Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on paskin tapa, jolla SINUT on jätetty?

Vierailija
28.08.2012 |

tuli tuosta yhdestä ohjelmasta mieleen.

Itselläni päättyi eräs nuoruuden suhde aika legendaarisesti. Olin saanut kuulla, että en ollut päässyt yliopistoon johon olin hakenut, oloa kurjensi myös se, että minulla oli kuumetta ja makasin sängyn pohjalla. Soitin silloiselle poikaystävälleni, koska kaipasin lohdutusta. Tämä tulikin nopeasti luokseni ja hetken aikaa oleiltuamme tokaisi ihan yllättäen, "ettei tästä meidän jutusta tule mitään", että jostain syystä "tunteet ovat kuolleet". - minua alkoi melkein naurattaa itkun lomassa se, miten paskan ajoituksen poika oli ilmoitukselleen valinnut.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti puhelimessa (ystäviensä kuunnellessa ja nauraessa vieressä) ettei enää halua nähdä minua koska hän ei halua sitoutua minuun, haluaakin venäläisen tyttöystävän, haluaa pitää hauskaa jne. Tämän jälkeen mies odotti pari viikkoa ja tuli kertomaan minulle että voimme vielä olla "ystäviä" ja että hän haluaa tyttöystävän sitten kun vuosi kulunut, että minun olisi pitänyt odottaa vuosi ennen kuin näin paska mies olisi ollut "valmis sitoutumaan!" mies jäi lopulta yksin ja tuli vielä toisenkin kerran yrittämään minua vuosien kuluttua. Yhden toisen tyttöystävänsä tämä sama mies muuten jätti niin että kerjäsi naista ostamaan hänelle kaikkea uutta kuten 100e arvoisia paitoja, johon nainen ei suostunut, niin tämän jälkeen mies haukkui naisen huoraksi ja jätti.

Vierailija
2/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä teki niin että kun olimme sopineet tapaamisesta normaaliin tapaan ilman mitään riitelyä eikä muutakaan outoa ollut taustalla, niin yhtäkkiä mies raivosi puhelimessa ettei haluakaan enää tavata minunlaistani huoraa. Kysyin miksi ja luulin että mies oli löytänyt uuden naisen, oikeasti exä oli vain narsistinen sekopää joka piti naisia tyhminä seksiobjekteina. Nimitteli huoraksi ja shut up son of bitchiksi. Mies huusi ja raivosi minulle. Mies myös sanoi että minun täytyy mennä naimisiin jonkun toisen miehen kanssa, huusi ja raivosi että mene! Sen jälkeen mies vaihtoi numeroa ja teki katoamistemput. Ja tämän jälkeen mies vietti vuoden jossain kunnes tuli taas vuoden jälkeen uudelleen yrittämään, sairain tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tarinoiden miehistä on moni joko kypsymätön tai narsisti, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
4/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa kavereista poistaminen :) Ja ikää oli miehellä siis 34v, yhdessä oltiin oltu muutama kuukausi ja reissattukin. Mielestäni melko paska tapa.

Vierailija
5/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella kahden viikon suhteeni kaatui siihen, kun poika päätti näyttää upean temppunsa ja pieraisi roskakoriin. Ero tuli!

Vierailija
6/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pitkä tarina, mutta lyhyesti: olin suhteessa toisessa maassa asuvan miehen kanssa (pohjoismaa kuitenkin), jossa asuin silloin. Lähdin takaisin Suomeen selvittämään ajatuksiani ja kaikki meni hyvin hetken, kunnes mies poisti kaikki yhteydenpitomahdollisuudet enkä koskaan kuullut mitä tapahtui. Kuukausia myöhemmin selvitin että hän on silti hengissä, mutta en vieläkään tiedä mikä meni vikaan :( en edes saanut tulla suoraan jätetyksi.

Vierailija
7/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies reissasi edes takas seksin perässä, en vain tiennyt sitä heti. Mies teki katoamistemput yhtenä viikonloppuna ja seuraavalla viikolla kyselin puhelimessa että missä hän oli ollut jne. niin mies oli äärimmäisen hermostunut ja kauhistunut. Ensin mies yritti selittää olleensa vain kotona, vaikka miehellä oli joka päivä tapana olla fbssä ainakin jonkun aikaa ja tuolloin hän ei ollut moneen päivään lukemassa viestejäni. Ei vastannut myöskään tekstiviesteihin. Selitti sitten ettemme ole naimisissa, että hän saa sen takia tehdä mitä huvittaa! tällä kuittasi pettämiset ja totesi tähän päälle vielä minun olevan aivan liian ripustautuva tapaus joka vaatii häneltä mahdottomia. Tämän jälkeen olin koditon muiden ikävien sattumusten kautta ja koska olin niin huonossa tilanteessa, päätin kumminkin muutaman kuukauden jälkeen kysyä neuvoa exältä ja tiedän kyllä se oli tyhmää, exä ei halunnut auttaa mitenkään. Exä jopa pyysi jotain yhden illan naista (tai siskoaan) sanomaan puhelimeensa äärimmäisen katkerassa äänellä "Hei"  ja sen jälkeen sulki puhelimen. Silloin olin täysin varma että exäni petti minua koko suhteen/tapailun ajan.

