä

Meinaatko että ne epäpätevät vievät pätevien työn? Ymmärrätkö, että jos noita epäpäteviä ei olisi, niin kukaan ei tekisi sitä työtä?

Uskotko todella, että suomen lapsilla olisi paremmat oltavat, jos lastensuojelussa ei olisi edes sitä epäpätevää henkilökuntaa?

Ja mitkä naiskiintiöt? Meinaatko oikeasti, että sosiaalialalle olisi hirveä tunku miehiä, jotka ei sinne pääse naiskiintiöiden takia?

Vierailija
57/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.

Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.

Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!

Sinä. Sinä olet idiootti.

Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.

Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.

Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?

Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.

Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?

Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.

Kuka sellaista voi jaksaa?

Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.

En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.

Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.

Menkää vähän itseenne.

ajatuksen kanssa ja mieti. Herran jestas ihminen mieti! "Miten sossua muka nyt voisi yksistään syyttää...miksei päihdetyöntekijöitä yms..."

Väännetään rautalangasta: aikuinen ihminen saa tuhota itsensä ihan sillä parhaimmalla katsomallaan tavalla. Kukaan ihminen ei voi pakottaa alkoholistia kuntoutumaan. Sensijaan niiden alkkisten lapsista on valitettavasti myös ne sossuntädit vastuussa, lasten turvallisuus lepää heidän päätösten käsissä. Antaakko lapsi jälleen kerran isälle, joka toistuvasti todistettavasti pahoinpitelee, vai pidetäänkö huostassa. Raksuttaako tässä vaiheessa yhtään, mikä tuossa sinun itkussasi oikein mättää kaikista eniten?

Kerrataan: päihdekuntoutus ei tee päätöksiä lasten sijoituksista, naapurit eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista, toimittajat eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista. Kysymys kuuluu: kuka tekee? Osaatko vastata ja osaatko peilata vastausta tähän nimenomaiseen tapaukseen?

Toisekseen...myös sairaanhoitajilla, lähihoitajilla, poliiseilla, palomiehillä ynnä muilla on raskas työ ja aivan varmasti alipalkattu. Silti he eivät voi paeta näiden tekosyiden taakse, jos tekevät törkeän virkavirheen ja asiakas esim. kuolee.

Pitääkö toimittajalle (?) näin yksinkertaisia asioita vääntää näin perusteellisesti rautalangasta? Jos olet työtön, niin en ihmettele. Toimittajanvainusi on surkea.

Joten eipä tällä liene mitään merkitystä jaksanko sulle enää vastatakaan.

Itse asiassa en jaksa. Sinä saat siellä hillua aggressioissasi ihan rauhassa ja jatkaa sossujen solvaamista minkä kerkeät.

Toivottavasti et vaan kuvittele sen yhtään mitään muuttavan muuta kuin korkeintaan huonompaan suuntaan.

SInä olet kyllä tosi hyvä muuten tekemään päätelmiä toisten asioista tietämättä niistä mitään. Ihan vaan ammatistanikin olet jo tehnyt aika monta täysin väärää johtopäätöstä, mikä on omalla tavallaan tosi söpöä.

T: AP, 3700e/kk, eikä tarvitse vainuta yhtään mitään.

Pointistasi olet itkenyt täällä jo monen viestin verran. Vedät itse johtopäätöksiä ihmisen työllisyystilanteesta, sosiaaliluokasta yms. mutta sinun kirjoituksistasi ei saisi heittää mitään päätelmiä? Taas jälleen itket sen asiallisuuden perään, kun et itse osaa niitä alkeitakaan?

Enkä ole se sama, kenen kanssa kinastelit täällä jo aikaisemmin ja kenen työllisyystilannetta taisit arvuutella. Minä en ole levittänyt kenenkään henkilötietoja enkä ole väittänyt mitään valheellista. Tuo sinun tekstisi oli vain jotain niin käsittämätöntä luettavaa, ettei riitä sanat kertomaan.

Itkemistä siitä, miksi sossuja syytellään...kyllä kyllä, aikaisemmissa viesteissäsi sanoit, että juttu pitää tutkia, mutta silti halusit vierittää sitä syytä...päihdetyöntekijän kontolle? Millä ihmeen logiikalla, saanko kysyä?

Vierailija
58/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.

Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.

Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!

Sinä. Sinä olet idiootti.

Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.

Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.

Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?

Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.

Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?

Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.

Kuka sellaista voi jaksaa?

Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.

En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.

Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.

Menkää vähän itseenne.

ajatuksen kanssa ja mieti. Herran jestas ihminen mieti! "Miten sossua muka nyt voisi yksistään syyttää...miksei päihdetyöntekijöitä yms..."

Väännetään rautalangasta: aikuinen ihminen saa tuhota itsensä ihan sillä parhaimmalla katsomallaan tavalla. Kukaan ihminen ei voi pakottaa alkoholistia kuntoutumaan. Sensijaan niiden alkkisten lapsista on valitettavasti myös ne sossuntädit vastuussa, lasten turvallisuus lepää heidän päätösten käsissä. Antaakko lapsi jälleen kerran isälle, joka toistuvasti todistettavasti pahoinpitelee, vai pidetäänkö huostassa. Raksuttaako tässä vaiheessa yhtään, mikä tuossa sinun itkussasi oikein mättää kaikista eniten?

Kerrataan: päihdekuntoutus ei tee päätöksiä lasten sijoituksista, naapurit eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista, toimittajat eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista. Kysymys kuuluu: kuka tekee? Osaatko vastata ja osaatko peilata vastausta tähän nimenomaiseen tapaukseen?

Toisekseen...myös sairaanhoitajilla, lähihoitajilla, poliiseilla, palomiehillä ynnä muilla on raskas työ ja aivan varmasti alipalkattu. Silti he eivät voi paeta näiden tekosyiden taakse, jos tekevät törkeän virkavirheen ja asiakas esim. kuolee.

Pitääkö toimittajalle (?) näin yksinkertaisia asioita vääntää näin perusteellisesti rautalangasta? Jos olet työtön, niin en ihmettele. Toimittajanvainusi on surkea.

Joten eipä tällä liene mitään merkitystä jaksanko sulle enää vastatakaan.

Itse asiassa en jaksa. Sinä saat siellä hillua aggressioissasi ihan rauhassa ja jatkaa sossujen solvaamista minkä kerkeät.

Toivottavasti et vaan kuvittele sen yhtään mitään muuttavan muuta kuin korkeintaan huonompaan suuntaan.

SInä olet kyllä tosi hyvä muuten tekemään päätelmiä toisten asioista tietämättä niistä mitään. Ihan vaan ammatistanikin olet jo tehnyt aika monta täysin väärää johtopäätöstä, mikä on omalla tavallaan tosi söpöä.

T: AP, 3700e/kk, eikä tarvitse vainuta yhtään mitään.

Pointistasi olet itkenyt täällä jo monen viestin verran. Vedät itse johtopäätöksiä ihmisen työllisyystilanteesta, sosiaaliluokasta yms. mutta sinun kirjoituksistasi ei saisi heittää mitään päätelmiä? Taas jälleen itket sen asiallisuuden perään, kun et itse osaa niitä alkeitakaan?

Enkä ole se sama, kenen kanssa kinastelit täällä jo aikaisemmin ja kenen työllisyystilannetta taisit arvuutella. Minä en ole levittänyt kenenkään henkilötietoja enkä ole väittänyt mitään valheellista. Tuo sinun tekstisi oli vain jotain niin käsittämätöntä luettavaa, ettei riitä sanat kertomaan.

Itkemistä siitä, miksi sossuja syytellään...kyllä kyllä, aikaisemmissa viesteissäsi sanoit, että juttu pitää tutkia, mutta silti halusit vierittää sitä syytä...päihdetyöntekijän kontolle? Millä ihmeen logiikalla, saanko kysyä?

Eniten ihmettelen, miten kukaan TOIMITTAJA voi kysyä, miksi lastensuojelua syytellään asiasta? Kyllä, sinä kirjoitit noin, voit tarkistaa jos muisti pätkii. Voi jösses...

Vierailija
59/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin nyt sullekin pieni av-äityli kertoa, että sun kaltaisten vähämielisten meuhkaamisella ei ole yhtään mitään vaikutusta yhtään mihinkään.

Siinä on ollut mun pointtini.

Itse olen toimittaja, ja kyllä, teen virheitäkin.

täähän on kiva: toimittaja kertoo meille, että meidän yleisellä mielipiteellämme ei ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään, joten voimme lakata keskustelemasta.

Ketjun ap on ilmeisesti kouluttautunut Pohjois-Koreassa?

Uskomattoman ylimielistä :D :D :D Huhuh, olisipa hienoa tietää, minkä median palkkalistoilla tämä toimittaja on. Hieno, demokraattinen asenne: "Mä voin nyt sullekin pieni av-äityli kertoa, että sun kaltaisten vähämielisten meuhkaamisella ei ole yhtään mitään vaikutusta yhtään mihinkään."

Upeaa.


jaksaa lähteä, mutta jotenkin tämä kyllä viehättääkin.

Jo lapsille opetataan että raivoamalla ja huutamalla ja asiattomalla käytöksellä ei saa ikinä tahtoaan läpi.

Miten tämä voi kerta toisensa jälkeen tulla yllärinä aikuisille naisille? Ja ehkä miehillekin.

Näytäs mulle nyt missä mä olen sanonut, että keskustelu on turhaa? Mähän olen nimenomaan peräänkuuluttanut asiallista keskustelua ja sitä että ei hutkittaisi ennen kuin tutkittaisiin.

Mutta nämä jotkut vauhkot av-mammat käyttäytyvät kuin uhmaikäiset raivarin kourissa, kaikki on paskaa ja mitä tahansa yritetään lyödä ja potkia ja rikkoa. Ja sitten ihmetellään kun ei se toimi.

T:ap.

Vierailija
60/98 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ala vilisee epäpäteviä työntekijöitä, joita kukaan ei valvo ja joista ei voi edes valittaa, niin enpä lähtisi kehumaan kovin kauas.

Ja jos tänään on saatu lukea, että perhesurmien kanssa sossupuoli tyri ja että tässä murhassakin on ainakin kahden kaupungin sossu tyrinyt niin alkaahan se näyttää aika ikävältä aika laajalti.

Ja voin kuvitella, että oletkin oikeasti sossu. Koko sekava kouhkasi viittaa siihen vahvasti!

Sinä. Sinä olet idiootti.

Sekava, ylimielinen, asenteellinen ja tyhmä.

Jos sua se helpottaa, niin voin vaikka ollakin. Sehän täällä tuntuu olevan se ydinjuttu, kunhan saa vaan haukkua ja yleistää.

Näissä perhesurmissa ja muissahan ei ole minkään muun alan ammattilaisia mukana työryhmissä? Mikset syytä mt-puolta, siellähän ihminen on päästetty niin hulluksi että tekee moista?

Entä päihdekuntoutus? Eikö siellä olla vähän huonossa jamassa, jos sekä lapsen äiti että isä on päässyt ihan alkkiksiksi, eikä ole kykeneviä hoitamaan lastaan.

Miksi arvostelu osuu vain ja ainoastaan lastensuojeluun, kun kyseessä on monien eri viranomaisten yhteistyö joka on pettänyt?

Ja sitten voidaan taas päästä siihen, että miksi siellä sossussa on niin epäpätevää jengiä? Olisiko siksi, että työ on ihan perseestä, palkka pieni ja aina teet väärin mitä tahansa teet.

Kuka sellaista voi jaksaa?

Mä vielä ymmärrän, että kaikki vajakit ls-tapaukset huutelee kuinka sossut on perseestä, mutta että tavallinen kansakin lähtee aina siihen kuoroon mukaan? ONko se siis mikään ihme että alalla mikään EI tule muuttumaan.

En itse ainakaan ikinä sinne hakeutuisi, eikä suurin syy edes ole ne"asiakkaat", vaan just näiden av-mammojen, joilla on paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.

Mädäntykööt naapurin lapsi vanhempiensa hoivissa hengiltä, tärkeämpää on aina av-mammallekin päästä vain huutelemaan jälkikäteen puskista, ja sitten kun on paskannettu koko alan ihmisten päälle, ihmetellään vielä miksi pätevät ihmiset vaihtaa alaa.

Menkää vähän itseenne.

ajatuksen kanssa ja mieti. Herran jestas ihminen mieti! "Miten sossua muka nyt voisi yksistään syyttää...miksei päihdetyöntekijöitä yms..."

Väännetään rautalangasta: aikuinen ihminen saa tuhota itsensä ihan sillä parhaimmalla katsomallaan tavalla. Kukaan ihminen ei voi pakottaa alkoholistia kuntoutumaan. Sensijaan niiden alkkisten lapsista on valitettavasti myös ne sossuntädit vastuussa, lasten turvallisuus lepää heidän päätösten käsissä. Antaakko lapsi jälleen kerran isälle, joka toistuvasti todistettavasti pahoinpitelee, vai pidetäänkö huostassa. Raksuttaako tässä vaiheessa yhtään, mikä tuossa sinun itkussasi oikein mättää kaikista eniten?

Kerrataan: päihdekuntoutus ei tee päätöksiä lasten sijoituksista, naapurit eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista, toimittajat eivät tee päätöksiä lasten sijoituksista. Kysymys kuuluu: kuka tekee? Osaatko vastata ja osaatko peilata vastausta tähän nimenomaiseen tapaukseen?

Toisekseen...myös sairaanhoitajilla, lähihoitajilla, poliiseilla, palomiehillä ynnä muilla on raskas työ ja aivan varmasti alipalkattu. Silti he eivät voi paeta näiden tekosyiden taakse, jos tekevät törkeän virkavirheen ja asiakas esim. kuolee.

Pitääkö toimittajalle (?) näin yksinkertaisia asioita vääntää näin perusteellisesti rautalangasta? Jos olet työtön, niin en ihmettele. Toimittajanvainusi on surkea.

Joten eipä tällä liene mitään merkitystä jaksanko sulle enää vastatakaan.

Itse asiassa en jaksa. Sinä saat siellä hillua aggressioissasi ihan rauhassa ja jatkaa sossujen solvaamista minkä kerkeät.

Toivottavasti et vaan kuvittele sen yhtään mitään muuttavan muuta kuin korkeintaan huonompaan suuntaan.

SInä olet kyllä tosi hyvä muuten tekemään päätelmiä toisten asioista tietämättä niistä mitään. Ihan vaan ammatistanikin olet jo tehnyt aika monta täysin väärää johtopäätöstä, mikä on omalla tavallaan tosi söpöä.

T: AP, 3700e/kk, eikä tarvitse vainuta yhtään mitään.

Pointistasi olet itkenyt täällä jo monen viestin verran. Vedät itse johtopäätöksiä ihmisen työllisyystilanteesta, sosiaaliluokasta yms. mutta sinun kirjoituksistasi ei saisi heittää mitään päätelmiä? Taas jälleen itket sen asiallisuuden perään, kun et itse osaa niitä alkeitakaan?

Enkä ole se sama, kenen kanssa kinastelit täällä jo aikaisemmin ja kenen työllisyystilannetta taisit arvuutella. Minä en ole levittänyt kenenkään henkilötietoja enkä ole väittänyt mitään valheellista. Tuo sinun tekstisi oli vain jotain niin käsittämätöntä luettavaa, ettei riitä sanat kertomaan.

Itkemistä siitä, miksi sossuja syytellään...kyllä kyllä, aikaisemmissa viesteissäsi sanoit, että juttu pitää tutkia, mutta silti halusit vierittää sitä syytä...päihdetyöntekijän kontolle? Millä ihmeen logiikalla, saanko kysyä?

Eniten ihmettelen, miten kukaan TOIMITTAJA voi kysyä, miksi lastensuojelua syytellään asiasta? Kyllä, sinä kirjoitit noin, voit tarkistaa jos muisti pätkii. Voi jösses...

on jo niin pitkä ketju, etten jaksa kahlata läpi.

Mutta jos tarkoitat kohtaa jossa kysyin miksi PELKÄSTÄÄN lastensuojelua ja KOKO lastensuojelua syytellään, ja varsinkin täysin asiattomasti ( kaivamalla joidenkin ihmisten henkilö- ja palkkatietoja reposteltavaksi), niin sen kyllä muistan, ja olen siitä edelleen ihan samaa mieltä.

Että jösses vaan.