Tapauksesta aikaa kaksi vuotta ja oikeasti mies ei seurustele vieläkään, on sellainen yhden illan juttuja sekä suhteita lupaileva pettävä ikisinkku. Harmittaa hieman niiden hänen uusien naisten puolesta että mitä kuraa saavatkaan niskaan, mies nauttii kun saa pettää, valehdella yms.

Vierailija
8/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauheita miehiä! tässä näkee ettei ehkä kannata seurustella, ellei ole rohkea.

Pitää alkaa taas harkita joko nunnaksi ryhtymistä tai lesboksi kääntymistä..

Vierailija
9/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next

Vierailija
10/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
11/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimennen vaan facebookissa chatissa sano että "tää oli nyt tässä"...    

Vierailija
12/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä mitään epätavallisen tökeröä yksittäistä kertaa ole ollut mutta nuorempana tuli kyllä mieleen, että mahdan olla Suomen tehokkain naisten karkoittaja. Nimittäin järjestyksessä toinen tyttöystäväni tuli uskoon ja lähti jonkinlaiselle "lähetyslaivalle" kiertämään maailmaa, kolmas lähti Ruotsiin opiskelemaan ja neljäs nepaliin vapaaehtoistyöhön.

Vierailija
13/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviesti. Oli tullut juuri lomalta ja kertoi haluavansa nähdä ja antaa tuliaisen. Sovittiin aika mutta mitääb ei kuuluu. Soitin. Ei vastannu. Soitin kaverilleni ja hän osasi kertoa miehen lähteneen serkuilleen toiseen kaupunkiin. Soitin miehelle uudestaan ei vastannu. Sit tulikin jo tekstiviesti. "Sori. Kyl tää täytyy jättää tähän. Saat sun tuliaisen sonjalta jos haluut"

Vierailija
15/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 ja poikakaveri 23. Ei ollut pokkaa itse kertoa minulle, että oli löytänyt toisen, vaan tämän sankarin äiti myötätuntoisena ihmisenä sen minulle kertoi. En kyllä osannut yhtään odottaa tuollaista, kun "anoppi" tuli hakemaan minut lukiosta ja vei kahville kertoakseen tuon.

Vierailija
16/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 03:35"]

Olin 18 ja poikakaveri 23. Ei ollut pokkaa itse kertoa minulle, että oli löytänyt toisen, vaan tämän sankarin äiti myötätuntoisena ihmisenä sen minulle kertoi. En kyllä osannut yhtään odottaa tuollaista, kun "anoppi" tuli hakemaan minut lukiosta ja vei kahville kertoakseen tuon.

[/quote]

Voi luoja miten ilkeää tämäkin! ihan kuin jossain ala-asteella että mamma pistetään asialle kun ei itse uskalla. 23 vuotiaskin jo :( huoh

Vierailija
17/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 02:51"]

Ei sinänsä mitään epätavallisen tökeröä yksittäistä kertaa ole ollut mutta nuorempana tuli kyllä mieleen, että mahdan olla Suomen tehokkain naisten karkoittaja. Nimittäin järjestyksessä toinen tyttöystäväni tuli uskoon ja lähti jonkinlaiselle "lähetyslaivalle" kiertämään maailmaa, kolmas lähti Ruotsiin opiskelemaan ja neljäs nepaliin vapaaehtoistyöhön.

[/quote]

Jospa sitten seuraavalla kerralla tutustut naiseen jolta kysyt heti alussa onko hän uskonnollinen tai tykkääkö vapaaehtoistyöstä jne? jos vastaus on kieltävä, et ehkä löydä enää tuollaisia hurahtaneita. Voit myös kirjoittaa profiiliisi tai kertoa heti että etsit ateistinaista

Vierailija
18/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesessä teininä, aikuisena tekstarilla. Eipä enää seurustelu kiinnosta kun olen aina se, joka jätetään.

Vierailija
19/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tekstaria tuli n. 1kk seurustelun jälkeen. Olin itse siinä ajassa jo mennyt rakastumaan, kun olin ihmeen kaupalla löytänyt itselleni huomaavaisen ja fiksun lääkärimiehen 35-vuotiaana vielä. Hän oli 42v. Sen jälkeen ei enää vastannut puheluihin, koska adiassa ei ollut mitään puhuttavaa.

Ex-aviomies jäi kiinni salasuhteesta, lähti "selvittelemään päätään" eli naikkosen kanssa etelän lomalle, ja jätti minut epätietoisen ja -uskoisena miettimään että mitä helvettiä. Suhdettamme oli takana 10v. Yritti puoli vuotta myöhemmin tulla takaisin, mutta - ylläri - ei päässyt enää.

Vierailija
20/76 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamaero: saman päivän aamuna olin "oma rakas" ja illalla "maailman suurin paska"
jota hän vihasi yli kaiken.

Muutti parin päivän päästä pois (hänellä oli toinen), nuorin lapsista oli vauva. Kieltäytyi millään lailla osallistumaan lasten elatukseen. Olin kuulemma v:n hullu kun sitä vaadin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän